E-Shopping Group spodziewa się znaczącego wzrostu przychodów w sierpniu 2023
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
E-Shopping Group, notowana na NewConnect spółka specjalizująca się w obszarze e-commerce, odnotowuje dynamiczny wzrost działalności i coraz lepsze wyniki finansowe. W sierpniu 2023 r. firma osiągnęła 204 tys. zł brutto szacunkowych przychodów ze sprzedaży i 2115 zamówień w swoich siedmiu sklepach internetowych. To znaczący wzrost przychodów o prawie 82% w porównaniu do lipca 2023 r. i zwiększenie liczby zamówień o ponad 65%. Jednocześnie spółka spodziewa się, że sierpień 2023 r., w stosunku do średniomiesięcznych wyników z okresu ostatnich trzech poprzedzających miesięcy, wykazał wzrost przychodów brutto ze sprzedaży o prawie 165% oraz wzrost liczby zamówień o ponad 219%. Osiągane wyniki są zasługą elastycznego i prostego modelu sprzedaży oraz strategicznego podejścia do rozwoju. Spółka ma w planach ekspansję na rynki międzynarodowe oraz wprowadzenie na rynek własnych marek z kategorii kosmetyków i suplementów diety oraz zabawek.
- Nasz model sprzedaży, który jest wyjątkowo prosty, elastyczny i nisko kosztowny dla sprzedawcy, umożliwia nam dynamiczny rozwój. Nasza rola skupia się na wyborze hurtowni, obsłudze klienta i zbieraniu zamówień, podczas gdy hurtownie zajmują się magazynowaniem i dostarczaniem produktów do klientów. Współpraca ta jest w pełni zautomatyzowana, co pozwala na efektywną obsługę zamówień i przyczynia się do dynamicznego wzrostu przychodów. Spodziewamy się, że w sierpniu bieżącego roku osiągnęliśmy wyższe przychody brutto od całego drugiego kwartału 2023 roku. Jednocześnie, w naszej ocenie, przychody za trzeci kwartał mają szansę być wyższe niż w całym drugim kwartale, jednak dokładnie będziemy w stanie to określić dopiero w listopadzie. Rynek e-commerce oferuje obiecujące perspektywy rozwoju, a naszym celem jest zdobycie dynamicznego wzrostu przychodów oraz realizowanej marży. – mówi Maciej Nowak, Przewodniczący Rady Nadzorczej E-shopping Group SA. – Portfolio marek E-shopping Group ma potencjał do osiągnięcia 25 tys. zamówień rocznie. – dodaje.
E-shopping Group to firma wyspecjalizowana w e-commerce, Spółka działa w branży handlu internetowego i obecnie prowadzi siedem e-sklepów, zarówno na własnych witrynach internetowych, jak i na międzynarodowych platformach sprzedażowych. Sklepy internetowe obejmują różne segmenty, w tym narzędzia, dom i ogród, artykuły przemysłowe, zabawki, kosmetyki i suplementy. Najnowszym e-sklepem jest witryna Odkrywcyzabawek.pl, która oferuje asortyment związany z zabawkami dla dzieci, a jej otwarcie doskonale wpisuje się w strategię rozwoju spółki na lata 2023–2026.
- Jesteśmy zdecydowani wykorzystać potencjał synergii wynikający z posiadania wielu e-sklepów reprezentujących różne branże. Dzięki temu możemy skutecznie dzielić koszty marketingu i generować ruch na naszych platformach. W fazie początkowej naszej działalności planujemy obniżyć marże, co pomoże nam przyciągnąć klientów i promować nasze e-sklepy poprzez oferowanie produktów w bardziej konkurencyjnych cenach niż konkurencja. – mówi Bartłomiej Denis-Świerszcz, Prezes Zarządu w E-shopping Group SA.
Wizją spółki jest stworzenie rozpoznawalnego multibrandowego huba w segmencie sprzedaży internetowej w Polsce i za granicą. Zarząd spółki planuje rozszerzenie działalności na rynki zagraniczne, takie jak USA, Niemcy i UK oraz Bliski Wschód.
W planach spółki jest także wprowadzenie nowego marketplace'u dla początkujących twórców e-commerce w roku 2024.
Analitycy rynkowi szacują, że rynek e-commerce w Polsce wchodzi w etap rynku dojrzałego, przy czym nadal będzie to rynek rozwijający się i odnotowujący stabilne wzrosty w kolejnych latach. W okresie 2022-2027 przewiduje się średnioroczną stopę wzrostu na poziomie 11%, przy czym rynek ten nadal ma duży potencjał wzrostu, z tym, że dynamika trochę wyhamuje.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.