E-Shopping Group z kolejnym wzrostowym miesiącem
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
E-Shopping Group, notowana na NewConnect spółka e-commerce, kontynuuje dynamiczny wzrost i spodziewa się kolejnego wzrostowego miesiąca. Październik 2023 r. ma przynieść spółce najwyższy historycznie wynik przychodów brutto ze sprzedaży na poziomie ponad 263 tys. zł. Szacowany wynik osiągnięto przy liczbie 2,4 tys. zamówień (+22 proc. wzrost w porównaniu do września). Jednocześnie spółka spodziewa się, że od początku roku łączna liczba klientów jej 7 e-sklepów wyniosła 9 tys., a suma przychodów przekroczyła już milion zł. To efekt działania w nisko kosztowym modelu dropshipping, zdywersyfikowanej oferty produktowej oraz sukcesywnie rosnącej liczby klientów. W celu dalszego skalowania biznesu, firma przygotowuje się do poszerzenia oferty oraz wejścia na kolejne rynki zagraniczne, w tym rynek rumuński. Obecnie oferta spółki dostępna jest na platformach sprzedażowych w Czechach i Słowacji.
- Jestem bardzo zadowolony z dynamiki rozwoju E-shopping Group. Wszystko wskazuje na to, że w październiku osiągnęliśmy rekordowe przychody brutto ze sprzedaży o wartości ponad 263 tys. zł i najwyższy historycznie koszyk zamówień. Jest to wynikiem nie tylko naszej zdywersyfikowanej oferty produktowej, ale również elastycznego i nisko kosztowego modelu dropshipping’ u. Niska baza kosztowa pozwala nam niskim nakładem skalować działalność i generować coraz większą sprzedaż oraz docierać do coraz większej grupy klientów. Zarządowi udało się zbudować ambitny i głodny sukcesów zespół, a ja jako inwestor i Przewodniczący Rady Nadzorczej z dużym optymizmem spoglądam na kolejne kwartały i perspektywy rozwoju firmy. – mówi Maciej Nowak, Przewodniczący Rady Nadzorczej E-shopping Group SA.
E-shopping Group to spółka specjalizująca się w handlu internetowym, która prowadzi obecnie 7 e-sklepów, zarówno na własnych witrynach internetowych, jak i na międzynarodowych platformach sprzedażowych. Oferta obejmuje: narzędzia, dom i ogród, artykuły przemysłowe, zabawki. W drugim półroczu br. spółka rozszerzyła asortyment, wprowadzając do swojej oferty linię kosmetyków i artykułów medycznych. Przełożyło się to na zwiększenie liczby odwiedzin wśród internautów i tym samym zwiększenie koszyka zamówień.
- Naszym celem jest rozwój multibrandowego huba w segmencie sprzedaży internetowej, zarówno na rodzimym rynku, jak i za granicą. Nasza międzynarodowa ekspansja rozpoczęła się od Europy i krajów ościennych, natomiast z miesiąca na miesiąc docieramy do coraz większej grupy klientów. W tym roku obsłużyliśmy już ponad 9 tys. klientów, a przed nami dwa statystycznie najlepsze miesiące w branży. Z pokorą realizujemy strategię i krok po kroku osiągamy kolejne etapy rozwoju – mówi Bartłomiej Denis-Świerszcz Prezes Zarządu w E-shopping Group SA.
E-shopping Group posiada środki na prowadzenie działalności między innymi dzięki zakończonej niedawno emisji akcji, w ramach której spółka pozyskała 1,2 mln zł.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.