Games Box S.A. rozpoczyna pracę nad Riot Control Simulator

Games Box, producent i wydawca gier wideo na PC i konsole, należący do Grupy Ultimate Games, będzie pełnić rolę wydawcy symulatora Riot Control Simulator. W ramach rozgrywki gracz będzie nadzorować oddziały służb porządkowych i kontrolować uliczne zamieszki. Premiera tytułu na PC planowana jest w 2022 r. Riot Control Simulator w następnej kolejności będzie również dostępna na konsolach PS4, PS5 Xbox One, Xbox Series. Games Box planuje debiut na NewConnect najpóźniej w 2022 r.
- Zamieszki to coraz częstsza forma sprzeciwu społeczeństwa na całym świecie wynikająca z niezadowolenia wobec bieżącej sytuacji, jak również wprowadzanych zmian w państwie. W Riot Control Simulator chcemy, aby gracz mógł poznać specyfikę tego typu okoliczności, ale również odczuć z perspektywy służb emocje z nią związane. W rozgrywce skupiamy się na detalach i szczegółach, aby jak najdokładniej oddać realizm zamieszek, m.in. poprzez przygotowanie bogatego wyboru ekwipunku do pacyfikacji tłumów – mówi Tomasz Supeł, prezes zarządu Games Box. – W grze dostępnych będzie wiele propozycji scenariuszów, co czyni rozgrywkę jeszcze bardziej interesującą i emocjonującą. Gracz weźmie udział w zamieszkach w różnych zakątkach świata i stanie przed licznymi decyzjami moralnymi, od których zależeć będzie przebieg rozgrywki – dodaje Tomasz Supeł.
Riot Control Simulator to gra taktyczna, w której gracz będzie musiał wykazać się dużym refleksem. Tytuł cieszy się zainteresowaniem wśród środowiska graczy oraz mediów gamingowych. W ciągu pierwszych 3 dni od publikacji zapowiedzi na Wishlistę Steam zapisało się ponad 4 tys. użytkowników. Producentem projektu jest studio Corpix Games. Games Box będzie pełnić rolę wydawcy tytułu.
Premiera pełnej wersji gry planowana jest w 2022 r. na PC. Tytuł w późniejszym okresie zostanie również dostosowany do konsoli PS4, PS5 Xbox One, Xbox Series.
Model biznesowy Games Box zakłada produkcję różnorodnych gier o niskich budżetach oraz przy utrzymaniu niskich kosztów działalności operacyjnej spółki. Spółka pracuje, m.in. nad Repo Man. Wkrótce Games Box zaprezentuje dwa kolejne tytuły: Ships22 oraz Stinky Company Simulator.
- Prace nad Repo Man idą zgodnie z założeniami i są na zaawansowanym etapie. Gra cieszy się dużą popularnością wśród graczy. Do tej pory dodało ją do Wishlisty około 20 tys. użytkowników platformy Steam. W rozgrywce gracz będzie miał okazję poznać jak funkcjonuje owiany nutką tajemnicy zawód windykatora, realizując od prostszych do trudniejszych zleceń. Premierę tytułu planujemy jeszcze w tym roku – komentuje Tomasz Supeł.
Games Box dywersyfikuje źródło przychodów poprzez portowanie gier na wszystkie dostępne platformy. W tym obszarze Spółkę wspiera jej większościowy udziałowiec – Ultimate Games SA.
Studio chce dołączyć do grona spółek publicznych notowanych na rynku NewConnect najpóźniej w 2022 r. Spółka nie wyklucza wcześniejszej emisji akcji.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.