I transza trwającej emisji DRAGO entertainment zakończona
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
DRAGO entertainment S.A. z sukcesem zamknęło pierwszą transzę emisji akcji, z której pozyskało ponad 1 mln zł. Zapisy w drugiej transzy, także o wartości 1 mln zł, prowadzone będą od 22 września na platformie CrowdConnect.pl. Dokument Ofertowy będzie dostępny dzień wcześniej – 21 września. Oferującym akcje jest Dom Maklerski INC S.A. Celem emisji, o wartości do 2 mln zł, jest produkcja nowych tytułów, wsparcie aktualnie realizowanych projektów, których wydanie planowane jest na 2021 rok, a także działania marketingowe. Jeszcze w tym roku DRAGO entertainment S.A. planuje złożenie wniosku o wprowadzenie akcji spółki na rynek NewConnect, a Autoryzowanym Doradcą jest INC S.A.
DRAGO entertainment S.A. to studio gamingowe założone w 1998 r. Przez pierwsze lata działalności spółka koncentrowała się na tworzeniu innowacyjnych projektów na zlecenie, które w większości finansowane były przez międzynarodowych wydawców gier. W 2018 r. spółka przyjęła nową strategię, która zakłada koncentrację na produkcji własnych gier. Wynikiem tego była premiera gry Treasure Hunter Simulator, której koszty produkcji zwróciły się w pierwszej dobie po premierze gry.
- Trwająca kampania crowdinvestingowa to ważne i przemyślane działanie, dzięki któremu chcemy między innymi zrealizować nowe produkcje spółki oraz wzbogacić oprawę marketingową projektów, zarówno tych rozpoczętych w ubiegłym roku, jak i bieżących – mówi Joanna Tynor, prezes DRAGO entertainment. – Z satysfakcją informujemy, że I runda emisji, którą rozpoczęliśmy zaledwie kilka dni temu, zakończyła się sukcesem. Ufam, że II etap emisji będzie równie pozytywny. Cena emisyjna będzie identyczna jak w pierwszej transzy – dodaje.
DRAGO entertainment S.A. zamierza przeznaczyć środki z emisji produkcję nowych tytułów, wsparcie aktualnie realizowanych projektów, których wydanie zaplanowane jest na 2021 rok, a także działania marketingowe. Jednym z nich będzie Winter Survival Simulator. Tytuł inspirowany jest wyprawami znanego podróżnika, Marka Kamińskiego – pierwszego zdobywcy obu biegunów Ziemi. Co ciekawe, podróżnik pełni rolę konsultanta na etapie tworzenia projektu.
Kampania crowdfundingowa drugiej transzy rozpocznie się 22 września (wtorek) od godz. 10:00 na platformie CrowdConnect.pl. Dokument Ofertowy będzie dostępny już 21 września. Zapisy przyjmowane będą poprzez dedykowaną stronę internetową Emitenta, do której link znajdzie się na crowdconnect.pl, a maksymalna wartość pojedynczego zapisu wyniesie 1 000 akcji (28 600 zł).
- To ciekawe studio gamingowe, które prezentuje ambitne projekty i konsekwentnie realizuje cele obranej przez siebie strategii – komentuje Paweł Śliwiński, prezes Domu Maklerskiego INC S.A.
Spółka aktualnie buduje silną wishlistę autorskich tytułów, wśród nich są m.in. symulatory tj.: Gas Station Simulator, Food Truck Simulator, Airport Contraband, Detective Simulator, Winter Survival Simulator oraz średniobudżetowa gra Red Frost.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
IT i technologie
W Krakowie powstało centrum operacyjne cyberbezpieczeństwa. Sektor małych i średnich firm zyska dostęp do specjalistycznych usług [DEPESZA]
Security Operations Center, które zostało uruchomione w ramach Centrum Technologicznego Hitachi w Krakowie, ma zapewnić firmom dostęp do usług specjalistów w zakresie cyberbezpieczeństwa, bez konieczności tworzenia własnych działów IT. Dla przedsiębiorstw outsourcing tego typu zadań jest rozwiązaniem, które pozwala uniknąć wysokich nakładów inwestycyjnych, zabezpieczyć się przed coraz intensywniejszymi atakami hakerów, a także sprostać wymogom legislacyjnym.
Edukacja
Podwyżki wynagrodzeń nie rozwiążą problemu niedoboru nauczycieli. Ważny jest też prestiż zawodu i obciążenie obowiązkami
Niski poziom wynagrodzenia nauczycieli w porównaniu z innymi zawodami to tylko jeden z czynników, które wpływają na niedobór kadr pedagogicznych w różnych krajach. Z analizy naukowców z Wielkiej Brytanii wynika, że popularne strategie szybkich rozwiązań, takie jak programy stypendialne, nie działają w długiej perspektywie. Potrzebne jest więc nie tylko zwiększenie płac, ale i budowanie prestiżu tego zawodu, by osoby, które mają predyspozycje do jego wykonywania, nie bały się obierać takiej ścieżki kariery zawodowej.
Fundusze unijne
Coraz więcej inwestorów stawia na budownictwo modułowe. Kolejne dwa lata powinny przynieść duże wzrosty
Do 2030 roku rynek budownictwa modułowego ma osiągnąć wartość 7 mld zł – szacuje firma Spectis. Szczególnie ten i przyszły rok będą dla niego korzystne ze względu na duży napływ środków z KPO, których wydatkowanie wiąże się z ograniczeniami czasowymi. Presja kosztowa i czasowa oraz otwartość na nowe technologie może skłonić inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych do zwrotu w kierunku budynków modułowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.