Komunikaty PR

Games Box S.A. rozpoczyna pracę nad Riot Control Simulator

2021-04-20  |  09:00
Biuro prasowe

 

Games Box, producent i wydawca gier wideo na PC i konsole, należący do Grupy Ultimate Games, będzie pełnić rolę wydawcy symulatora Riot Control Simulator. W ramach rozgrywki gracz będzie nadzorować oddziały służb porządkowych i kontrolować uliczne zamieszki. Premiera tytułu na PC planowana jest w 2022 r.  Riot Control Simulator w następnej kolejności będzie również dostępna na konsolach PS4, PS5 Xbox One, Xbox Series. Games Box planuje debiut na NewConnect najpóźniej w 2022 r.

- Zamieszki to coraz częstsza forma sprzeciwu społeczeństwa na całym świecie wynikająca z niezadowolenia wobec bieżącej sytuacji, jak również wprowadzanych zmian w państwie. W Riot Control Simulator chcemy, aby gracz mógł poznać specyfikę tego typu okoliczności, ale również odczuć z perspektywy służb emocje z nią związane. W rozgrywce skupiamy się na detalach i szczegółach, aby jak najdokładniej oddać realizm zamieszek, m.in. poprzez przygotowanie bogatego wyboru ekwipunku do pacyfikacji tłumów – mówi Tomasz Supeł, prezes zarządu Games Box. – W grze dostępnych będzie wiele propozycji scenariuszów, co czyni rozgrywkę jeszcze bardziej interesującą i emocjonującą. Gracz weźmie udział w zamieszkach w różnych zakątkach świata i stanie przed licznymi decyzjami moralnymi, od których zależeć będzie przebieg rozgrywki  – dodaje Tomasz Supeł.

Riot Control Simulator to gra taktyczna, w której gracz będzie musiał wykazać się dużym refleksem. Tytuł cieszy się zainteresowaniem wśród środowiska graczy oraz mediów gamingowych. W ciągu pierwszych 3 dni od publikacji zapowiedzi na Wishlistę Steam zapisało się ponad 4 tys. użytkowników. Producentem projektu jest studio Corpix Games. Games Box będzie pełnić rolę wydawcy tytułu.

Premiera pełnej wersji gry planowana jest w 2022 r. na PC. Tytuł w późniejszym okresie zostanie również dostosowany do konsoli PS4, PS5 Xbox One, Xbox Series.

Model biznesowy Games Box zakłada produkcję różnorodnych gier o niskich budżetach oraz przy utrzymaniu niskich kosztów działalności operacyjnej spółki. Spółka pracuje, m.in. nad Repo Man. Wkrótce Games Box zaprezentuje dwa kolejne tytuły: Ships22 oraz Stinky Company Simulator.

- Prace nad Repo Man idą zgodnie z założeniami i są na zaawansowanym etapie. Gra cieszy się dużą popularnością wśród graczy. Do tej pory dodało ją do Wishlisty około 20 tys. użytkowników platformy Steam. W rozgrywce gracz będzie miał okazję poznać jak funkcjonuje owiany nutką tajemnicy zawód windykatora, realizując od prostszych do trudniejszych zleceń.  Premierę tytułu planujemy jeszcze w tym roku  – komentuje Tomasz Supeł.

Games Box dywersyfikuje  źródło przychodów poprzez portowanie gier na wszystkie dostępne platformy. W tym obszarze Spółkę wspiera jej większościowy udziałowiec – Ultimate Games SA.

Studio chce dołączyć do grona spółek publicznych notowanych na rynku NewConnect najpóźniej w 2022 r.  Spółka nie wyklucza wcześniejszej emisji akcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca
Giełda Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
2024-08-09 | 11:00

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Media i PR

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.

DlaWas.info

Nauka

Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm

Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.