I transza trwającej emisji DRAGO entertainment zakończona
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
DRAGO entertainment S.A. z sukcesem zamknęło pierwszą transzę emisji akcji, z której pozyskało ponad 1 mln zł. Zapisy w drugiej transzy, także o wartości 1 mln zł, prowadzone będą od 22 września na platformie CrowdConnect.pl. Dokument Ofertowy będzie dostępny dzień wcześniej – 21 września. Oferującym akcje jest Dom Maklerski INC S.A. Celem emisji, o wartości do 2 mln zł, jest produkcja nowych tytułów, wsparcie aktualnie realizowanych projektów, których wydanie planowane jest na 2021 rok, a także działania marketingowe. Jeszcze w tym roku DRAGO entertainment S.A. planuje złożenie wniosku o wprowadzenie akcji spółki na rynek NewConnect, a Autoryzowanym Doradcą jest INC S.A.
DRAGO entertainment S.A. to studio gamingowe założone w 1998 r. Przez pierwsze lata działalności spółka koncentrowała się na tworzeniu innowacyjnych projektów na zlecenie, które w większości finansowane były przez międzynarodowych wydawców gier. W 2018 r. spółka przyjęła nową strategię, która zakłada koncentrację na produkcji własnych gier. Wynikiem tego była premiera gry Treasure Hunter Simulator, której koszty produkcji zwróciły się w pierwszej dobie po premierze gry.
- Trwająca kampania crowdinvestingowa to ważne i przemyślane działanie, dzięki któremu chcemy między innymi zrealizować nowe produkcje spółki oraz wzbogacić oprawę marketingową projektów, zarówno tych rozpoczętych w ubiegłym roku, jak i bieżących – mówi Joanna Tynor, prezes DRAGO entertainment. – Z satysfakcją informujemy, że I runda emisji, którą rozpoczęliśmy zaledwie kilka dni temu, zakończyła się sukcesem. Ufam, że II etap emisji będzie równie pozytywny. Cena emisyjna będzie identyczna jak w pierwszej transzy – dodaje.
DRAGO entertainment S.A. zamierza przeznaczyć środki z emisji produkcję nowych tytułów, wsparcie aktualnie realizowanych projektów, których wydanie zaplanowane jest na 2021 rok, a także działania marketingowe. Jednym z nich będzie Winter Survival Simulator. Tytuł inspirowany jest wyprawami znanego podróżnika, Marka Kamińskiego – pierwszego zdobywcy obu biegunów Ziemi. Co ciekawe, podróżnik pełni rolę konsultanta na etapie tworzenia projektu.
Kampania crowdfundingowa drugiej transzy rozpocznie się 22 września (wtorek) od godz. 10:00 na platformie CrowdConnect.pl. Dokument Ofertowy będzie dostępny już 21 września. Zapisy przyjmowane będą poprzez dedykowaną stronę internetową Emitenta, do której link znajdzie się na crowdconnect.pl, a maksymalna wartość pojedynczego zapisu wyniesie 1 000 akcji (28 600 zł).
- To ciekawe studio gamingowe, które prezentuje ambitne projekty i konsekwentnie realizuje cele obranej przez siebie strategii – komentuje Paweł Śliwiński, prezes Domu Maklerskiego INC S.A.
Spółka aktualnie buduje silną wishlistę autorskich tytułów, wśród nich są m.in. symulatory tj.: Gas Station Simulator, Food Truck Simulator, Airport Contraband, Detective Simulator, Winter Survival Simulator oraz średniobudżetowa gra Red Frost.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.