Immersion Games stworzy grę Shark Bait VR we współpracy z popularnym TikTokerem
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Immersion Games, notowany na NewConnect producent gier VR, podpisał umowę z Enver Studio LLC na stworzenie gry w technologii wirtualnej rzeczywistości – Shark Bait VR. Warszawskie studio, w promocję tytułu i jego rozwój, zaangażuje Daybreak – popularnego na platformie TikTok twórcę specjalizującego się w branży technologicznej i VR.
- Shark Bait VR to pod wieloma względami niezwykle oryginalny i ciekawy projekt. Ważną rolę w jego przygotowaniu, jak i w dalszym rozwoju odegra popularny twórca na TikToku – Daybreak – który ma blisko 200 tys. obserwujących, a jego filmy polubiło już ponad 6,3 mln użytkowników. Wspólnie ze swoją społecznością będzie miał wpływ m.in. na zawartość dodawaną do gry. Taki model współpracy to gwarancja świetnego dialogu z graczami i jesteśmy niezmiernie ciekawi ich pomysłów - mówi Bartosz Rosłoński, CEO Immersion Games.
Shark Bait VR to survivalowa gra eksploracyjna z elementami horroru, która przeniesie graczy w głębiny oceanu, gdzie będą polować na rzadkie gatunki ryb. Nieszkodliwa morska fauna to jednak nie wszystko, co czai się pod wodą. Gra będzie oferować kilka trybów rozrywki, skupiających się na eksploracji, przetrwaniu, połowie ryb czy nieskończonej zabawie bez żadnych ograniczeń. Dostępna będzie możliwość rozgrywki w trybie jednoosobowym lub we współpracy z innymi graczami.
Enver Studio LLC zostanie właścicielem praw do gry, a Immersion Games S.A. otrzyma określony procent od przychodów ze sprzedaży przez okres pięciu lat. Warszawskie studio gamingowe w styczniu br. podpisało również umowę z ww. agencją wydawniczą w przypadku gier Disc Ninja oraz Extreme Escape.
Immersion Games odpowiada m.in. za wydaną 1 marca br. grę Divine Duel, która tuż po premierze spotkała się z wyjątkowo entuzjastycznym przyjęciem ze strony środowiska graczy. Jest to pojedynkowa gra VR z elementami sci-fi oraz fantasy, dostępna dla użytkowników gogli Meta Quest 2. Od czasu swojej premiery 1 marca, zebrała ponad 800 recenzji i może poszczycić się wysoką oceną w sklepie App Lab – 4.9/5. Gracze chwalą szybką akcję, oryginalne połączenie elementów strategicznych i zręcznościowych, a nawet jej potencjał ćwiczeniowy.
***
O spółce:
Immersion Games to producent gier VR oraz PC stworzony przez jedno z największych i najbardziej doświadczonych studiów VR na świecie – Immersion VR. Spółka współpracuje z wszystkimi największymi na świecie producentami sprzętu do Wirtualnej Rzeczywistości, jak Pico, HTC czy Meta. Od 15 września 2021 roku akcje Immersion Games są notowane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect. 1 marca 2023 roku miała premierę najnowsza gra studia – Divine Duel.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.