Komunikaty PR

E-Shopping Group otwiera się na nowe marki własne

2024-03-06  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

E-Shopping Group – notowana na NewConnect spółka e-commerce, działająca w elastycznym modelu dropshippingu i rozwijająca swoje marki własne – prognozuje przekroczenie 3010 zamówień w lutym 2024, co pozwoli osiągnąć stabilne, względem stycznia, przychody brutto ze sprzedaży na poziomie ponad 302 tys. zł. W celu dalszego skalowania biznesu, firma niedawno wprowadziła na rynek swoją pierwszą markę własną 'Bentivolio', a dalsza wizja rozwoju obejmuje sukcesywne wprowadzanie kolejnych marek własnych. Oferta spółki już jest dostępna na platformach sprzedażowych w Czechach i Słowacji, a kolejnym kierunkiem zbytu będą rynek rumuński i region Bliskiego Wschodu.

Firma od ponad roku prężnie działa w elastycznym i nisko kosztowym modelu dropshippingu, cechującym się zróżnicowaną ofertą produktową i dynamicznym wzrostem koszyka zamówień. Liczba klientów E-Shopping Group tylko od początku bieżącego roku przekroczyła 6 tysięcy osób. Dodatkowo firma rozwija swoje marki własne, z czego pierwsza, bentivolio.com już zalicza dynamiczny rozwój.  

-  Jesteśmy jednym z nielicznych przykładów udanej zmiany profilu działalności spółki z rodzimego rynku publicznego. W krótkim czasie udało nam się stworzyć zdrowo prosperujący biznes z zaangażowanym i ambitnym zespołem, który miesiąc po miesiącu generuje satysfakcjonujące przychody i przyciąga coraz to szersze grono zadowolonych klientów. To efekt przemyślanej strategii i ciągłej analizy kosztów. – mówi Maciej Nowak, prezes zarządu w E-Shopping Group.

E-Shopping Group to spółka specjalizująca się w handlu internetowym, która prowadzi obecnie 7 e-sklepów, zarówno na własnych witrynach internetowych, jak i na międzynarodowych platformach sprzedażowych. Oferta obejmuje: narzędzia, dom i ogród, artykuły przemysłowe, zabawki. Najnowszą marką własną jest Bentivolio. Oferta nowego brandu obejmuje kilkaset modeli oprawek okularowych wraz z akcesoriami, które dostępne są w sprzedaży bezpośredniej i w sklepie internetowym. Wkrótce asortyment sklepu zostanie wzbogacony o różnorodną kolekcję opraw przeciwsłonecznych.

-Ciepłe przyjęcie brandu Bentivolio sprawia, że chcemy sięgnąć po więcej. Już bierzemy pod uwagę kolejną markę własną, tym razem z segmentu FMCG, którą będziemy chcieli uruchomić jeszcze w tym półroczu. – mówi Dariusz Wais, Przewodniczący Rady Nadzorczej E-Shopping Group S.A. – Nasza dynamiczna ścieżka rozwoju napawa nas optymizmem co do osiągnięcia  wyników końcowych za rok 2023, które w tym roku będziemy starali się podwoić – dodaje.

Poza rozszerzaniem portolio brandów spółka konsekwentnie buduje multibrandowy hub w segmencie międzynarodowej sprzedaży internetowej. Aktualnie oferta jest dostępna na platformach sprzedażowych w Czechach i Słowacji. Kolejne plany ekspansji obejmują wejście na rynek rumuński oraz region Bliskiego Wschodu.

Szacuje się, że  do 2027 roku polski rynek e-commerce będzie wart 187 mld zł.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.