Medieval Dynasty od 21.11 w niższej cenie!
Końcówka roku to jeden z ulubionych okresów dla graczy z uwagi na rozpoczynające się wyprzedaże ich ulubionych tytułów. Od wtorku na platformie Steam Medieval Dynasty, największy hit Render Cube, będzie dostępny w zestawach promocyjnych wspólnie z Crusader Kings III, House Flipper oraz Timberborn. Od 21 listopada grę będzie można nabyć także w promocyjnej cenie w ramach Steam Autumn Sale. Największa produkcja Render Cube pojawi się też na innych festiwalach – WePlay2023, czy Indie Live Expo. Obecnie spółka szykuje się do premiery trybu Co-Op Medieval Dynasty. Sprzedaż tej aktualizacji rozpocznie się na platformie Steam już 7 grudnia. W najbliższych planach Render Cube jest zmiana rynku notowań. Dotychczas sprzedaż Medieval Dynasty przekroczyła 1,5 mln kopii.
– Mamy ogromną bazę graczy, którzy są żywo zainteresowani Medieval Dynasty, jednak jeszcze nie zdecydowali się na jej zakup. Udział w festiwalach i wyprzedażach, takich jak Steam Autumn Sale to ukłon w ich stronę. Chcemy zachęcić ich do przeżycia niesamowitej przygody w stworzonym przez nas średniowiecznym świecie – mówi Damian Szymański, prezes Render Cube. – Zauważamy, że dotychczasowa strategia wyprzedaży jest naprawdę skuteczna, stale zwiększamy liczbę graczy, ostatnio poinformowaliśmy o osiągnięciu poziomu 1,5 mln sprzedanych kopii. Co ważne wishlista tytułu systematycznie rośnie – dodaje Damian Szymański.
Steam Autumn Sale to jedno z największych sezonowych wydarzeń, które obfituje w liczne przeceny i wyprzedaże na gry dedykowane PC. Promocja odbywa się w dniach 21.11 do 28.11.2023 r. Udział w wyprzedażach to też część strategii marketingowej trybu Co-Op do Medieval Dynasty. Tryb dla wielu graczy da użytkownikom nową linię fabularną oraz mapę The Oxbow wraz z kreatorem postaci i wioskami oraz grywalną postać kobiecą.
– Gracze PC-towi w 90 proc. oceniają grę bardzo pozytywnie. Nasza produkcja wciąż ma ogromny potencjał sprzedażowy. Premiera trybu Co-Op będzie premierą 2.0 naszej gry oraz kolejnym bodźcem dla dotychczasowych graczy, by powrócić do Medieval Dynasty, a dla nowych, by ją kupili – dodaje Damian Szymański.
Na koniec września br. stan gotówki na koncie Render Cube wynosił ponad 21,5 mln zł. Część tych środków zostanie przeznaczona na dalszy rozwój Medieval Dynasty. W 2024 roku do sprzedaży ma trafić gra VR-owa bazująca na IP Medieval Dynasty. Strategia firmy przewiduje dalszy konsekwentny rozwój tego IP.
W nadchodzących planach spółki jest zmiana rynku notowań – z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. W planach spółki są kolejne produkcje, których szczegóły na obecnym etapie nie są znane.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.