Komunikaty PR

Już jutro drugi etap emisji akcji Punch Punk Games!

2020-06-08  |  16:45
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Po zakończonej sukcesem pierwszej transzy emisji akcji Punch Punk Games, z której producent gier wideo w zaledwie pięć godzin pozyskał od inwestorów ponad 1,1 mln zł, spółka rozpoczyna drugi etap kampanii. Szczegóły zapisów, które rozpoczną się jutro, zostaną zaprezentowane jeszcze dziś na platformie CrowdConnect.pl. Z drugiej transzy studio chce pozyskać 375 tys. zł.  Środki z emisji zostaną przeznaczone na produkcję gry Moonshine oraz wsparcie budżetów produkcyjnych gier z gatunku symulatorów i VR. Część kwoty zasili także dział work to hire. Jeszcze w tym roku Punch Punk Games chce zadebiutować na NewConnect.

Już jutro rozpoczyna się drugi etap kampanii crowdinvestingowej, w ramach której Punch Punk Games chce pozyskać 375 tys. zł. Jednorazowy zapis na akcje spółki w ramach drugiej transzy może wynosić maksymalnie 15 tys. zł. Szczegółowe warunki składania zapisów zostaną opisane na stronie CrowdConnect.pl. Na potrzeby kampanii spółka nawiązała współpracę z Grupą INC. Pierwszy etap emisji został zakończony w zaledwie pięć godzin: – 3 czerwca rozpoczęły się zapisy na akcje Punch Punk Games, w ramach tzw. silent round. Zaledwie 5 godzin wystarczyło, aby inwestorzy zadeklarowali zapisy na pełną kwotę ponad 1,1 mln zł, która była celem tego etapu – mówi Krzysztof Grudziński, prezes Punch Punk Games – Bardzo cieszy nas tak duże zainteresowanie naszej spółki wśród inwestorów. Liczymy, że kolejna transza emisji, która rozpocznie się jutro, będzie tak samo popularna wśród uczestników rynku. Docelowo w obydwu transzach chcemy pozyskać łącznie 1,5 mln zł – dodaje.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, spółka planuje przeznaczyć 0,5 mln zł na produkcję gry Moonshine. Pozostałe środki pozwolą wesprzeć budżety produkcyjne gier z gatunku symulatorów i VR oraz zasilą rozwój działu work to hire.

Na ten rok spółka zapowiedziała dwie duże premiery. Największą produkcją studia będzie This is The Zodiac Speaking. Kolejnym flagowym projektem PPG ma być wersja VR Drug Dealer Simulator, którego wydanie PC, w krótkim czasie, zarobiło już ponad 1 mln dolarów. W przyszłym roku swoją premierę będzie miała także Aida, której scenariusz doceniony został w konkursie Kreatywna Europa nagrodą w wysokości 137 tys. euro. W ciągu kilkunastu kolejnych miesięcy na rynku pojawią się także m.in. wspomniany Moonshine VR, Yacht Mechanic Simulator oraz Fishing Simulator VR. Strategia firmy zakłada również tworzenie gier VR i symulatorów na zlecenie.

Jeszcze w tym roku Punch Punk Games chce zadebiutować na rynku NewConnect. – Jesteśmy gotowi, aby dołączyć do grona spółek publicznych. Liczymy, że debiut na NewConnect odbędzie się w ciągu najbliższych miesięcy. Mamy ciekawą ofertę na konkurencyjnym rynku gier wideo. Stawiamy na współczesne projekty, których wyróżnikiem jest narracja i oryginalna stylistyka. Bardzo wierzymy w VR i chcemy uczestniczyć w rozwoju tego rynku. Mamy sprecyzowane plany i zamierzamy je konsekwentnie realizować – dodaje Krzysztof Grudziński.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca
Giełda Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
2024-08-09 | 11:00

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Kosmiczne śmieci są coraz większym problemem. Ich obecność na orbicie generuje znaczne koszty

Liczba kosmicznych odpadów stale rośnie. Ich źródłem są obiekty, które zostały wysłane w kosmos, zakończyły misję lub uległy rozpadowi. Krążące w przestrzeni kosmicznej fragmenty tych obiektów stwarzają ryzyko kolizji z tymi, które są obecnie eksploatowane. Unikanie takich zdarzeń wiąże się z koniecznością ponoszenia wydatków na monitoring zagrożeń czy zwiększeniem zużycia paliwa poprzez obieranie niekolizyjnych kursów. Jednym ze sposobów na zmniejszenie tego problemu jest wydłużenie eksploatacji obiektów poprzez ich tankowanie na orbicie. Polacy pracują nad taką technologią.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.