I transza trwającej emisji DRAGO entertainment zakończona
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
DRAGO entertainment S.A. z sukcesem zamknęło pierwszą transzę emisji akcji, z której pozyskało ponad 1 mln zł. Zapisy w drugiej transzy, także o wartości 1 mln zł, prowadzone będą od 22 września na platformie CrowdConnect.pl. Dokument Ofertowy będzie dostępny dzień wcześniej – 21 września. Oferującym akcje jest Dom Maklerski INC S.A. Celem emisji, o wartości do 2 mln zł, jest produkcja nowych tytułów, wsparcie aktualnie realizowanych projektów, których wydanie planowane jest na 2021 rok, a także działania marketingowe. Jeszcze w tym roku DRAGO entertainment S.A. planuje złożenie wniosku o wprowadzenie akcji spółki na rynek NewConnect, a Autoryzowanym Doradcą jest INC S.A.
DRAGO entertainment S.A. to studio gamingowe założone w 1998 r. Przez pierwsze lata działalności spółka koncentrowała się na tworzeniu innowacyjnych projektów na zlecenie, które w większości finansowane były przez międzynarodowych wydawców gier. W 2018 r. spółka przyjęła nową strategię, która zakłada koncentrację na produkcji własnych gier. Wynikiem tego była premiera gry Treasure Hunter Simulator, której koszty produkcji zwróciły się w pierwszej dobie po premierze gry.
- Trwająca kampania crowdinvestingowa to ważne i przemyślane działanie, dzięki któremu chcemy między innymi zrealizować nowe produkcje spółki oraz wzbogacić oprawę marketingową projektów, zarówno tych rozpoczętych w ubiegłym roku, jak i bieżących – mówi Joanna Tynor, prezes DRAGO entertainment. – Z satysfakcją informujemy, że I runda emisji, którą rozpoczęliśmy zaledwie kilka dni temu, zakończyła się sukcesem. Ufam, że II etap emisji będzie równie pozytywny. Cena emisyjna będzie identyczna jak w pierwszej transzy – dodaje.
DRAGO entertainment S.A. zamierza przeznaczyć środki z emisji produkcję nowych tytułów, wsparcie aktualnie realizowanych projektów, których wydanie zaplanowane jest na 2021 rok, a także działania marketingowe. Jednym z nich będzie Winter Survival Simulator. Tytuł inspirowany jest wyprawami znanego podróżnika, Marka Kamińskiego – pierwszego zdobywcy obu biegunów Ziemi. Co ciekawe, podróżnik pełni rolę konsultanta na etapie tworzenia projektu.
Kampania crowdfundingowa drugiej transzy rozpocznie się 22 września (wtorek) od godz. 10:00 na platformie CrowdConnect.pl. Dokument Ofertowy będzie dostępny już 21 września. Zapisy przyjmowane będą poprzez dedykowaną stronę internetową Emitenta, do której link znajdzie się na crowdconnect.pl, a maksymalna wartość pojedynczego zapisu wyniesie 1 000 akcji (28 600 zł).
- To ciekawe studio gamingowe, które prezentuje ambitne projekty i konsekwentnie realizuje cele obranej przez siebie strategii – komentuje Paweł Śliwiński, prezes Domu Maklerskiego INC S.A.
Spółka aktualnie buduje silną wishlistę autorskich tytułów, wśród nich są m.in. symulatory tj.: Gas Station Simulator, Food Truck Simulator, Airport Contraband, Detective Simulator, Winter Survival Simulator oraz średniobudżetowa gra Red Frost.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.