Dziś premiera Moonshine Inc. na konsolach!
Moonshine Inc., produkcja własna Klabatera, dziś debiutuje w osobnych wersjach na Xbox One, Xbox Serii X|S oraz PlayStation 4 oraz 5. Wszystkie dodatki i tryby został zaadaptowane do wersji konsolowej gry. Zostaną wprowadzone oczekiwane przez społeczność Misje Policyjne oraz Tryb Piaskownicy. Dostosowany został także interfejs, żeby ułatwić sterowanie i zarządzanie - dzięki trybowi precyzyjnemu. Produkcja w wersji na PC pojawiła się 1 grudnia 2022 roku.
– Już dziś gracze zagrają w wersję konsolową naszej produkcji, Moonshine Inc. Jesteśmy ciekawi ich odbioru, zadbaliśmy o optymalizację i wprowadzenie odpowiednich trybów do wersji konsolowej. Ostatnie miesiące były czasem wytężone pracy nad produkcjami własnymi. To także ważny moment dla naszego portfolio gier, stale rozbudowujemy nasze kompetencje w obszarze gier na konsole – mówi Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater.
Moonshine Inc. to strategia z gatunku tycoon z rozbudowaną warstwą ekonomiczną oraz zaawansowanymi funkcjami craftingowymi. Rdzeniem rozgrywki jest nielegalna działalność bimbrowników. Wersja na PC zadebiutowała 1 grudnia 2022 roku. Od tego czasu studio regularnie rozwijało produkcję o dodatkową zawartość i aktualizacje, o które prosiła społeczność graczy. Spółka wciąż aktywnie rozwija swój katalog produkcji własnych. Do najpopularniejszych tytułów należą Crossroads Inn i Heliborne. Klabater rozpoczął już prace nad kontynuacjami tych produkcji. W 2024 roku studio chce wydać Crossroadss Inn 2, a równolegle zespół będzie pracować nad koncepcją Heliborne 2.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.