Gra When I Was Young od Art Games Studio od dziś w sprzedaży na Steam
Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
When I Was Young, przygodowo-zręcznościowa gra z portfolio wydawniczego Art Games Studio, notowanego na NewConnect producenta i dystrybutora gier wideo na PC i konsole, we wczesnym dostępie (tzw. early access) zostaje wprowadzona do sprzedaży. To pierwszy tytuł wydany pod szyldem wydawniczym warszawskiego studia. Od dziś grę można nabyć w wersji na komputery stacjonarne na platformie Steam. Jej producentem jest studio WallRus Group. Spółka planuje, że gra w pełnej odsłonie ukaże się w drugim kwartale 2020 roku.
- Mamy nadzieję, że zaprezentowana produkcja, dzięki zastosowanym w niej rozwiązaniom, dostarczy graczom wciągającej rozrywki. Opinie, które zbierzemy po uruchomieniu sprzedaży są dla nas bardzo istotne. Wprowadzenie When I Was Young we wczesnym dostępie wyznaczy ostatni etap dokończenia gry, którą planujemy wprowadzić w pełnej wersji na rynek za kilka miesięcy – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio. – Jest to kolejny krok w realizacji naszej strategii, w ramach której rozwijamy się zarówno w zakresie działalności produkcyjnej jak i wydawniczej – dodaje.
Cena gry we wczesnym dostępie wynosi $9,99, podczas gdy docelowa cena pełnej gry wyniesie $11,99.
Link do gry na platformie Steam dostępny jest pod adresem: https://store.steampowered.com/app/1059230/When_I_Was_Young/
When I Was Young to ciekawa historia przeciętnego Amerykanina, który udaje się do Wietnamu, gdzie zaginął jego brat. Zadaniem gracza jest jego odnalezienie. Akcja gry toczy się w latach 60. i 70. XX wieku, podczas trwającej wówczas wojny w Wietnamie.
- Zależało nam by oprawa graficzna i muzyczna nawiązywała do klimatu tamtych lat, co naszym zdaniem udało się wiernie odwzorować. Rozgrywka wzbogacona jest o zróżnicowane elementy, system dynamicznej zmiany czasu, wciągający system walki oraz różne rodzaje wrogów i pułapek, co składa się na spójną, intrygującą fabułę – komentuje Jakub Bąk.
Art Games Studio pracuje obecnie nad kilkoma projektami. Wśród gier, które zostaną wydane przez spółkę znalazły się takie tytuły jak Alchemist Simulator, Climbros, ToolBoy, Pooplers oraz You Never Listen.
O Art Games Studio:
Art Games Studio S.A. zostało założone w 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne. W swoim portfolio posiada takie gry jak: "Earthworms", „Escape Doodland”, "Bad Dream: Fever" czy „Unlucky 7”.
Spółka zadebiutowała na NewConnect w maju 2019 r.
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Big Cheese Studio S.A. z imponującym wzrostem zysku netto
Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.