Komunikaty PR

GAMIVO odnotowało historyczne 3,5 mln zł zysku netto w I kwartale 2023 roku

2023-05-15  |  08:30
Biuro prasowe

GAMIVO, właściciel platformy transakcyjnej dla graczy, odnotował znakomity początek roku. Spółka w I kwartale wygenerowała 56,3 mln zł obrotu i rekordowe 12,4 mln zł przychodu. Z kolei zysk netto wzrósł o 124 proc. r/r i wyniósł historyczne 3,5 mln zł. Rekordową wartość osiągnął także wskaźnik EBITDA w wysokości 4,3 mln zł. To o 82 proc. więcej niż w pierwszym kwartale 2022 roku. Wpływ na tak dobre wyniki miały zarówno głośne nowości, w tym szczególnie udana premiera Hogwarts Legacy, jak i szereg podejmowanych przez spółkę działań skupiających się na automatyzacji i skalowaniu biznesu.

- Dla rynku gier wideo nowe tytuły są napędzającym go paliwem i w 2022 roku GAMIVO pokazało, że jest w stanie osiągać bardzo dobre wyniki nawet, gdy tego paliwa zabraknie. Tymczasem pierwszy kwartał to znakomity dowód, w jaki sposób potrafimy wykorzystać potencjał dużych produkcji. Kompleksowe działania marketingowe skupione wokół Hogwarts Legacy sprawiły, że osadzony w uniwersum Harry'ego Pottera tytuł pobił rekord GAMIVO pod względem zamówień przedpremierowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pierwszego kwartału i nie zwalniamy tempa po rekordowym 2022 roku – komentuje Mateusz Śmieżewski, CEO GAMIVO.

Premiery to tylko jeden z szeregu czynników, które sprawiły, że pierwszy kwartał 2023 roku przyniósł historyczne rezultaty. Warto także wspomnieć choćby o optymalizacji i wdrożeniu nowych kanałów marketingowych, skutecznych kampaniach mailingowych czy współpracach, które pomagają zwiększać liczbę klientów oraz rozpoznawalność marki GAMIVO.

Na początku roku GAMIVO przeprowadziło akcje z partnerami takimi jak sieć Żabka, serwis PayPal czy producent gier Wargaming. Ponadto spółka nie ustaje w dążeniach do, aby poprawiać pozycjonowanie serwisu oraz wprowadzać kolejne rozwiązania nastawione na automatyzację i skalowanie. Wśród priorytetów jest też praca nad wygodą korzystania z platformy, aby móc zaoferować jak najlepsze wrażenia zakupowe użytkownikom GAMIVO, których liczba wynosi już 4,8 mln.

- Pozyskiwanie nowych klientów to jeden z naszych priorytetów, dlatego cieszy nas fakt, że wielkimi krokami zbliżamy się do przekroczenia symbolicznego progu 5 mln zarejestrowanych użytkowników. Jednocześnie cały czas pozostajemy w kontakcie z naszymi dotychczasowymi klientami i oferujemy im coraz to nowsze i atrakcyjniejsze akcje promocyjne oraz benefity - dodaje Mateusz Śmieżewski.

Dzięki rekordowym wynikom GAMIVO dysponuje obecnie istotną nadwyżką gotówkową, a jednocześnie cały czas generuje dodatnie przepływy pieniężne. Spółka planuje podzielić się zyskiem z akcjonariuszami. Zgodnie z propozycjami uchwał na NWZA, GAMIVO chce wyemitować akcje gratisowe w stosunku 1:1, czyli na każdą posiadaną akcje GAMIVO, akcjonariusze dostaną jedną akcję gratisową. W efekcie ich procentowy udział w kapitale zakładowym nie ulegnie zmianie, a będą posiadać dwukrotnie więcej akcji. Ponadto spółka planuje przeprowadzić skup akcji własnych, który powinien korzystnie wpłynąć na płynność notowań GAMIVO.

Obiecujący 2023 rok

GAMIVO nieustannie pracuje nad udoskonaleniem platformy transakcyjnej, co jak liczy zarząd spółki, przełoży się na kontynuację świetnych wyników finansowych. Zgodnie z przedstawionymi na początku roku założeniami, GAMIVO nawiązało współpracę z nowymi sieciami afiliacyjnymi a także rozwija te już istniejące. Celem jest zwiększenie liczby klientów oraz dotarcie na nowe rynki. Ponadto w pierwszym kwartale pracowano nad usprawnieniem procesu zakupowego, aby był on jeszcze przyjaźniejszy dla użytkowników, zwiększając w ten sposób konwersję. Pierwsze wdrożenia opracowanych rozwiązań zaplanowano na drugi kwartał 2023 roku.

Raport finansowy za I kwartał 2023 roku dostępny jest na stronie internetowej GAMIVO.co - https://www.gamivo.co/raporty/

 

O Spółce

GAMIVO to platforma z grami, kartami podarunkowymi i innymi dobrami cyfrowymi. Została założona w 2017 roku przez zespół managerów z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. GAMIVO łączy sprzedawców z klientami poszukującymi niskich cen i wysokiej jakości. Gromadząc w jednym miejscu gry w wersjach na różne platformy gamingowe, daje graczom możliwość łatwego porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej ceny. GAMIVO oferuje także swoim klientom atrakcyjne programy afiliacyjne. Z platformy korzystają głównie użytkownicy z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

Spółka GAMIVO zadebiutowała na rynku NewConnect 22 kwietnia 2021 roku. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.