Gra Immersion Games wchodzi do sklepu właściciela TikToka!
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Disc Ninja, projekt od Immersion Games – notowanego na NewConnect producenta gier VR – trafia na chińską platformę Pico Digital Store. Od dziś, 9 czerwca 2022, gra dostępna jest na gogle Pico Neo 3 i posiada tryb multiplayer przeznaczony dla czterech graczy. Wspomniana platforma Pico Store w ubiegłym roku została wykupiona przez ByteDance – operatora serwisu TikTok. To drugi największy rynek dla projektu spółki. Gra Disc Ninja debiutuje wraz z najnowszą aktualizacją, która ulepsza model rzutu dyskiem.
- Disc Ninja, to jedna z niewielu polskich produkcji, która trafia na platformę Pico. Wejście na dynamicznie rosnący, chiński rynek VR, we współpracy z tak dużym partnerem, to przykład wartości, jaką wniósł doświadczony zespół do Immersion Games – mówi Bartosz Rosłoński, prezes zarządu Immersion Games SA. – Jesteśmy świadkami początków bezpośredniej konkurencji - na polu wirtualnej rzeczywistości - pomiędzy dwoma gigantami Social Media: Meta (do niedawna Facebook) oraz ByteDance. Jakkolwiek nie potoczy się ich bitwa, mamy nasz produkt oraz doświadczenie w ekosystemach obu firm – dodaje.
Disc Ninja to innowacyjne podejście do lubianego gatunku disc golf, w którym zawodnicy muszą wykazać się celnością i precyzją ruchów. Inspirowany feudalną Japonią świat oferuje wysoką grywalność, 15 zróżnicowanych map i dwa tryby zabawy. Podstawowym zadaniem graczy (bawić się wspólnie może od jednej do czterech osób), jest pokonanie poszczególnych torów jak najmniejszą liczbą rzutów.
- W czasie prac nad portem gry, testowaliśmy rozmaite warianty w zakresie usprawnienia mechaniki rzutu dyskiem. Aby uzyskać możliwie jak najlepszy rezultat, zaprosiliśmy reprezentanta Polski w Dysk Golfie, żeby ocenił nasze działania i wskazał, co w jego ocenie zasługuje na poprawę, a co na pochwałę. Dzięki temu, użytkownicy Pico mają do swojej dyspozycji nowy, jeszcze lepszy model rzutu – dodaje Bartosz Rosłoński
Obok Pico Store, gra dostępna jest również na Steam VR, Oculus Rift oraz Quest. Dla użytkowników różnych platform przygotowano funkcję cross-play: w obrębie danego regionu, posiadacze innych urządzeń VR mogą bawić się razem w trybie multiplayer.
W listopadzie ubiegłego roku Immersion Games nawiązała współpracę z iFIT Inc. – największym producentem urządzeń fitness na świecie, w którego portfolio wchodzą takie marki jak NordicTrack®, ProForm® i Freemotion®. Na mocy umowy, polska spółka będzie posługiwać się globalną licencją iFIT oraz publikować swoje produkcje pod parasolem „Powered by iFIT”. Dzięki kooperacji, gry warszawskiego studia zawierające elementy fitness i sportu, będą wspólnie promowane przez obydwie firmy.
Od 15 września 2021 roku akcje Immersion Games są notowane na rynku NewConnect.
Dane techniczne gogli Pico Neo 3 Pro/Pro Eye: https://www.pico-interactive.com/us/neo3.html
Presskit: https://bit.ly/DN-mediakit

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.