GAMIVO nawiązało współpracę z Coca-Colą
Spółka GAMIVO w 2023 roku stawia między innymi na rozwój bazy użytkowników. Jedną z dróg prowadzących do tego celu są współprace z dużymi markami, wśród których właśnie pojawiła się Coca-Cola. Dzięki wspólnej akcji obu firm klienci mają możliwość wymiany punktów zbieranych w aplikacji Coca-Coli na kody zniżkowe, które można wykorzystać na platformie GAMIVO.
Współpraca GAMIVO z Coca-Colą rozpoczęła się 21 kwietnia i potrwa do końca lipca. Obecnie akcja promocyjna dostępna jest w Słowenii i Chorwacji. Tamtejsi klienci mogą wymienić punkty zbierane w aplikacji Coca-Coli na kody zniżkowe do wykorzystania na platformie GAMIVO. Oferowanych zniżek jest kilka: pierwsza to aż 90 proc. rabatu na zakupy do 2 euro, druga zapewnia 5 euro zniżki na zakupy powyżej 10 euro, a ostatnia pozwala oszczędzić 10 euro przy zakupach powyżej 20 euro.
- Coca-Cola to ogólnoświatowa marka znana milionom, a nawet miliardom konsumentów, dlatego niezmiernie cieszymy się z możliwości współpracy z tak uznanym brandem. Jesteśmy też zadowoleni, że kolejny raz możemy zaoferować naszym klientom jeszcze więcej korzyści. Zniżki dostępne w aplikacji Coca-Coli to idealna okazja dla fanów gier, aby skorzystać z oferty na platformie GAMIVO – komentuje Mateusz Śmieżewski, prezes zarządu GAMIVO.
Współpraca z Coca-Colą to dla GAMIVO kolejny krok w rozwoju i ekspansji na europejskim rynku. Kooperacja ta znakomicie wpisuje się też w strategię firmy, która stawia na ciągły rozwój. Dzięki takim akcjom klienci dostają możliwość skorzystania z atrakcyjnych ofert i promocji, co wpływa na pozytywny wizerunek GAMIVO jako platformy, która potrafi zapewnić swoim użytkownikom niedostępne nigdzie indziej korzyści oraz znajdować oryginalne sposoby dotarcia do nowych odbiorców.
Dodatkowo, od niedawna na platformie GAMIVO obowiązuje 10 proc. zniżka na zakupy do 40 euro jako jeden z benefitów dla portugalskich posiadaczy karty ISIC. Akcja promocyjna daje studentom w Portugalii dodatkowe korzyści w postaci zniżek na gry i produkty cyfrowe dostępne na platformie GAMIVO. Przypomnijmy, że od początku 2023 roku GAMIVO przeprowadziło też wspólne promocje z takimi partnerami jak Wargaming, PayPal czy sieć sklepów Żabka, której klienci kolejny raz mogli wymieniać na gry wideo punkty zbierane w aplikacji mobilnej. Wszystkie te akcje był bardzo ciepło przyjęte.
- Nowe akcje promocyjne to ważny element rozwoju GAMIVO. W naszej ofercie mamy już wiele interesujących kampanii. Liczne współprace pozytywnie wpływają na rozpoznawalność marki GAMIVO oraz wzrost liczby i zwiększenie zaangażowania użytkowników, a właśnie te kwestie podawaliśmy jako jedne z naszych priorytetów na 2023 rok – tłumaczy Mateusz Śmieżewski.
Z końcem ubiegłego roku Platforma GAMIVO.com zrzeszała już 4,5 mln zarejestrowanych użytkowników, z których większość pochodzi z Europy oraz Ameryki Północnej. Serwis oferuje szeroki wachlarz dóbr cyfrowych dostępny dla klientów z całego świata. Dzięki wysokiej jakości usług i nieustannemu rozwojowi, liczba osób korzystających z platformy sukcesywnie rośnie.
O Spółce
GAMIVO to platforma transakcyjna z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.
Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Big Cheese Studio S.A. z imponującym wzrostem zysku netto
Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.