Falcon Games zacieśnia współpracę z Ultimate Games
Falcon Games S.A. oraz Ultimate Games S.A. zamierzają kontynuować i zacieśniać współpracę przy projektach wydawniczych i produkcyjnych. Dwie gamingowe spółki podpisały list intencyjny dotyczący woli przystąpienia do negocjacji ws. warunków przyszłej współpracy. Obecnie firmy działają razem m.in. przy grach Psycho Wolf, The Handler of Dragons oraz Abyss.
Jak poinformował w giełdowym komunikacie zarząd Falcon Games S.A., list intencyjny z Ultimate Games S.A. podpisano 30 kwietnia 2020 r.
„Sygnatariusze listu intencyjnego wyrazili wolę przystąpienia do negocjacji w sprawie ustalenia warunków przyszłej współpracy, których efektem ma być realizacja wspólnych projektów wydawniczych oraz produkcyjnych” – czytamy w opublikowanym 4 maja br. komunikacie giełdowym.
Zgodnie z nowym komunikatem, rozpoczęcie rozmów między obiema spółkami to kolejny przejaw ich długofalowej współpracy.
„List intencyjny, który podpisaliśmy z Ultimate Games, to otwarcie drogi do dalszych szczegółowych ustaleń dotyczących różnych projektów. Chodzi zarówno o projekty już realizowane, jak i o wspólne przedsięwzięcia w przyszłości. Ta współpraca dobrze wpisuje się w naszą długofalową strategię oraz cele, jakie zamierzamy osiągnąć” – mówi CEO Falcon Games S.A., Marcin Kostrzewa.
Po ustaleniu szczegółowych założeń dalszej współpracy spółki mają kontynuować działania przy obecnych projektach. Później prowadzone będą najprawdopodobniej również prace nad kolejnymi wspólnymi przedsięwzięciami.
„Współpracujemy z tymi, którzy akceptują nasze warunki i jednocześnie są w stanie zrealizować zgłoszone pomysły. Falcon Games przygotowało kilka preprodukcji na platformę Steam, które prezentują się coraz lepiej. Liczę na to, że i tutaj uda się nam zrobić badania rynku w kilku niszach i znaleźć temat na grę o dużym potencjale” – komentuje CEO Ultimate Games S.A., Mateusz Zawadzki.
Aktualnie Falcon Games S.A. i Ultimate Games S.A. współpracują przy kilku różnych grach. Na liście znajdują się Psycho Wolf, SCRAP, The Handler of Dragons, Abyss, Three Little Bears oraz Hacking World.
Falcon Games S.A. (dawniej EastSideCapital S.A.) rozpoczęło działalność w branży gier komputerowych w kwietniu 2019 r. Strategia spółki zakłada wydawanie, produkcję i dystrybucję wysokomarżowych gier o niskim i średnim budżecie. Spółka jest notowana na rynku NewConnect na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Ultimate Games S.A. to producent i wydawca gier na PC, konsole (Nintendo Switch, PlayStation 4 i Xbox One) oraz urządzenia mobilne (Android oraz iOS). Spółka koncentruje się głównie na symulatorach tworzonych przez własne zespoły deweloperskie, tytułach tworzonych na licencjach oraz rozwoju segmentu gier na konsole. Od lipca 2019 r. spółka jest notowana na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.