Komunikaty PR

Klabater: wersja konsolowa Moonshine Inc. wkracza w ostatni etap rozwoju

2023-05-25  |  10:00
Biuro prasowe

Klabater notowany na NewConnect producent i wydawca gier poinformował, że wersja konsolowa Moonshine Inc. jest już w ostatniej fazie rozwoju. Produkcja pojawi się w osobnych wersjach na konsolach Xbox One i Xbox Serii X|S oraz PlayStation 4 oraz 5. Premiera planowana jest na II kwartał br. Spółka rozpoczęła także Klabater Publisher Sale – największą wyprzedaż katalogu Nintendo Switch w historii studia, która będzie trwała od 25 maja do 7 czerwca 2023 roku. Wyprzedaż to część strategii spółki, która zakłada skupienie na rozwoju portfolio gier konsolowych. Klabater do końca br. zamierza wydać jeszcze co najmniej 7 potwierdzonych produkcji i rozszerzyć portfolio tytułów.

– Nasza ostatnia produkcja własna, Moonshine Inc. zadebiutowała na PC 1 grudnia 2022 roku. Jeszcze przed premierą zapowiadaliśmy wsparcie dla produkcji, a także wydanie gry na konsolach. W ostatnich miesiącach pracowaliśmy nad intensywnie nad portingiem, przedstawiliśmy plan rozwoju tytułu, a także wprowadziliśmy kilka usprawnień – mówi Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater. – Niedługo wydamy grę na konsole, co pozwoli wzmocnić sprzedaż tej produkcji i utrwalić jej markę. Nie można zapominać, że najsilniejszym źródłem naszych przychodów są gry na platformach konsolowych. W I kwartale br. sprzedaż z tego kanału odpowiadała za 81 proc. przychodów – dodaje Robert Wesołowski. 

Rozwój produkcji własnych spółki to część zapowiadanego planu rozwoju studia. Dotychczasowe gry własne generują regularne przychody. Jeszcze w 2024 roku Klabater chce wydać Crossroadss Inn 2, a równolegle zespół będzie pracować nad koncepcją Heliborne 2. Spółka rozpoczyna także największą wyprzedaż w historii na platformach Nintendo Switch, która potrwa do 7 czerwca.

– Nasz back-katalog Nintendo Switch składa się na dziś z 18 tytułów. To dobry wynik, który pozwala nam na tworzenie rozbudowanych kampanii sprzedażowych przez autorskie wyprzedaże. Takie działania pozwalają nam dotrzeć do większej ilości graczy, a z drugiej strony zaznaczyć obecność marki. Liczymy, że gracze będą zadowoleni z kaskadowej wyprzedaży gier na Nintendo Switch i rozbudują swoje portfolio o nasze produkcje – dodaje Robert Wesołowski.

W 2023 roku Klabater chce zwiększyć swój zasięg rynkowy poprzez współpracę z innymi wydawcami i dystrybutorami oraz realizację projektów portingowych o dużym potencjale sprzedażowym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.