Iron VR rozpoczyna kampanię marketingową Hunt Together
Iron VR – spółka zależna Carbon Studio – rozpoczyna kampanię marketingową autorskiego horroru Hunt Together. Gra początkowo nosiła tytuł Home Together, jednak w związku z planowanym rozpoczęciem kampanii marketingowej ponownie dokonano weryfikacji w zakresie nazwy i uznano, że nazwa Hunt Together lepiej odpowiada rozgrywce, w której gracze wcielają się w postaci ducha oraz łowcy duchów. Rolę wydawcy pełni spółka Carbon Studio, natomiast gra jest w całości sfinansowana i realizowana przez Iron VR. Tytuł Hunt Together zostanie bazowo wydany na platformie dedykowanej Meta Quest. Premiera zaplanowana jest na III kwartał 2023 roku.
Hunt Together to horror z portfolio Iron VR. Budżet gry wynosi 1,6 mln zł i jest on w całości pokryty przez Iron VR. Wydawcą tytułu jest Carbon Studio, a udział w przychodach należny spółce będzie obliczany jako procent od przychodu netto, który zostanie osiągnięty ze sprzedaży gry. Wsparcie doświadczonego wydawcy, który ma już na koncie takie hity jak chociażby serię The Wizards, zwiększa potencjał sprzedażowy horroru Hunt Together.
- Rozpoczynamy kampanię marketingową naszego autorskiego horroru. Zdecydowaliśmy się na zmianę tytułu z Home Together na Hunt Together ze względu na przebieg rozgrywki, w której to gracze wcielają się w postaci ducha oraz łowcy duchów, którzy stawiają sobie czoła w meczach. Pokładamy duże nadzieję w Hunt Together, a możliwość rozwijania rozgrywki poprzez wprowadzenie nowych map, trybów i lokalizacji, gwarantuje ciekawsze doznania z gry i zwiększa jej potencjał sprzedażowy. Dzięki temu tytuł może zyskać jeszcze szersze grono odbiorców.– mówi Tomasz Szpiner, prezes zarządu Iron VR.
Hunt Together to pierwszoosobowa gra typu player vs player, której akcja toczy się w nawiedzonej XIX wiecznej posiadłości. Duch rezydujący w starym domu walczy z łowcą, który wykonuje zadania mające na celu przybliżyć go do zdobycia cennego sprzętu i wypędzenia intruza. Łowcy w wykryciu i unieszkodliwieniu ducha pomagają różne przedmioty takie jak specjalne okulary, pozytywka czy talizman.
- Premiera gry na platformie Meta Quest zaplanowana jest na III kwartał bieżącego roku, dlatego przed nami intensywne miesiące, ponieważ zależy nam, żeby dostarczyć graczom produkt najwyższej jakości. Okres przedpremierowy jest ważnym etapem, podczas którego gra jest intensywnie testowana, a wszelkie niedoskonałości są usuwane, aby zapewnić jak najlepsze wrażenia z gry. – dodaje Tomasz Szpiner.
Hunt Together to kolejny tytuł z portfolio Iron VR. Pierwszym projektem studia osadzonym w świecie wirtualnej rzeczywistości była gra Holy Chick! Tytuł we wczesnym dostępie zadebiutował w marcu 2021 roku w wersji na PC VR. Holy Chick! to jednoosobowa gra, która oferuje użytkownikom humorystyczną rozgrywkę opartą na różnego rodzaju łamigłówkach i pułapkach.
***
O Spółce:
Iron VR, jest spółką zależną Carbon Studio, która tworzy unikalne i ambitne gry VR. Dzięki temu studio zachowuje elastyczność w dynamicznym świecie technologii wirtualnej rzeczywistości. Jednym z akcjonariuszy spółki jest Carbon Studio, które posiada
43,9 proc. akcji Iron VR, a udział w głosach na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy wynosi 61 proc. Od 2022 r. funkcję Prezesa Zarządu Iron VR pełni Tomasz Szpiner. Współpracował m.in. z Ten Square Games, CI Games, czy Boombit. Był zaangażowany w proces tworzenia takich tytułów jak.: Sniper Ghost Warrior 3, Tanks A Lot, czy Looty Woods.
Iron VR w 2023 roku chce zadebiutować na rynku NewConnect.
Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE
Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Przemysł spożywczy
Rośnie konkurencja ze strony ukraińskich producentów żywności na unijnym rynku. To wyzwanie dla polskiego rolnictwa
Zawieszenie ceł przez UE na towary z Ukrainy od czerwca 2022 roku oznacza de facto proces integracji tego kraju z jednolitym rynkiem europejskim, z wyjątkami dotyczącymi kilku produktów rolnych. Oznacza to poważne wyzwania dla polskiego rolnictwa, zwłaszcza że 73 proc. eksportu naszej żywności trafia na rynek unijny. Zdaniem ekspertów w odpowiedzi na tę konkurencję polskie rolnictwo musi postawić bardziej na jakość i innowacje, a nie na niską cenę produktów.
Ochrona środowiska
Zdjęcia satelitarne dobrym źródłem wiedzy o zmianach klimatycznych. Ich zaletami są ujęcie dużego obszaru i regularność dokumentowania
Szczegółowe raportowanie zachodzących przez ostatnie pół wieku zmian klimatycznych i przewidywanie tego, jak warunki życia na Ziemi będą się zmieniały w najbliższych dekadach, stało się możliwe dzięki zdjęciom dostarczanym przez satelity. Z punktu obserwacyjnego, jakim jest orbita okołoziemska, od 1972 roku uzyskuje się dane dotyczące dużych powierzchni. Dzięki nim naukowcy wiedzą m.in. to, że za około pięć lat średnia temperatura regularnie zacznie przekraczać punkt ocieplenia 1,5 stopnia i potrafią wywnioskować, jak wpłynie to na poziom wód w morzach.
Regionalne – Mazowieckie
Większe bezpieczeństwo przechowywanych w magazynach dzieł sztuki. Muzeum Narodowe w Warszawie przeniesie je do nowego budynku
Kupiony ze wsparciem Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego budynek przy ulicy Puławskiej będzie służył Muzeum Narodowemu w Warszawie jako magazyn wielkogabarytowych dzieł sztuki. To tu jeszcze w tym roku mają trafić zbiory z magazynu w Tarczynie, który według opinii NIK nie spełnia niezbędnych norm technicznych. W ciągu dwóch–trzech lat w nowym budynku powstanie także przestrzeń wystawiennicza dla kolekcji mebli i wzornictwa należących do MNW.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.