E-Shopping Group nawiązuje strategiczną współpracę z dystrybutorem elektroniki
Notowana na rynku NewConnect spółka z obszaru e-commerce podpisała umowę resellerską z dystrybutorem kamer sportowych i akcesoriów remowanej marki SJ CAM. Nowo zawarta współpraca rozszerza zasięg rynkowy spółki o kolejny, perspektywiczny obszar, co może przełożyć się na wzrost przychodów, przy jednoczesnym braku kosztów operacyjnych wynikających z rozwijania własnej struktury sprzedażowej.
- Z satysfakcją informuję o podpisaniu kolejnej strategicznej umowy obejmującej sprzedaż, która pozwoli nam wejść w nowy, obiecujący segment sprzedaży. Stanowi ona bezpośrednie następstwo konsekwentnej realizacji strategii rozwoju E-Shopping Group, dzięki której dążymy do dynamicznego wzrostu przychodów ze sprzedaży i długofalowego zwiększania wartości dla Akcjonariuszy. Jednocześnie przykładamy dużą wagę do optymalizacji kosztowej, dlatego tym bardziej cieszę się, że nowa współpraca nie generuje po naszej stronie żadnych dodatkowych kosztów operacyjnych - mówi Maciej Nowak, Prezes Zarządu E-Shopping Group S.A.
W ramach umowy E-Shopping Group nie poniesie dodatkowych kosztów operacyjnych związanych z rozwijaniem własnej struktury sprzedażowej. Spółka wraz z dystrybutorem marki SJ CAM skoncentruje się na sprzedaży produktów online oraz do ogólnopolskich sieci handlowych, z którymi każdy z partnerów prowadzi już zaawansowane rozmowy.
Nowy partner będzie odpowiadał także za realizację działań promocyjnych i marketingowych, natomiast E-Shopping Group przejmie na siebie zapewnienie wsparcia technicznego. Dodatkowo dystrybutor sprzętu elektronicznego został zobowiązany do regularnego raportowania stanu dystrybucji, co zapewni pełną kontrolę spółki nad efektywnością sprzedaży i pozwoli elastycznie dostosowywać się do oczekiwań klientów.
Rynek elektroniki użytkowej w Polsce dynamicznie się rozwija. Jak podaje Statista, w 2024 r. przychody z tego segmentu wyniosą 7,3 milairda dolarów, co oznacza tempo wzrostu na poziomie 1,47% rocznie (CAGR 2024-2028). Zgodnie z szacunkami opublikowanymi przez Omnichannelnews.pl w 2024 r. średni wolumen na osobę na rynku elektroniki użytowej może wynieść w Polsce 1,3 sztuki.
***
O spółce
E-Shopping Group to spółka notowana na rynku NewConnect, która dynamicznie rozwija się w obszarze
e-commerce, prowadząc 7 sklepów internetowych w elastycznym, niskokosztowym i łatwym do wdrożenia modelu sprzedaży dropshipping. Obecnie koncentruje się na zwiększaniu wartości koszyka zakupów i konsekwentnym wzroście przychodów ze sprzedaży, uzyskiwanych z działalności e-sklepów: Strefadomiogrod.pl, Narzedziowysklep.com.pl, OgrodCentrum.pl, Samezdrowe.pl, Kingofbeauty.pl, Odkrywcyzabawek.pl i Przemyslowahurtownia.pl oraz wprowadzonej niedawno na rynek pirewszej marki własnej – Bentivolio. Celem spółki jest stworzenie rozpoznawalnego, multibrandowego huba, działającego w obszarze sprzedaży internetowej w Polsce oraz zagranicą. W 2024 r. E-Shopping Group planuje wprowadzić nowy marketplace przeznaczony dla osób stawiających pierwsze kroki na rynku e-commerce.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.