Komunikaty PR

E-Shopping Group z kolejnym wzrostowym miesiącem

2023-11-03  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

E-Shopping Group, notowana na NewConnect spółka e-commerce, kontynuuje dynamiczny wzrost i spodziewa się kolejnego wzrostowego miesiąca. Październik 2023 r. ma przynieść spółce najwyższy historycznie wynik przychodów brutto ze sprzedaży na poziomie ponad 263 tys. zł. Szacowany wynik osiągnięto przy liczbie 2,4 tys. zamówień (+22 proc. wzrost w porównaniu do września). Jednocześnie spółka spodziewa się, że od początku roku łączna liczba klientów jej 7 e-sklepów wyniosła 9 tys., a suma przychodów przekroczyła już milion zł. To efekt działania w nisko kosztowym modelu dropshipping, zdywersyfikowanej oferty produktowej oraz sukcesywnie rosnącej liczby klientów. W celu dalszego skalowania biznesu, firma przygotowuje się do poszerzenia oferty oraz wejścia na kolejne rynki zagraniczne, w tym rynek rumuński. Obecnie oferta spółki dostępna jest na platformach sprzedażowych w Czechach i Słowacji.

- Jestem bardzo zadowolony z dynamiki rozwoju E-shopping Group. Wszystko wskazuje na to, że w październiku osiągnęliśmy rekordowe przychody brutto ze sprzedaży o wartości ponad 263 tys. zł i najwyższy historycznie koszyk zamówień. Jest to wynikiem nie tylko naszej zdywersyfikowanej oferty produktowej, ale również elastycznego i nisko kosztowego modelu dropshipping’ u. Niska baza kosztowa pozwala nam niskim nakładem skalować działalność i generować coraz większą sprzedaż oraz docierać do coraz większej grupy klientów. Zarządowi udało się zbudować ambitny i głodny sukcesów zespół, a ja jako inwestor i Przewodniczący Rady Nadzorczej z dużym optymizmem spoglądam na kolejne kwartały i perspektywy rozwoju firmy. – mówi Maciej Nowak, Przewodniczący Rady Nadzorczej E-shopping Group SA.

E-shopping Group to spółka specjalizująca się w handlu internetowym, która prowadzi obecnie 7 e-sklepów, zarówno na własnych witrynach internetowych, jak i na międzynarodowych platformach sprzedażowych. Oferta obejmuje: narzędzia, dom i ogród, artykuły przemysłowe, zabawki. W drugim półroczu br. spółka rozszerzyła asortyment, wprowadzając do swojej oferty linię kosmetyków i artykułów medycznych. Przełożyło się to na zwiększenie liczby odwiedzin wśród internautów i tym samym zwiększenie koszyka zamówień.

- Naszym celem jest rozwój multibrandowego huba w segmencie sprzedaży internetowej, zarówno na rodzimym rynku, jak i za granicą. Nasza międzynarodowa ekspansja rozpoczęła się od Europy i krajów ościennych, natomiast z miesiąca na miesiąc docieramy do coraz większej grupy klientów. W tym roku obsłużyliśmy już ponad 9 tys. klientów, a przed nami dwa statystycznie najlepsze miesiące w branży. Z pokorą realizujemy strategię i krok po kroku osiągamy kolejne etapy rozwoju – mówi Bartłomiej Denis-Świerszcz Prezes Zarządu w E-shopping Group SA.

E-shopping Group posiada środki na prowadzenie działalności między innymi dzięki zakończonej niedawno emisji akcji, w ramach której spółka pozyskała 1,2 mln zł.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.