Komunikaty PR

Klabater: wersja konsolowa Moonshine Inc. wkracza w ostatni etap rozwoju

2023-05-25  |  10:00
Biuro prasowe

Klabater notowany na NewConnect producent i wydawca gier poinformował, że wersja konsolowa Moonshine Inc. jest już w ostatniej fazie rozwoju. Produkcja pojawi się w osobnych wersjach na konsolach Xbox One i Xbox Serii X|S oraz PlayStation 4 oraz 5. Premiera planowana jest na II kwartał br. Spółka rozpoczęła także Klabater Publisher Sale – największą wyprzedaż katalogu Nintendo Switch w historii studia, która będzie trwała od 25 maja do 7 czerwca 2023 roku. Wyprzedaż to część strategii spółki, która zakłada skupienie na rozwoju portfolio gier konsolowych. Klabater do końca br. zamierza wydać jeszcze co najmniej 7 potwierdzonych produkcji i rozszerzyć portfolio tytułów.

– Nasza ostatnia produkcja własna, Moonshine Inc. zadebiutowała na PC 1 grudnia 2022 roku. Jeszcze przed premierą zapowiadaliśmy wsparcie dla produkcji, a także wydanie gry na konsolach. W ostatnich miesiącach pracowaliśmy nad intensywnie nad portingiem, przedstawiliśmy plan rozwoju tytułu, a także wprowadziliśmy kilka usprawnień – mówi Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater. – Niedługo wydamy grę na konsole, co pozwoli wzmocnić sprzedaż tej produkcji i utrwalić jej markę. Nie można zapominać, że najsilniejszym źródłem naszych przychodów są gry na platformach konsolowych. W I kwartale br. sprzedaż z tego kanału odpowiadała za 81 proc. przychodów – dodaje Robert Wesołowski. 

Rozwój produkcji własnych spółki to część zapowiadanego planu rozwoju studia. Dotychczasowe gry własne generują regularne przychody. Jeszcze w 2024 roku Klabater chce wydać Crossroadss Inn 2, a równolegle zespół będzie pracować nad koncepcją Heliborne 2. Spółka rozpoczyna także największą wyprzedaż w historii na platformach Nintendo Switch, która potrwa do 7 czerwca.

– Nasz back-katalog Nintendo Switch składa się na dziś z 18 tytułów. To dobry wynik, który pozwala nam na tworzenie rozbudowanych kampanii sprzedażowych przez autorskie wyprzedaże. Takie działania pozwalają nam dotrzeć do większej ilości graczy, a z drugiej strony zaznaczyć obecność marki. Liczymy, że gracze będą zadowoleni z kaskadowej wyprzedaży gier na Nintendo Switch i rozbudują swoje portfolio o nasze produkcje – dodaje Robert Wesołowski.

W 2023 roku Klabater chce zwiększyć swój zasięg rynkowy poprzez współpracę z innymi wydawcami i dystrybutorami oraz realizację projektów portingowych o dużym potencjale sprzedażowym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.