Klabater wydał TinCan, to czwarta premiera spółki w tym roku
Klabater, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect wydał kolejny tytuł. Tin Can zadebiutował na konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One oraz Xbox Serii X|S. Tytuł dostępny jest w cenie 19,99 EUR/USD, a wersja Supporter Edition wraz z soundtrackiem 22,49 EUR/USD. Gracze będą mieli okazję wcielić się w kosmonautę, który ocalał z kosmicznej katastrofy i będzie musiał walczyć o przetrwanie. Pierwotnie Tin Can zostało wydane na platformę PC w maju 2022 roku, gra zdobyła 87% pozytywnych opinii spośród ponad 660 recenzji na Steamie.
– To kolejna premiera, która wzbogaciła nasze portfolio wydawnicze. Cieszę się, że mogliśmy przenieść na platformy konsolowe produkcję, która cieszy się licznym gronem wiernych odbiorców. Gra zdobyła wcześniej uznanie wymagających graczy na PC, a wydanie na konsole pozwoli dotrzeć do nowej grupy odbiorców – mówi Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater. – Kontynuujemy pracę nad kolejnymi produkcjami, a w ostatnich miesiącach skupiliśmy się na rozwoju portfolio gier konsolowych, które stanowią znaczną część przychodów naszej spółki – dodaje Robert Wesołowski.
Od początku roku Klabater skupił się na wzmocnieniu pozycji gier konsolowych. Wydawca może poszczycić się trzema premierami w tym roku. W marcu spółka nawiązała dwie nowe umowy dotyczące portingu i wydania gier Strategic Mind: Spirit of Liberty oraz Ruinarch. Aktualnie portfolio wydawnicze spółki osiągnęło poziom ponad 33 gier, za które odpowiada Klabater. Ponad połowa netto przychodów firmy pochodzi ze sprzedaży gier z ich back katalogu, a przychód z premier w 2022 roku wzrosły o 18% w porównaniu z rokiem poprzednim. W 2023 roku Klabater planuje zwiększyć swój zasięg rynkowy poprzez współpracę z innymi wydawcami i dystrybutorami oraz realizację projektów portingowych o dużym potencjale sprzedażowym.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia
W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Transport
Europejska motoryzacja gotowa do pełnej elektryfikacji. Możliwe zmiany w unijnym prawie dotyczące zeroemisyjności

Mimo coraz częściej pojawiających się prognoz dotyczących częściowego odejścia Europy od elektromobilności Bruksela nadal pozostaje przy stanowisku, że po 2035 roku motoryzacyjny rynek pierwotny będą stanowiły wyłącznie samochody zeroemisyjne. – Nie będzie całkowitego odwrotu od elektromobilności w Unii Europejskiej. W grę wchodzi jedynie pewne poluzowanie norm i przepisów – uważa Adam Holewa, członek zarządu oraz dyrektor ds. motoryzacji w spółce Boryszew SA. Jego zdaniem przemysł motoryzacyjny na Starym Kontynencie jest gotowy do pełnej elektryfikacji.
Problemy społeczne
Na rynku nieruchomości rośnie popularność rewitalizacji. Odnowa dotyczy nie tylko zabytkowych budynków, ale też dawnych terenów poprzemysłowych

Rewitalizacja byłych terenów przemysłowych i budynków jest kluczowym aspektem zrównoważonego rozwoju miejskiego i szansą na zachowanie dziedzictwa kulturowego. Jak podkreślają eksperci Deloitte’a, prawidłowo przeprowadzona rewitalizacja może pobudzić do życia dany obszar miasta i zwiększyć jego atrakcyjność inwestycyjną. Poprawi też jakość życia mieszkańców.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.