Klabater wydał TinCan, to czwarta premiera spółki w tym roku
Klabater, producent i wydawca gier wideo notowany na NewConnect wydał kolejny tytuł. Tin Can zadebiutował na konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One oraz Xbox Serii X|S. Tytuł dostępny jest w cenie 19,99 EUR/USD, a wersja Supporter Edition wraz z soundtrackiem 22,49 EUR/USD. Gracze będą mieli okazję wcielić się w kosmonautę, który ocalał z kosmicznej katastrofy i będzie musiał walczyć o przetrwanie. Pierwotnie Tin Can zostało wydane na platformę PC w maju 2022 roku, gra zdobyła 87% pozytywnych opinii spośród ponad 660 recenzji na Steamie.
– To kolejna premiera, która wzbogaciła nasze portfolio wydawnicze. Cieszę się, że mogliśmy przenieść na platformy konsolowe produkcję, która cieszy się licznym gronem wiernych odbiorców. Gra zdobyła wcześniej uznanie wymagających graczy na PC, a wydanie na konsole pozwoli dotrzeć do nowej grupy odbiorców – mówi Robert Wesołowski, członek zarządu Klabater. – Kontynuujemy pracę nad kolejnymi produkcjami, a w ostatnich miesiącach skupiliśmy się na rozwoju portfolio gier konsolowych, które stanowią znaczną część przychodów naszej spółki – dodaje Robert Wesołowski.
Od początku roku Klabater skupił się na wzmocnieniu pozycji gier konsolowych. Wydawca może poszczycić się trzema premierami w tym roku. W marcu spółka nawiązała dwie nowe umowy dotyczące portingu i wydania gier Strategic Mind: Spirit of Liberty oraz Ruinarch. Aktualnie portfolio wydawnicze spółki osiągnęło poziom ponad 33 gier, za które odpowiada Klabater. Ponad połowa netto przychodów firmy pochodzi ze sprzedaży gier z ich back katalogu, a przychód z premier w 2022 roku wzrosły o 18% w porównaniu z rokiem poprzednim. W 2023 roku Klabater planuje zwiększyć swój zasięg rynkowy poprzez współpracę z innymi wydawcami i dystrybutorami oraz realizację projektów portingowych o dużym potencjale sprzedażowym.
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.