Dziś premiera Moonshine Inc. na konsolach!
Moonshine Inc., produkcja własna Klabatera, dziś debiutuje w osobnych wersjach na Xbox One, Xbox Serii X|S oraz PlayStation 4 oraz 5. Wszystkie dodatki i tryby został zaadaptowane do wersji konsolowej gry. Zostaną wprowadzone oczekiwane przez społeczność Misje Policyjne oraz Tryb Piaskownicy. Dostosowany został także interfejs, żeby ułatwić sterowanie i zarządzanie - dzięki trybowi precyzyjnemu. Produkcja w wersji na PC pojawiła się 1 grudnia 2022 roku.
– Już dziś gracze zagrają w wersję konsolową naszej produkcji, Moonshine Inc. Jesteśmy ciekawi ich odbioru, zadbaliśmy o optymalizację i wprowadzenie odpowiednich trybów do wersji konsolowej. Ostatnie miesiące były czasem wytężone pracy nad produkcjami własnymi. To także ważny moment dla naszego portfolio gier, stale rozbudowujemy nasze kompetencje w obszarze gier na konsole – mówi Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater.
Moonshine Inc. to strategia z gatunku tycoon z rozbudowaną warstwą ekonomiczną oraz zaawansowanymi funkcjami craftingowymi. Rdzeniem rozgrywki jest nielegalna działalność bimbrowników. Wersja na PC zadebiutowała 1 grudnia 2022 roku. Od tego czasu studio regularnie rozwijało produkcję o dodatkową zawartość i aktualizacje, o które prosiła społeczność graczy. Spółka wciąż aktywnie rozwija swój katalog produkcji własnych. Do najpopularniejszych tytułów należą Crossroads Inn i Heliborne. Klabater rozpoczął już prace nad kontynuacjami tych produkcji. W 2024 roku studio chce wydać Crossroadss Inn 2, a równolegle zespół będzie pracować nad koncepcją Heliborne 2.
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.