GAMIVO nawiązało współpracę z Coca-Colą
Spółka GAMIVO w 2023 roku stawia między innymi na rozwój bazy użytkowników. Jedną z dróg prowadzących do tego celu są współprace z dużymi markami, wśród których właśnie pojawiła się Coca-Cola. Dzięki wspólnej akcji obu firm klienci mają możliwość wymiany punktów zbieranych w aplikacji Coca-Coli na kody zniżkowe, które można wykorzystać na platformie GAMIVO.
Współpraca GAMIVO z Coca-Colą rozpoczęła się 21 kwietnia i potrwa do końca lipca. Obecnie akcja promocyjna dostępna jest w Słowenii i Chorwacji. Tamtejsi klienci mogą wymienić punkty zbierane w aplikacji Coca-Coli na kody zniżkowe do wykorzystania na platformie GAMIVO. Oferowanych zniżek jest kilka: pierwsza to aż 90 proc. rabatu na zakupy do 2 euro, druga zapewnia 5 euro zniżki na zakupy powyżej 10 euro, a ostatnia pozwala oszczędzić 10 euro przy zakupach powyżej 20 euro.
- Coca-Cola to ogólnoświatowa marka znana milionom, a nawet miliardom konsumentów, dlatego niezmiernie cieszymy się z możliwości współpracy z tak uznanym brandem. Jesteśmy też zadowoleni, że kolejny raz możemy zaoferować naszym klientom jeszcze więcej korzyści. Zniżki dostępne w aplikacji Coca-Coli to idealna okazja dla fanów gier, aby skorzystać z oferty na platformie GAMIVO – komentuje Mateusz Śmieżewski, prezes zarządu GAMIVO.
Współpraca z Coca-Colą to dla GAMIVO kolejny krok w rozwoju i ekspansji na europejskim rynku. Kooperacja ta znakomicie wpisuje się też w strategię firmy, która stawia na ciągły rozwój. Dzięki takim akcjom klienci dostają możliwość skorzystania z atrakcyjnych ofert i promocji, co wpływa na pozytywny wizerunek GAMIVO jako platformy, która potrafi zapewnić swoim użytkownikom niedostępne nigdzie indziej korzyści oraz znajdować oryginalne sposoby dotarcia do nowych odbiorców.
Dodatkowo, od niedawna na platformie GAMIVO obowiązuje 10 proc. zniżka na zakupy do 40 euro jako jeden z benefitów dla portugalskich posiadaczy karty ISIC. Akcja promocyjna daje studentom w Portugalii dodatkowe korzyści w postaci zniżek na gry i produkty cyfrowe dostępne na platformie GAMIVO. Przypomnijmy, że od początku 2023 roku GAMIVO przeprowadziło też wspólne promocje z takimi partnerami jak Wargaming, PayPal czy sieć sklepów Żabka, której klienci kolejny raz mogli wymieniać na gry wideo punkty zbierane w aplikacji mobilnej. Wszystkie te akcje był bardzo ciepło przyjęte.
- Nowe akcje promocyjne to ważny element rozwoju GAMIVO. W naszej ofercie mamy już wiele interesujących kampanii. Liczne współprace pozytywnie wpływają na rozpoznawalność marki GAMIVO oraz wzrost liczby i zwiększenie zaangażowania użytkowników, a właśnie te kwestie podawaliśmy jako jedne z naszych priorytetów na 2023 rok – tłumaczy Mateusz Śmieżewski.
Z końcem ubiegłego roku Platforma GAMIVO.com zrzeszała już 4,5 mln zarejestrowanych użytkowników, z których większość pochodzi z Europy oraz Ameryki Północnej. Serwis oferuje szeroki wachlarz dóbr cyfrowych dostępny dla klientów z całego świata. Dzięki wysokiej jakości usług i nieustannemu rozwojowi, liczba osób korzystających z platformy sukcesywnie rośnie.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.