Iron VR rozpoczyna kampanię marketingową Hunt Together
Iron VR – spółka zależna Carbon Studio – rozpoczyna kampanię marketingową autorskiego horroru Hunt Together. Gra początkowo nosiła tytuł Home Together, jednak w związku z planowanym rozpoczęciem kampanii marketingowej ponownie dokonano weryfikacji w zakresie nazwy i uznano, że nazwa Hunt Together lepiej odpowiada rozgrywce, w której gracze wcielają się w postaci ducha oraz łowcy duchów. Rolę wydawcy pełni spółka Carbon Studio, natomiast gra jest w całości sfinansowana i realizowana przez Iron VR. Tytuł Hunt Together zostanie bazowo wydany na platformie dedykowanej Meta Quest. Premiera zaplanowana jest na III kwartał 2023 roku.
Hunt Together to horror z portfolio Iron VR. Budżet gry wynosi 1,6 mln zł i jest on w całości pokryty przez Iron VR. Wydawcą tytułu jest Carbon Studio, a udział w przychodach należny spółce będzie obliczany jako procent od przychodu netto, który zostanie osiągnięty ze sprzedaży gry. Wsparcie doświadczonego wydawcy, który ma już na koncie takie hity jak chociażby serię The Wizards, zwiększa potencjał sprzedażowy horroru Hunt Together.
- Rozpoczynamy kampanię marketingową naszego autorskiego horroru. Zdecydowaliśmy się na zmianę tytułu z Home Together na Hunt Together ze względu na przebieg rozgrywki, w której to gracze wcielają się w postaci ducha oraz łowcy duchów, którzy stawiają sobie czoła w meczach. Pokładamy duże nadzieję w Hunt Together, a możliwość rozwijania rozgrywki poprzez wprowadzenie nowych map, trybów i lokalizacji, gwarantuje ciekawsze doznania z gry i zwiększa jej potencjał sprzedażowy. Dzięki temu tytuł może zyskać jeszcze szersze grono odbiorców.– mówi Tomasz Szpiner, prezes zarządu Iron VR.
Hunt Together to pierwszoosobowa gra typu player vs player, której akcja toczy się w nawiedzonej XIX wiecznej posiadłości. Duch rezydujący w starym domu walczy z łowcą, który wykonuje zadania mające na celu przybliżyć go do zdobycia cennego sprzętu i wypędzenia intruza. Łowcy w wykryciu i unieszkodliwieniu ducha pomagają różne przedmioty takie jak specjalne okulary, pozytywka czy talizman.
- Premiera gry na platformie Meta Quest zaplanowana jest na III kwartał bieżącego roku, dlatego przed nami intensywne miesiące, ponieważ zależy nam, żeby dostarczyć graczom produkt najwyższej jakości. Okres przedpremierowy jest ważnym etapem, podczas którego gra jest intensywnie testowana, a wszelkie niedoskonałości są usuwane, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia z gry. – dodaje Tomasz Szpiner.
Hunt Together to kolejny tytuł z portfolio Iron VR. Pierwszym projektem studia osadzonym w świecie wirtualnej rzeczywistości była gra Holy Chick! Tytuł we wczesnym dostępie zadebiutował w marcu 2021 roku w wersji na PC VR. Holy Chick! to jednoosobowa gra, która oferuje użytkownikom humorystyczną rozgrywkę opartą na różnego rodzaju łamigłówkach i pułapkach.
***
O Spółce:
Iron VR, jest spółką zależną Carbon Studio, która tworzy unikalne i ambitne gry VR. Dzięki temu studio zachowuje elastyczność w dynamicznym świecie technologii wirtualnej rzeczywistości. Jednym z akcjonariuszy spółki jest Carbon Studio, które posiada
43,9 proc. akcji Iron VR, a udział w głosach na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy wynosi 61 proc. Od 2022 r. funkcję Prezesa Zarządu Iron VR pełni Tomasz Szpiner. Współpracował m.in. z Ten Square Games, CI Games, czy Boombit. Był zaangażowany w proces tworzenia takich tytułów jak.: Sniper Ghost Warrior 3, Tanks A Lot, czy Looty Woods.
Iron VR w 2023 roku chce zadebiutować na rynku NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.