Komunikaty PR

Gra When I Was Young od Art Games Studio od dziś w sprzedaży na Steam

2020-01-10  |  14:40
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Chołuj
Inner Value

Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/

When I Was Young, przygodowo-zręcznościowa gra z portfolio wydawniczego Art Games Studio, notowanego na NewConnect producenta i dystrybutora gier wideo na PC i konsole, we wczesnym dostępie (tzw. early access) zostaje wprowadzona do sprzedaży. To pierwszy tytuł wydany pod szyldem wydawniczym warszawskiego studia. Od dziś grę można nabyć w wersji na komputery stacjonarne na platformie Steam. Jej producentem jest studio WallRus Group. Spółka planuje, że gra  w pełnej odsłonie ukaże się w drugim kwartale 2020 roku.   

- Mamy nadzieję, że zaprezentowana produkcja, dzięki zastosowanym w niej rozwiązaniom, dostarczy graczom wciągającej rozrywki. Opinie, które zbierzemy po uruchomieniu sprzedaży są dla nas bardzo istotne. Wprowadzenie When I Was Young we wczesnym dostępie wyznaczy ostatni etap dokończenia gry, którą planujemy wprowadzić w pełnej wersji na rynek za kilka miesięcy – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio. – Jest to kolejny krok w realizacji naszej strategii, w ramach której rozwijamy się zarówno w zakresie działalności produkcyjnej jak i wydawniczej – dodaje.

Cena gry we wczesnym dostępie wynosi $9,99, podczas gdy docelowa cena pełnej gry wyniesie $11,99.

Link do gry na platformie Steam dostępny jest pod adresem: https://store.steampowered.com/app/1059230/When_I_Was_Young/

When I Was Young to ciekawa historia przeciętnego Amerykanina, który udaje się do Wietnamu, gdzie zaginął jego brat. Zadaniem gracza jest jego odnalezienie. Akcja gry toczy się w latach 60. i 70. XX wieku, podczas trwającej wówczas wojny w Wietnamie.

- Zależało nam by oprawa graficzna i muzyczna nawiązywała do klimatu tamtych lat, co naszym zdaniem udało się wiernie odwzorować. Rozgrywka wzbogacona jest o zróżnicowane elementy, system dynamicznej zmiany czasu, wciągający system walki oraz różne rodzaje wrogów i pułapek, co składa się na spójną, intrygującą fabułę – komentuje Jakub Bąk.

Art Games Studio pracuje obecnie nad kilkoma projektami. Wśród gier, które zostaną wydane przez spółkę znalazły się takie tytuły jak Alchemist Simulator, Climbros, ToolBoy, Pooplers oraz You Never Listen.


O Art Games Studio:

Art Games Studio S.A. zostało założone w 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne. W swoim portfolio posiada takie gry jak: "Earthworms", „Escape Doodland”, "Bad Dream: Fever" czy „Unlucky 7”.

Spółka zadebiutowała na NewConnect w maju 2019 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.