E-Shopping Group: Styczniowe przychody powyżej oczekiwań!
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Notowana na NewConnect spółka E-Shopping Group, od czasu zmiany profilu działalności, osiąga zadowalające wyniki na krajowym i zagranicznym rynku e-commerce. Przychody spodziewane w styczniu 2024 roku przewyższają oczekiwania, sięgając blisko 370 tys. zł brutto. Pomimo trudnego otoczenia rynkowego, liczba zamówień utrzymuje się na stabilnym poziomie, oscylując na poziomie ponad 3110 zamówień. Najnowsze wyniki obejmują sprzedaż produktów optycznych z nowo wprowadzonej marki własnej E-Shopping Group – Bentivolio.
- Mimo wyzwań rynkowych które zawsze spotykają branżę e-commerce na początku roku, sprzedaż w styczniu przewyższa nasze oczekiwania, a utrzymujący się koszyk na poziomie kilku tysięcy zamówień świadczy o realnej i stabilnej kondycji naszego biznesu, opartego o efektywny model dropshippingu i pierwszą markę własną. Osiągane wyniki stanowią obiecujący prognostyk na cały bieżący rok, który planujemy spędzić na kontynuowaniu systematycznego wzrostu i generowaniu zadowalającej marży, co mamy nadzieję przysłuży się także naszym Akcjonariuszom. – mówi Maciej Nowak, członek zarządu E-shopping Group SA.
E-shopping Group to spółka specjalizująca się w handlu internetowym. Zdywersyfikowany asortyment dostępny jest w ramach m.in. platform tj.: StrefaDomOgrod.pl, NarzędziowySklep.com.pl, PrzemyslowaHurtownia.pl, OdkrywcyZabawek.pl, SameZdrowe.pl, czy OgrodCentrum.pl.
- Nasza obecność w sektorze e-commerce od początku przynosi zamierzone efekty. Ostatnio wzbogaciliśmy naszą ofertę o markę własną "Bentivolio". Asortyment optyczny zdobył błyskawicznie uznanie klientów, co wzmacnia nasze przekonanie, że warto rozwijać portfolio o kolejne brandy. Nowa marka ma spory potencjał do zapełnienia rynkowej luki, oferując różnorodną gamę modeli o intrygującym designie i wysokiej jakości wykonania. – mówi Dariusz Wais, Przewodniczący Rady Nadzorczej E-Shopping Group S.A. – To wszystko sprawia, że z optymizmem patrzymy w przyszłość oraz zmotywani pracujemy nad kolejnymi markami własnymi. – dodaje.
Marka Bentivolio, dostępna pod adresem: www.bentivolio.com, jest 8. brandem w portfolio spółki, która warto przypomnieć, że swoją działalność w obszarze e-commerce rozwija zaledwie od stycznia 2023 roku. Działalność ma zasięg globalny, a sprzedaż internetowa już odbywa się na platformach sprzedażowych w Czechach i Słowacji.
- Kolejnym rynkiem zagranicznym będzie rynek rumuński. Spodziewamy, że będziemy tam dostępni w najbliższej przyszłości, a nasze przychody z rynków zagranicznych będą stanowiły istotny procent naszych obrotów – komentuje Maciej Nowak.
Szacuje się, że do 2027 roku polski rynek e-commerce będzie wart 187 mld zł.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.