Już jutro drugi etap emisji akcji Punch Punk Games!
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Po zakończonej sukcesem pierwszej transzy emisji akcji Punch Punk Games, z której producent gier wideo w zaledwie pięć godzin pozyskał od inwestorów ponad 1,1 mln zł, spółka rozpoczyna drugi etap kampanii. Szczegóły zapisów, które rozpoczną się jutro, zostaną zaprezentowane jeszcze dziś na platformie CrowdConnect.pl. Z drugiej transzy studio chce pozyskać 375 tys. zł. Środki z emisji zostaną przeznaczone na produkcję gry Moonshine oraz wsparcie budżetów produkcyjnych gier z gatunku symulatorów i VR. Część kwoty zasili także dział work to hire. Jeszcze w tym roku Punch Punk Games chce zadebiutować na NewConnect.
Już jutro rozpoczyna się drugi etap kampanii crowdinvestingowej, w ramach której Punch Punk Games chce pozyskać 375 tys. zł. Jednorazowy zapis na akcje spółki w ramach drugiej transzy może wynosić maksymalnie 15 tys. zł. Szczegółowe warunki składania zapisów zostaną opisane na stronie CrowdConnect.pl. Na potrzeby kampanii spółka nawiązała współpracę z Grupą INC. Pierwszy etap emisji został zakończony w zaledwie pięć godzin: – 3 czerwca rozpoczęły się zapisy na akcje Punch Punk Games, w ramach tzw. silent round. Zaledwie 5 godzin wystarczyło, aby inwestorzy zadeklarowali zapisy na pełną kwotę ponad 1,1 mln zł, która była celem tego etapu – mówi Krzysztof Grudziński, prezes Punch Punk Games – Bardzo cieszy nas tak duże zainteresowanie naszej spółki wśród inwestorów. Liczymy, że kolejna transza emisji, która rozpocznie się jutro, będzie tak samo popularna wśród uczestników rynku. Docelowo w obydwu transzach chcemy pozyskać łącznie 1,5 mln zł – dodaje.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, spółka planuje przeznaczyć 0,5 mln zł na produkcję gry Moonshine. Pozostałe środki pozwolą wesprzeć budżety produkcyjne gier z gatunku symulatorów i VR oraz zasilą rozwój działu work to hire.
Na ten rok spółka zapowiedziała dwie duże premiery. Największą produkcją studia będzie This is The Zodiac Speaking. Kolejnym flagowym projektem PPG ma być wersja VR Drug Dealer Simulator, którego wydanie PC, w krótkim czasie, zarobiło już ponad 1 mln dolarów. W przyszłym roku swoją premierę będzie miała także Aida, której scenariusz doceniony został w konkursie Kreatywna Europa nagrodą w wysokości 137 tys. euro. W ciągu kilkunastu kolejnych miesięcy na rynku pojawią się także m.in. wspomniany Moonshine VR, Yacht Mechanic Simulator oraz Fishing Simulator VR. Strategia firmy zakłada również tworzenie gier VR i symulatorów na zlecenie.
Jeszcze w tym roku Punch Punk Games chce zadebiutować na rynku NewConnect. – Jesteśmy gotowi, aby dołączyć do grona spółek publicznych. Liczymy, że debiut na NewConnect odbędzie się w ciągu najbliższych miesięcy. Mamy ciekawą ofertę na konkurencyjnym rynku gier wideo. Stawiamy na współczesne projekty, których wyróżnikiem jest narracja i oryginalna stylistyka. Bardzo wierzymy w VR i chcemy uczestniczyć w rozwoju tego rynku. Mamy sprecyzowane plany i zamierzamy je konsekwentnie realizować – dodaje Krzysztof Grudziński.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Unijne mechanizmy ułatwiają zwiększenie wydatków na obronność przez europejskie kraje NATO. Ważnym aspektem infrastruktura podwójnego zastosowania
Wydatki na obronność w krajach NATO mają wzrosnąć do 2035 roku do 5 proc. PKB. W dużej mierze będzie to możliwe dzięki Unii Europejskiej, która stworzyła ramy umożliwiające krajom członkowskim realizację celów NATO w zakresie obronności, nie tylko poprzez finansowanie i inwestycje, ale także poprzez elastyczność budżetową. – To pełna synergia, można powiedzieć, że Unia Europejska współfinansuje razem z państwami członkowskimi cele zdolnościowe NATO – ocenia Paweł Zalewski, sekretarz stanu w Ministerstwie Obrony Narodowej.
Ochrona środowiska
Rusza budowa lądowej infrastruktury dla projektów Bałtyk 2 i Bałtyk 3. Prąd z tych farm wiatrowych popłynie w 2027 roku

Ruszyła budowa lądowej infrastruktury dla morskich farm wiatrowych Bałtyk 2 i Bałtyk 3 rozwijanych przez Equinor i Grupę Polenergia. To przede wszystkim baza serwisowa w Łebie i dwie stacje elektroenergetyczne. Jednocześnie trwają przygotowania do rozpoczęcia prac na morzu. Pierwszy prąd z obu projektów popłynie w 2027 roku, a w kolejce czeka morska farma wiatrowa Bałtyk 1 – największy i najbardziej zaawansowany projekt II fazy rozwoju offshore.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.