Komunikaty PR

GAMIVO nawiązało współpracę z Coca-Colą

2023-05-11  |  10:00
Biuro prasowe

Spółka GAMIVO w 2023 roku stawia między innymi na rozwój bazy użytkowników. Jedną z dróg prowadzących do tego celu są współprace z dużymi markami, wśród których właśnie pojawiła się Coca-Cola. Dzięki wspólnej akcji obu firm klienci mają możliwość wymiany punktów zbieranych w aplikacji Coca-Coli na kody zniżkowe, które można wykorzystać na platformie GAMIVO.

Współpraca GAMIVO z Coca-Colą rozpoczęła się 21 kwietnia i potrwa do końca lipca. Obecnie akcja promocyjna dostępna jest w Słowenii i Chorwacji. Tamtejsi klienci mogą wymienić punkty zbierane w aplikacji Coca-Coli na kody zniżkowe do wykorzystania na platformie GAMIVO. Oferowanych zniżek jest kilka: pierwsza to aż 90 proc. rabatu na zakupy do 2 euro, druga zapewnia 5 euro zniżki na zakupy powyżej 10 euro, a ostatnia pozwala oszczędzić 10 euro przy zakupach powyżej 20 euro.

- Coca-Cola to ogólnoświatowa marka znana milionom, a nawet miliardom konsumentów, dlatego niezmiernie cieszymy się z możliwości współpracy z tak uznanym brandem. Jesteśmy też zadowoleni, że kolejny raz możemy zaoferować naszym klientom jeszcze więcej korzyści. Zniżki dostępne w aplikacji Coca-Coli to idealna okazja dla fanów gier, aby skorzystać z oferty na platformie GAMIVO –  komentuje Mateusz Śmieżewski, prezes zarządu GAMIVO.

Współpraca z Coca-Colą to dla GAMIVO kolejny krok w rozwoju i ekspansji na europejskim rynku. Kooperacja ta znakomicie wpisuje się też w strategię firmy, która stawia na ciągły rozwój. Dzięki takim akcjom klienci dostają możliwość skorzystania z atrakcyjnych ofert i promocji, co wpływa na pozytywny wizerunek GAMIVO jako platformy, która potrafi zapewnić swoim użytkownikom niedostępne nigdzie indziej korzyści oraz znajdować oryginalne sposoby dotarcia do nowych odbiorców.

Dodatkowo, od niedawna na platformie GAMIVO obowiązuje 10 proc. zniżka na zakupy do 40 euro jako jeden z benefitów dla portugalskich posiadaczy karty ISIC. Akcja promocyjna daje studentom w Portugalii dodatkowe korzyści w postaci zniżek na gry i produkty cyfrowe dostępne na platformie GAMIVO. Przypomnijmy, że od początku 2023 roku GAMIVO przeprowadziło też wspólne promocje z takimi partnerami jak Wargaming, PayPal czy sieć sklepów Żabka, której klienci kolejny raz mogli wymieniać na gry wideo punkty zbierane w aplikacji mobilnej. Wszystkie te akcje był bardzo ciepło przyjęte.

- Nowe akcje promocyjne to ważny element rozwoju GAMIVO. W naszej ofercie mamy już wiele interesujących kampanii. Liczne współprace pozytywnie wpływają na rozpoznawalność marki GAMIVO oraz wzrost liczby i zwiększenie zaangażowania użytkowników, a właśnie te kwestie podawaliśmy jako jedne z naszych priorytetów na 2023 rok – tłumaczy Mateusz Śmieżewski.

Z końcem ubiegłego roku Platforma GAMIVO.com zrzeszała już 4,5 mln zarejestrowanych użytkowników, z których większość pochodzi z Europy oraz Ameryki Północnej. Serwis oferuje szeroki wachlarz dóbr cyfrowych dostępny dla klientów z całego świata. Dzięki wysokiej jakości usług i nieustannemu rozwojowi, liczba osób korzystających z platformy sukcesywnie rośnie.

 

O Spółce

GAMIVO to platforma transakcyjna z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Aplikacja hitem do rezerwacji wizyt lekarskich. W enel-med tak umawia się już co Biuro prasowe
2024-10-01 | 10:30

Aplikacja hitem do rezerwacji wizyt lekarskich. W enel-med tak umawia się już co

Grupa ENEL-MED zakończyła pierwsze półrocze 2024 roku z przychodami na poziomie 359 mln zł, co oznacza 21% dynamikę w porównaniu do analogicznego okresu 2023 roku. Połowę
Giełda Big Cheese Studio S.A. z prawie 96 proc. wzrostem zysku netto r/r
2024-09-30 | 21:30

Big Cheese Studio S.A. z prawie 96 proc. wzrostem zysku netto r/r

Prawie 4,8 mln zł zysku netto wypracowało w pierwszym półroczu br. Big Cheese Studio S.A. - notowany na GPW w Warszawie producent i wydawca gier wideo z Łodzi. To prawie 100 proc.
Giełda Spadek popytu oraz cen węgla energetycznego odbija się na wynikach Grupy Bumech
2024-09-30 | 15:00

Spadek popytu oraz cen węgla energetycznego odbija się na wynikach Grupy Bumech

Grupa Bumech, notowana na głównym rynku GPW zajmująca się wydobyciem węgla kamiennego w kopalni  Silesia w Czechowicach-Dziedzicach, przedstawiła wyniki za pierwsze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

DlaWas.info

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.