Gra When I Was Young od Art Games Studio od dziś w sprzedaży na Steam

Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
When I Was Young, przygodowo-zręcznościowa gra z portfolio wydawniczego Art Games Studio, notowanego na NewConnect producenta i dystrybutora gier wideo na PC i konsole, we wczesnym dostępie (tzw. early access) zostaje wprowadzona do sprzedaży. To pierwszy tytuł wydany pod szyldem wydawniczym warszawskiego studia. Od dziś grę można nabyć w wersji na komputery stacjonarne na platformie Steam. Jej producentem jest studio WallRus Group. Spółka planuje, że gra w pełnej odsłonie ukaże się w drugim kwartale 2020 roku.
- Mamy nadzieję, że zaprezentowana produkcja, dzięki zastosowanym w niej rozwiązaniom, dostarczy graczom wciągającej rozrywki. Opinie, które zbierzemy po uruchomieniu sprzedaży są dla nas bardzo istotne. Wprowadzenie When I Was Young we wczesnym dostępie wyznaczy ostatni etap dokończenia gry, którą planujemy wprowadzić w pełnej wersji na rynek za kilka miesięcy – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio. – Jest to kolejny krok w realizacji naszej strategii, w ramach której rozwijamy się zarówno w zakresie działalności produkcyjnej jak i wydawniczej – dodaje.
Cena gry we wczesnym dostępie wynosi $9,99, podczas gdy docelowa cena pełnej gry wyniesie $11,99.
Link do gry na platformie Steam dostępny jest pod adresem: https://store.steampowered.com/app/1059230/When_I_Was_Young/
When I Was Young to ciekawa historia przeciętnego Amerykanina, który udaje się do Wietnamu, gdzie zaginął jego brat. Zadaniem gracza jest jego odnalezienie. Akcja gry toczy się w latach 60. i 70. XX wieku, podczas trwającej wówczas wojny w Wietnamie.
- Zależało nam by oprawa graficzna i muzyczna nawiązywała do klimatu tamtych lat, co naszym zdaniem udało się wiernie odwzorować. Rozgrywka wzbogacona jest o zróżnicowane elementy, system dynamicznej zmiany czasu, wciągający system walki oraz różne rodzaje wrogów i pułapek, co składa się na spójną, intrygującą fabułę – komentuje Jakub Bąk.
Art Games Studio pracuje obecnie nad kilkoma projektami. Wśród gier, które zostaną wydane przez spółkę znalazły się takie tytuły jak Alchemist Simulator, Climbros, ToolBoy, Pooplers oraz You Never Listen.
O Art Games Studio:
Art Games Studio S.A. zostało założone w 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne. W swoim portfolio posiada takie gry jak: "Earthworms", „Escape Doodland”, "Bad Dream: Fever" czy „Unlucky 7”.
Spółka zadebiutowała na NewConnect w maju 2019 r.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.