Komunikaty PR

E-Shopping Group otwiera się na nowe marki własne

2024-03-06  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

E-Shopping Group – notowana na NewConnect spółka e-commerce, działająca w elastycznym modelu dropshippingu i rozwijająca swoje marki własne – prognozuje przekroczenie 3010 zamówień w lutym 2024, co pozwoli osiągnąć stabilne, względem stycznia, przychody brutto ze sprzedaży na poziomie ponad 302 tys. zł. W celu dalszego skalowania biznesu, firma niedawno wprowadziła na rynek swoją pierwszą markę własną 'Bentivolio', a dalsza wizja rozwoju obejmuje sukcesywne wprowadzanie kolejnych marek własnych. Oferta spółki już jest dostępna na platformach sprzedażowych w Czechach i Słowacji, a kolejnym kierunkiem zbytu będą rynek rumuński i region Bliskiego Wschodu.

Firma od ponad roku prężnie działa w elastycznym i nisko kosztowym modelu dropshippingu, cechującym się zróżnicowaną ofertą produktową i dynamicznym wzrostem koszyka zamówień. Liczba klientów E-Shopping Group tylko od początku bieżącego roku przekroczyła 6 tysięcy osób. Dodatkowo firma rozwija swoje marki własne, z czego pierwsza, bentivolio.com już zalicza dynamiczny rozwój.  

-  Jesteśmy jednym z nielicznych przykładów udanej zmiany profilu działalności spółki z rodzimego rynku publicznego. W krótkim czasie udało nam się stworzyć zdrowo prosperujący biznes z zaangażowanym i ambitnym zespołem, który miesiąc po miesiącu generuje satysfakcjonujące przychody i przyciąga coraz to szersze grono zadowolonych klientów. To efekt przemyślanej strategii i ciągłej analizy kosztów. – mówi Maciej Nowak, prezes zarządu w E-Shopping Group.

E-Shopping Group to spółka specjalizująca się w handlu internetowym, która prowadzi obecnie 7 e-sklepów, zarówno na własnych witrynach internetowych, jak i na międzynarodowych platformach sprzedażowych. Oferta obejmuje: narzędzia, dom i ogród, artykuły przemysłowe, zabawki. Najnowszą marką własną jest Bentivolio. Oferta nowego brandu obejmuje kilkaset modeli oprawek okularowych wraz z akcesoriami, które dostępne są w sprzedaży bezpośredniej i w sklepie internetowym. Wkrótce asortyment sklepu zostanie wzbogacony o różnorodną kolekcję opraw przeciwsłonecznych.

-Ciepłe przyjęcie brandu Bentivolio sprawia, że chcemy sięgnąć po więcej. Już bierzemy pod uwagę kolejną markę własną, tym razem z segmentu FMCG, którą będziemy chcieli uruchomić jeszcze w tym półroczu. – mówi Dariusz Wais, Przewodniczący Rady Nadzorczej E-Shopping Group S.A. – Nasza dynamiczna ścieżka rozwoju napawa nas optymizmem co do osiągnięcia  wyników końcowych za rok 2023, które w tym roku będziemy starali się podwoić – dodaje.

Poza rozszerzaniem portolio brandów spółka konsekwentnie buduje multibrandowy hub w segmencie międzynarodowej sprzedaży internetowej. Aktualnie oferta jest dostępna na platformach sprzedażowych w Czechach i Słowacji. Kolejne plany ekspansji obejmują wejście na rynek rumuński oraz region Bliskiego Wschodu.

Szacuje się, że  do 2027 roku polski rynek e-commerce będzie wart 187 mld zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

W ciągu 10 lat w Polsce może brakować 2,1 mln pracowników. Ratunkiem dla rynku pracy wzrost zatrudnienia cudzoziemców

Do 2035 roku liczba osób pracujących w Polsce zmniejszy się o 2,1 mln – wynika z analizy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. Lukę tę częściowo mogliby zapełnić pracownicy zagraniczni. Pracodawcy czekają na przepisy, które zwiększą atrakcyjność naszego rynku pracy dla imigrantów zarobkowych i ułatwią procedury. Nowe przepisy opracowane przez resort pracy, które mają wejść w życie w 2025 roku, mają zwiększyć szybkość i efektywność postępowań administracyjnych w sprawach zatrudniania cudzoziemców.

Konsument

Kupujący nieruchomości mogą jeszcze liczyć na rabaty. Zwłaszcza w przypadku nowych inwestycji deweloperskich

W grudniu sprzedaż nowych mieszkań na większości dużych rynków w Polsce pozostała stabilna względem poprzedniego miesiąca. Spadła w Krakowie i Warszawie, a wzrosła w Gdańsku, Łodzi, Poznaniu i we Wrocławiu – wynika z Barometru Cen Mieszkań Tabelaofert.pl. Nowe mieszkania trafiające do oferty są zdecydowanie tańsze, niż wynosi średnia rynkowa dla danego miasta. Ze względu na dużą podaż lokali klienci mogą liczyć na rabaty cenowe, które w ciągu kolejnych sześciudziewięciu miesięcy będą jednak stopniowo maleć.

Zdrowie

Polska potrzebuje centralnego systemu dokumentacji medycznej. Jest niezbędny w wypadku sytuacji kryzysowych

W sytuacji konfliktu zbrojnego lub innej sytuacji kryzysowej o efektywności działań z zakresu medycyny pola walki może decydować dostęp do dokumentacji medycznej pacjenta – zarówno żołnierza, jak i cywila. Tymczasem okazuje się, że choć na placówkach ciąży obowiązek prowadzenia tej dokumentacji elektronicznie, to systemy w poszczególnych podmiotach nie komunikują się ze sobą. Zupełnie inne są też ramy prawne dla działania w tym zakresie jednostek cywilnych i wojskowych. Eksperci są zdania, że musi powstać centrum usług wspólnych, które będzie operatorem danych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.