Komunikaty PR

E-Shopping Group z kolejnym wzrostowym miesiącem

2023-11-03  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

E-Shopping Group, notowana na NewConnect spółka e-commerce, kontynuuje dynamiczny wzrost i spodziewa się kolejnego wzrostowego miesiąca. Październik 2023 r. ma przynieść spółce najwyższy historycznie wynik przychodów brutto ze sprzedaży na poziomie ponad 263 tys. zł. Szacowany wynik osiągnięto przy liczbie 2,4 tys. zamówień (+22 proc. wzrost w porównaniu do września). Jednocześnie spółka spodziewa się, że od początku roku łączna liczba klientów jej 7 e-sklepów wyniosła 9 tys., a suma przychodów przekroczyła już milion zł. To efekt działania w nisko kosztowym modelu dropshipping, zdywersyfikowanej oferty produktowej oraz sukcesywnie rosnącej liczby klientów. W celu dalszego skalowania biznesu, firma przygotowuje się do poszerzenia oferty oraz wejścia na kolejne rynki zagraniczne, w tym rynek rumuński. Obecnie oferta spółki dostępna jest na platformach sprzedażowych w Czechach i Słowacji.

- Jestem bardzo zadowolony z dynamiki rozwoju E-shopping Group. Wszystko wskazuje na to, że w październiku osiągnęliśmy rekordowe przychody brutto ze sprzedaży o wartości ponad 263 tys. zł i najwyższy historycznie koszyk zamówień. Jest to wynikiem nie tylko naszej zdywersyfikowanej oferty produktowej, ale również elastycznego i nisko kosztowego modelu dropshipping’ u. Niska baza kosztowa pozwala nam niskim nakładem skalować działalność i generować coraz większą sprzedaż oraz docierać do coraz większej grupy klientów. Zarządowi udało się zbudować ambitny i głodny sukcesów zespół, a ja jako inwestor i Przewodniczący Rady Nadzorczej z dużym optymizmem spoglądam na kolejne kwartały i perspektywy rozwoju firmy. – mówi Maciej Nowak, Przewodniczący Rady Nadzorczej E-shopping Group SA.

E-shopping Group to spółka specjalizująca się w handlu internetowym, która prowadzi obecnie 7 e-sklepów, zarówno na własnych witrynach internetowych, jak i na międzynarodowych platformach sprzedażowych. Oferta obejmuje: narzędzia, dom i ogród, artykuły przemysłowe, zabawki. W drugim półroczu br. spółka rozszerzyła asortyment, wprowadzając do swojej oferty linię kosmetyków i artykułów medycznych. Przełożyło się to na zwiększenie liczby odwiedzin wśród internautów i tym samym zwiększenie koszyka zamówień.

- Naszym celem jest rozwój multibrandowego huba w segmencie sprzedaży internetowej, zarówno na rodzimym rynku, jak i za granicą. Nasza międzynarodowa ekspansja rozpoczęła się od Europy i krajów ościennych, natomiast z miesiąca na miesiąc docieramy do coraz większej grupy klientów. W tym roku obsłużyliśmy już ponad 9 tys. klientów, a przed nami dwa statystycznie najlepsze miesiące w branży. Z pokorą realizujemy strategię i krok po kroku osiągamy kolejne etapy rozwoju – mówi Bartłomiej Denis-Świerszcz Prezes Zarządu w E-shopping Group SA.

E-shopping Group posiada środki na prowadzenie działalności między innymi dzięki zakończonej niedawno emisji akcji, w ramach której spółka pozyskała 1,2 mln zł.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie Biuro prasowe
2024-06-05 | 10:00

DNA Medical Group planuje debiut na warszawskiej giełdzie

DNA Medical Group - firma medyczna działająca w branży badań genetycznych, planuje debiut na rynku NewConnect. Wcześniej spółka chce pozyskać finansowanie od inwestorów na
Giełda Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?
2024-05-29 | 10:30

Wyniki za I kwartał – powrót korporacyjnego optymizmu?

Spółki amerykańskie reprezentowane w indeksie S&P 500 notowały wyniki lepsze od oczekiwań; tymczasem w europejskim indeksie Stoxx 600 również jest poprawa, ale niejednorodna
Giełda MediSensonic przygotowuje się do procesu certyfikacji dla Touchwave’
2024-05-29 | 08:45

MediSensonic przygotowuje się do procesu certyfikacji dla Touchwave’

MediSensonic planuje w 2025 roku przeprowadzenie procesu szybkiej ścieżki certyfikacji dla jednego ze swoich wiodących projektów – ‘Touchwave’. To efekt pomyślnie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Gminy obawiają się wysokich kar za nieosiągnięcie poziomów recyklingu odpadów. Apelują o szybkie wprowadzenie zasady „zanieczyszczający płaci”

Polska jest ostatnim krajem Unii Europejskiej, który nie wdrożył jeszcze systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP). W efekcie koszty zagospodarowania odpadów opakowaniowych obecnie ponoszą głównie mieszkańcy, a odpowiedzialność organizacyjną – gminy. To na nich spoczywa też obowiązek osiągania określonych prawem poziomów odpadów poddanych recyklingowi. W tym roku wiele z gmin może mieć z tym problem, a to oznacza groźbę kar. Wprowadzenie systemu kaucyjnego bez wcześniejszego albo równoległego wprowadzenia ROP może oznaczać dalsze problemy gmin. – Konieczne jest uszczelnienie systemu – podkreśla Olga Goitowska z Urzędu Miejskiego w Gdańsku.

Prawo

Cudzoziemcy odgrywają coraz większą rolę na polskim rynku pracy. Firmy wciąż obawiają się skomplikowanych i długotrwałych procedur

Liczba pracowników z zagranicy zarejestrowanych w ZUS-ie w ciągu ostatniej dekady wzrosła kilkukrotnie. Zdecydowanie szybciej przybywa w tej grupie obywateli spoza Unii Europejskiej, nie tylko z Ukrainy, Białorusi i Kaukazu, ale też z Azji Południowo-Wschodniej, Afryki czy Ameryki Południowej. W przyszłości potrzeba zatrudniania obcokrajowców będzie coraz większa ze względu na kurczącą się liczbę osób w wieku produkcyjnym. Dlatego firmy podkreślają potrzebę uproszczenia procedur dopuszczających pracowników z krajów trzecich i skrócenia czasu ich procedowania.

Transport

Warszawa pracuje nad rewolucją biletową. Nowy system pozwoli płacić tylko za faktyczny czas podróży lub przejechane kilometry

W stolicy trwają prace nad nowym systemem biletowym. Zamiast karty miejskiej, na której kodowane są wszystkie dane, powstanie centralne konto pasażera, dostępne z komputera i aplikacji mobilnej. Zniknie konieczność skanowania kodów QR w pojazdach, a wprowadzony ma zostać nowy system naliczania opłat za przejazd, wzorowany na obowiązującym m.in. w Londynie.  – Zależy nam, żeby pasażer nie zastanawiał się, jaki bilet kupić, a podróż jego była rozliczana optymalnie, bo o to tu głównie chodzi – przekonuje Agnieszka Siekierska-Otłowska, dyrektorka Pionu Handlowego ZTM w Warszawie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.