E-Shopping Group: Styczniowe przychody powyżej oczekiwań!
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Notowana na NewConnect spółka E-Shopping Group, od czasu zmiany profilu działalności, osiąga zadowalające wyniki na krajowym i zagranicznym rynku e-commerce. Przychody spodziewane w styczniu 2024 roku przewyższają oczekiwania, sięgając blisko 370 tys. zł brutto. Pomimo trudnego otoczenia rynkowego, liczba zamówień utrzymuje się na stabilnym poziomie, oscylując na poziomie ponad 3110 zamówień. Najnowsze wyniki obejmują sprzedaż produktów optycznych z nowo wprowadzonej marki własnej E-Shopping Group – Bentivolio.
- Mimo wyzwań rynkowych które zawsze spotykają branżę e-commerce na początku roku, sprzedaż w styczniu przewyższa nasze oczekiwania, a utrzymujący się koszyk na poziomie kilku tysięcy zamówień świadczy o realnej i stabilnej kondycji naszego biznesu, opartego o efektywny model dropshippingu i pierwszą markę własną. Osiągane wyniki stanowią obiecujący prognostyk na cały bieżący rok, który planujemy spędzić na kontynuowaniu systematycznego wzrostu i generowaniu zadowalającej marży, co mamy nadzieję przysłuży się także naszym Akcjonariuszom. – mówi Maciej Nowak, członek zarządu E-shopping Group SA.
E-shopping Group to spółka specjalizująca się w handlu internetowym. Zdywersyfikowany asortyment dostępny jest w ramach m.in. platform tj.: StrefaDomOgrod.pl, NarzędziowySklep.com.pl, PrzemyslowaHurtownia.pl, OdkrywcyZabawek.pl, SameZdrowe.pl, czy OgrodCentrum.pl.
- Nasza obecność w sektorze e-commerce od początku przynosi zamierzone efekty. Ostatnio wzbogaciliśmy naszą ofertę o markę własną "Bentivolio". Asortyment optyczny zdobył błyskawicznie uznanie klientów, co wzmacnia nasze przekonanie, że warto rozwijać portfolio o kolejne brandy. Nowa marka ma spory potencjał do zapełnienia rynkowej luki, oferując różnorodną gamę modeli o intrygującym designie i wysokiej jakości wykonania. – mówi Dariusz Wais, Przewodniczący Rady Nadzorczej E-Shopping Group S.A. – To wszystko sprawia, że z optymizmem patrzymy w przyszłość oraz zmotywani pracujemy nad kolejnymi markami własnymi. – dodaje.
Marka Bentivolio, dostępna pod adresem: www.bentivolio.com, jest 8. brandem w portfolio spółki, która warto przypomnieć, że swoją działalność w obszarze e-commerce rozwija zaledwie od stycznia 2023 roku. Działalność ma zasięg globalny, a sprzedaż internetowa już odbywa się na platformach sprzedażowych w Czechach i Słowacji.
- Kolejnym rynkiem zagranicznym będzie rynek rumuński. Spodziewamy, że będziemy tam dostępni w najbliższej przyszłości, a nasze przychody z rynków zagranicznych będą stanowiły istotny procent naszych obrotów – komentuje Maciej Nowak.
Szacuje się, że do 2027 roku polski rynek e-commerce będzie wart 187 mld zł.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.