E-Shopping Group nawiązuje strategiczną współpracę z dystrybutorem elektroniki
Notowana na rynku NewConnect spółka z obszaru e-commerce podpisała umowę resellerską z dystrybutorem kamer sportowych i akcesoriów remowanej marki SJ CAM. Nowo zawarta współpraca rozszerza zasięg rynkowy spółki o kolejny, perspektywiczny obszar, co może przełożyć się na wzrost przychodów, przy jednoczesnym braku kosztów operacyjnych wynikających z rozwijania własnej struktury sprzedażowej.
- Z satysfakcją informuję o podpisaniu kolejnej strategicznej umowy obejmującej sprzedaż, która pozwoli nam wejść w nowy, obiecujący segment sprzedaży. Stanowi ona bezpośrednie następstwo konsekwentnej realizacji strategii rozwoju E-Shopping Group, dzięki której dążymy do dynamicznego wzrostu przychodów ze sprzedaży i długofalowego zwiększania wartości dla Akcjonariuszy. Jednocześnie przykładamy dużą wagę do optymalizacji kosztowej, dlatego tym bardziej cieszę się, że nowa współpraca nie generuje po naszej stronie żadnych dodatkowych kosztów operacyjnych - mówi Maciej Nowak, Prezes Zarządu E-Shopping Group S.A.
W ramach umowy E-Shopping Group nie poniesie dodatkowych kosztów operacyjnych związanych z rozwijaniem własnej struktury sprzedażowej. Spółka wraz z dystrybutorem marki SJ CAM skoncentruje się na sprzedaży produktów online oraz do ogólnopolskich sieci handlowych, z którymi każdy z partnerów prowadzi już zaawansowane rozmowy.
Nowy partner będzie odpowiadał także za realizację działań promocyjnych i marketingowych, natomiast E-Shopping Group przejmie na siebie zapewnienie wsparcia technicznego. Dodatkowo dystrybutor sprzętu elektronicznego został zobowiązany do regularnego raportowania stanu dystrybucji, co zapewni pełną kontrolę spółki nad efektywnością sprzedaży i pozwoli elastycznie dostosowywać się do oczekiwań klientów.
Rynek elektroniki użytkowej w Polsce dynamicznie się rozwija. Jak podaje Statista, w 2024 r. przychody z tego segmentu wyniosą 7,3 milairda dolarów, co oznacza tempo wzrostu na poziomie 1,47% rocznie (CAGR 2024-2028). Zgodnie z szacunkami opublikowanymi przez Omnichannelnews.pl w 2024 r. średni wolumen na osobę na rynku elektroniki użytowej może wynieść w Polsce 1,3 sztuki.
***
O spółce
E-Shopping Group to spółka notowana na rynku NewConnect, która dynamicznie rozwija się w obszarze
e-commerce, prowadząc 7 sklepów internetowych w elastycznym, niskokosztowym i łatwym do wdrożenia modelu sprzedaży dropshipping. Obecnie koncentruje się na zwiększaniu wartości koszyka zakupów i konsekwentnym wzroście przychodów ze sprzedaży, uzyskiwanych z działalności e-sklepów: Strefadomiogrod.pl, Narzedziowysklep.com.pl, OgrodCentrum.pl, Samezdrowe.pl, Kingofbeauty.pl, Odkrywcyzabawek.pl i Przemyslowahurtownia.pl oraz wprowadzonej niedawno na rynek pirewszej marki własnej – Bentivolio. Celem spółki jest stworzenie rozpoznawalnego, multibrandowego huba, działającego w obszarze sprzedaży internetowej w Polsce oraz zagranicą. W 2024 r. E-Shopping Group planuje wprowadzić nowy marketplace przeznaczony dla osób stawiających pierwsze kroki na rynku e-commerce.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.