E-Shopping Group nawiązuje strategiczną współpracę z dystrybutorem elektroniki
Notowana na rynku NewConnect spółka z obszaru e-commerce podpisała umowę resellerską z dystrybutorem kamer sportowych i akcesoriów remowanej marki SJ CAM. Nowo zawarta współpraca rozszerza zasięg rynkowy spółki o kolejny, perspektywiczny obszar, co może przełożyć się na wzrost przychodów, przy jednoczesnym braku kosztów operacyjnych wynikających z rozwijania własnej struktury sprzedażowej.
- Z satysfakcją informuję o podpisaniu kolejnej strategicznej umowy obejmującej sprzedaż, która pozwoli nam wejść w nowy, obiecujący segment sprzedaży. Stanowi ona bezpośrednie następstwo konsekwentnej realizacji strategii rozwoju E-Shopping Group, dzięki której dążymy do dynamicznego wzrostu przychodów ze sprzedaży i długofalowego zwiększania wartości dla Akcjonariuszy. Jednocześnie przykładamy dużą wagę do optymalizacji kosztowej, dlatego tym bardziej cieszę się, że nowa współpraca nie generuje po naszej stronie żadnych dodatkowych kosztów operacyjnych - mówi Maciej Nowak, Prezes Zarządu E-Shopping Group S.A.
W ramach umowy E-Shopping Group nie poniesie dodatkowych kosztów operacyjnych związanych z rozwijaniem własnej struktury sprzedażowej. Spółka wraz z dystrybutorem marki SJ CAM skoncentruje się na sprzedaży produktów online oraz do ogólnopolskich sieci handlowych, z którymi każdy z partnerów prowadzi już zaawansowane rozmowy.
Nowy partner będzie odpowiadał także za realizację działań promocyjnych i marketingowych, natomiast E-Shopping Group przejmie na siebie zapewnienie wsparcia technicznego. Dodatkowo dystrybutor sprzętu elektronicznego został zobowiązany do regularnego raportowania stanu dystrybucji, co zapewni pełną kontrolę spółki nad efektywnością sprzedaży i pozwoli elastycznie dostosowywać się do oczekiwań klientów.
Rynek elektroniki użytkowej w Polsce dynamicznie się rozwija. Jak podaje Statista, w 2024 r. przychody z tego segmentu wyniosą 7,3 milairda dolarów, co oznacza tempo wzrostu na poziomie 1,47% rocznie (CAGR 2024-2028). Zgodnie z szacunkami opublikowanymi przez Omnichannelnews.pl w 2024 r. średni wolumen na osobę na rynku elektroniki użytowej może wynieść w Polsce 1,3 sztuki.
***
O spółce
E-Shopping Group to spółka notowana na rynku NewConnect, która dynamicznie rozwija się w obszarze
e-commerce, prowadząc 7 sklepów internetowych w elastycznym, niskokosztowym i łatwym do wdrożenia modelu sprzedaży dropshipping. Obecnie koncentruje się na zwiększaniu wartości koszyka zakupów i konsekwentnym wzroście przychodów ze sprzedaży, uzyskiwanych z działalności e-sklepów: Strefadomiogrod.pl, Narzedziowysklep.com.pl, OgrodCentrum.pl, Samezdrowe.pl, Kingofbeauty.pl, Odkrywcyzabawek.pl i Przemyslowahurtownia.pl oraz wprowadzonej niedawno na rynek pirewszej marki własnej – Bentivolio. Celem spółki jest stworzenie rozpoznawalnego, multibrandowego huba, działającego w obszarze sprzedaży internetowej w Polsce oraz zagranicą. W 2024 r. E-Shopping Group planuje wprowadzić nowy marketplace przeznaczony dla osób stawiających pierwsze kroki na rynku e-commerce.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.