Już dziś premiera trybu kooperacji Medieval Dynasty na Steam!
Od dziś Medieval Dynasty dostępna jest w trybie kooperacji (Co-Op). To największa aktualizacja do najpopularniejszej produkcji z portfolio Render Cube. Co-Op wzbogaca grę o nową linię fabularną, mapę The Oxbow wraz z dodatkowymi postaciami i wioskami, grywalną postać kobiecą oraz kreator pozwalający na zmianę wyglądu bohatera. Na przełomie Q1/Q2 2024 roku aktualizacja trafi również na konsole PlayStaton5, Xbox Series X/S oraz do usługi Game Pass i inne platformy. Dotychczas sprzedaż Medieval Dynasty przekroczyła 1,5 mln kopii. Render Cube zapowiada dalszy rozwój tego projektu. W najbliższych planach spółki jest także zmiana rynku notowań oraz rozpoczęcie produkcji nowego tytułu.
– Tryb kooperacji był dla nas dużym wyzwaniem, ale nie mogliśmy zawieść graczy, którzy marzyli o rozgrywce wieloosobowej w naszej grze. Jesteśmy bardzo dumni z końcowego efektu. Medieval Dynasty 2.0. to nie tylko nowa mapa czy tryb, ale przede wszystkim kompleksowe ulepszenia, które znacząco poszerzają możliwość doświadczania świata gry przez jej użytkowników. Na platformie Steam poziom wishlity przekroczył 1,3 miliona graczy, liczymy, że to dopiero początek – dodaje Damian Szymański.
Przed premierą trybu Co-Op Render Cube przeprowadziła kilkumiesięczne beta testy. W efekcie pozwoliło to wzbogacić finalną produkcję o dodatkowe sugestie graczy i ich pomysły na rozgrywkę.
– Otrzymujemy wiele komentarzy, które pokazują jak bardzo wyczekiwany jest tryb Co-Op, dlatego liczymy na wysokie zainteresowanie tytułem. Podczas beta testów uzyskaliśmy wiele cennych informacji od naszej społeczności o tym jak postrzegają aktualizację Medieval Dynasty i jakie są ich oczekiwania wobec trybu wieloosobowego. Premiera trybu Co-Op będzie kolejnym bodźcem dla dotychczasowych graczy, by powrócić do gry, a dla nowych, by ją kupili. Obecnie Medieval Dynsaty jest dostępna z 25 proc. zniżką oraz w zestawach promocyjnych Steam wraz z Green Hell. Tytuł jest także promowany w ramach MidWeekMadness na głównej stronie Platformy. – dodaje Damian Szymański.
Na przełomie Q1/Q2 2024 oku tryb kooperacji zostanie dodany także do wersji na konsole nowej generacji: PlayStation5, Xbox Series X/S oraz do usługi Game Pass oraz innych platformach.
Flagowa produkcja Render Cube notuje coraz to lepsze wyniki. W listopadzie br. spółka poinformowała, że sprzedaż tytułu przekroczyła 1,5 mln kopii. Na samej platformie Steam gra zgromadziła ponad 27,6 recenzji, z czego 90 proc. jest pozytywne.
Od lipca do września przychody netto ze sprzedaży przekroczyły 4,1 mln zł, w porównaniu do ponad 1,9 mln zł r/r (110 proc. wzrost). W tym czasie EBITDA wyniosła ponad 3,9 mln zł wobec 0,95 w trzecim kwartale 2022 roku (314 proc. wzrost). Na koniec września, przy braku zobowiązań oprocentowanych, spółka posiadała 21,5 mln zł w środkach pieniężnych.
W nadchodzących planach spółki jest zmiana rynku notowań – z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. W planach spółki są kolejne produkcje, których szczegóły na obecnym etapie nie są znane.
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.