Komunikaty PR

Klabater wydał TinCan, to czwarta premiera spółki w tym roku

2023-04-28  |  10:00
Biuro prasowe

Klabater, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect wydał kolejny tytuł. Tin Can zadebiutował na konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One oraz Xbox Serii X|S. Tytuł dostępny jest w cenie 19,99 EUR/USD, a wersja Supporter Edition wraz z soundtrackiem 22,49 EUR/USD. Gracze będą mieli okazję wcielić się w kosmonautę, który ocalał z kosmicznej katastrofy i będzie musiał walczyć o przetrwanie. Pierwotnie Tin Can zostało wydane na platformę PC w maju 2022 roku, gra zdobyła 87% pozytywnych opinii spośród ponad 660 recenzji na Steamie.

– To kolejna premiera, która wzbogaciła nasze portfolio wydawnicze. Cieszę się, że mogliśmy przenieść na platformy konsolowe produkcję, która cieszy się licznym gronem wiernych odbiorców. Gra zdobyła wcześniej uznanie wymagających graczy na PC, a wydanie na konsole pozwoli dotrzeć do nowej grupy odbiorców – mówi Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater. – Kontynuujemy pracę nad kolejnymi produkcjami, a w ostatnich miesiącach skupiliśmy się na rozwoju portfolio gier konsolowych, które stanowią znaczną część przychodów naszej spółki – dodaje Robert Wesołowski.

Od początku roku Klabater skupił się na wzmocnieniu pozycji gier konsolowych. Wydawca może poszczycić się trzema premierami w tym roku. W marcu spółka nawiązała dwie nowe umowy dotyczące portingu i wydania gier Strategic Mind: Spirit of Liberty oraz Ruinarch. Aktualnie portfolio wydawnicze spółki osiągnęło poziom ponad 33 gier, za które odpowiada Klabater. Ponad połowa netto przychodów firmy pochodzi ze sprzedaży gier z ich back katalogu, a przychód z premier w 2022 roku wzrosły o 18% w porównaniu z rokiem poprzednim. W 2023 roku Klabater planuje zwiększyć swój zasięg rynkowy poprzez współpracę z innymi wydawcami i dystrybutorami oraz realizację projektów portingowych o dużym potencjale sprzedażowym.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.