E-Shopping Group spodziewa się znaczącego wzrostu przychodów w sierpniu 2023
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
E-Shopping Group, notowana na NewConnect spółka specjalizująca się w obszarze e-commerce, odnotowuje dynamiczny wzrost działalności i coraz lepsze wyniki finansowe. W sierpniu 2023 r. firma osiągnęła 204 tys. zł brutto szacunkowych przychodów ze sprzedaży i 2115 zamówień w swoich siedmiu sklepach internetowych. To znaczący wzrost przychodów o prawie 82% w porównaniu do lipca 2023 r. i zwiększenie liczby zamówień o ponad 65%. Jednocześnie spółka spodziewa się, że sierpień 2023 r., w stosunku do średniomiesięcznych wyników z okresu ostatnich trzech poprzedzających miesięcy, wykazał wzrost przychodów brutto ze sprzedaży o prawie 165% oraz wzrost liczby zamówień o ponad 219%. Osiągane wyniki są zasługą elastycznego i prostego modelu sprzedaży oraz strategicznego podejścia do rozwoju. Spółka ma w planach ekspansję na rynki międzynarodowe oraz wprowadzenie na rynek własnych marek z kategorii kosmetyków i suplementów diety oraz zabawek.
- Nasz model sprzedaży, który jest wyjątkowo prosty, elastyczny i nisko kosztowny dla sprzedawcy, umożliwia nam dynamiczny rozwój. Nasza rola skupia się na wyborze hurtowni, obsłudze klienta i zbieraniu zamówień, podczas gdy hurtownie zajmują się magazynowaniem i dostarczaniem produktów do klientów. Współpraca ta jest w pełni zautomatyzowana, co pozwala na efektywną obsługę zamówień i przyczynia się do dynamicznego wzrostu przychodów. Spodziewamy się, że w sierpniu bieżącego roku osiągnęliśmy wyższe przychody brutto od całego drugiego kwartału 2023 roku. Jednocześnie, w naszej ocenie, przychody za trzeci kwartał mają szansę być wyższe niż w całym drugim kwartale, jednak dokładnie będziemy w stanie to określić dopiero w listopadzie. Rynek e-commerce oferuje obiecujące perspektywy rozwoju, a naszym celem jest zdobycie dynamicznego wzrostu przychodów oraz realizowanej marży. – mówi Maciej Nowak, Przewodniczący Rady Nadzorczej E-shopping Group SA. – Portfolio marek E-shopping Group ma potencjał do osiągnięcia 25 tys. zamówień rocznie. – dodaje.
E-shopping Group to firma wyspecjalizowana w e-commerce, Spółka działa w branży handlu internetowego i obecnie prowadzi siedem e-sklepów, zarówno na własnych witrynach internetowych, jak i na międzynarodowych platformach sprzedażowych. Sklepy internetowe obejmują różne segmenty, w tym narzędzia, dom i ogród, artykuły przemysłowe, zabawki, kosmetyki i suplementy. Najnowszym e-sklepem jest witryna Odkrywcyzabawek.pl, która oferuje asortyment związany z zabawkami dla dzieci, a jej otwarcie doskonale wpisuje się w strategię rozwoju spółki na lata 2023–2026.
- Jesteśmy zdecydowani wykorzystać potencjał synergii wynikający z posiadania wielu e-sklepów reprezentujących różne branże. Dzięki temu możemy skutecznie dzielić koszty marketingu i generować ruch na naszych platformach. W fazie początkowej naszej działalności planujemy obniżyć marże, co pomoże nam przyciągnąć klientów i promować nasze e-sklepy poprzez oferowanie produktów w bardziej konkurencyjnych cenach niż konkurencja. – mówi Bartłomiej Denis-Świerszcz, Prezes Zarządu w E-shopping Group SA.
Wizją spółki jest stworzenie rozpoznawalnego multibrandowego huba w segmencie sprzedaży internetowej w Polsce i za granicą. Zarząd spółki planuje rozszerzenie działalności na rynki zagraniczne, takie jak USA, Niemcy i UK oraz Bliski Wschód.
W planach spółki jest także wprowadzenie nowego marketplace'u dla początkujących twórców e-commerce w roku 2024.
Analitycy rynkowi szacują, że rynek e-commerce w Polsce wchodzi w etap rynku dojrzałego, przy czym nadal będzie to rynek rozwijający się i odnotowujący stabilne wzrosty w kolejnych latach. W okresie 2022-2027 przewiduje się średnioroczną stopę wzrostu na poziomie 11%, przy czym rynek ten nadal ma duży potencjał wzrostu, z tym, że dynamika trochę wyhamuje.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.