Komunikaty PR

E-Shopping Group: Styczniowe przychody powyżej oczekiwań!

2024-02-06  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Notowana na NewConnect spółka E-Shopping Group, od czasu zmiany profilu działalności, osiąga zadowalające wyniki na krajowym i zagranicznym rynku e-commerce. Przychody spodziewane w styczniu 2024 roku przewyższają oczekiwania, sięgając blisko 370 tys. zł brutto. Pomimo trudnego otoczenia rynkowego, liczba zamówień utrzymuje się na stabilnym poziomie, oscylując na poziomie ponad 3110 zamówień. Najnowsze wyniki obejmują sprzedaż produktów optycznych z nowo wprowadzonej marki własnej E-Shopping Group – Bentivolio.

-  Mimo wyzwań rynkowych które zawsze spotykają branżę e-commerce na początku roku, sprzedaż w styczniu przewyższa nasze oczekiwania, a utrzymujący się koszyk na poziomie kilku tysięcy zamówień świadczy o realnej i stabilnej kondycji naszego biznesu, opartego o efektywny model dropshippingu i pierwszą markę własną. Osiągane wyniki stanowią obiecujący prognostyk na cały bieżący rok, który planujemy spędzić na kontynuowaniu systematycznego wzrostu i generowaniu zadowalającej marży, co mamy nadzieję przysłuży się także naszym Akcjonariuszom. – mówi Maciej Nowak, członek zarządu E-shopping Group SA.

E-shopping Group to spółka specjalizująca się w handlu internetowym. Zdywersyfikowany asortyment dostępny jest w ramach m.in. platform tj.: StrefaDomOgrod.pl, NarzędziowySklep.com.pl, PrzemyslowaHurtownia.pl, OdkrywcyZabawek.pl, SameZdrowe.pl, czy OgrodCentrum.pl.

- Nasza obecność w sektorze e-commerce od początku przynosi zamierzone efekty. Ostatnio wzbogaciliśmy naszą ofertę o markę własną "Bentivolio". Asortyment optyczny zdobył błyskawicznie uznanie klientów, co wzmacnia nasze przekonanie, że warto rozwijać portfolio o kolejne brandy. Nowa marka ma spory potencjał do zapełnienia rynkowej luki, oferując różnorodną gamę modeli o intrygującym designie i wysokiej jakości wykonania. – mówi Dariusz Wais, Przewodniczący Rady Nadzorczej E-Shopping Group S.A. – To wszystko sprawia, że z optymizmem patrzymy w przyszłość oraz zmotywani pracujemy nad kolejnymi markami własnymi. – dodaje. 

Marka Bentivolio, dostępna pod adresem: www.bentivolio.com, jest 8. brandem w portfolio spółki, która warto przypomnieć, że swoją działalność w obszarze e-commerce rozwija zaledwie od stycznia 2023 roku. Działalność ma zasięg globalny, a sprzedaż internetowa już odbywa się na platformach sprzedażowych w Czechach i Słowacji. 

- Kolejnym rynkiem zagranicznym będzie rynek rumuński. Spodziewamy, że będziemy tam dostępni w najbliższej przyszłości, a nasze przychody z rynków zagranicznych będą stanowiły istotny procent naszych obrotów – komentuje Maciej Nowak.

Szacuje się, że  do 2027 roku polski rynek e-commerce będzie wart 187 mld zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.