Komunikaty PR

Medieval Dynasty od 21.11 w niższej cenie!

2023-11-20  |  10:00
Biuro prasowe

Końcówka roku to jeden z ulubionych okresów dla graczy z uwagi na rozpoczynające się wyprzedaże ich ulubionych tytułów. Od wtorku na platformie Steam Medieval Dynasty, największy hit Render Cube, będzie dostępny w zestawach promocyjnych wspólnie z Crusader Kings III, House Flipper oraz  Timberborn. Od 21 listopada grę będzie można nabyć także w promocyjnej cenie w ramach Steam Autumn Sale. Największa produkcja Render Cube pojawi się też na innych festiwalach – WePlay2023, czy Indie Live Expo. Obecnie spółka szykuje się do premiery trybu Co-Op Medieval Dynasty. Sprzedaż tej aktualizacji rozpocznie się na platformie Steam już 7 grudnia. W najbliższych planach Render Cube jest zmiana rynku notowań. Dotychczas sprzedaż Medieval Dynasty przekroczyła 1,5 mln kopii.

– Mamy ogromną bazę graczy, którzy są żywo zainteresowani Medieval Dynasty, jednak jeszcze nie zdecydowali się na jej zakup. Udział w festiwalach i wyprzedażach, takich jak Steam Autumn Sale to ukłon w ich stronę. Chcemy zachęcić ich do przeżycia niesamowitej przygody w stworzonym przez nas średniowiecznym świecie – mówi Damian Szymański, prezes Render Cube. – Zauważamy, że dotychczasowa strategia wyprzedaży jest naprawdę skuteczna, stale zwiększamy liczbę graczy, ostatnio poinformowaliśmy o osiągnięciu poziomu 1,5 mln sprzedanych kopii. Co ważne wishlista tytułu systematycznie rośnie – dodaje Damian Szymański.

Steam Autumn Sale to jedno z największych sezonowych wydarzeń, które obfituje w liczne przeceny i wyprzedaże na gry dedykowane PC. Promocja odbywa się w dniach 21.11 do 28.11.2023 r. Udział w wyprzedażach to też część strategii marketingowej trybu Co-Op do Medieval Dynasty. Tryb dla wielu graczy da użytkownikom nową linię fabularną oraz mapę The Oxbow wraz z kreatorem postaci i wioskami oraz grywalną postać kobiecą.

– Gracze PC-towi w 90 proc. oceniają grę bardzo pozytywnie. Nasza produkcja wciąż ma ogromny potencjał sprzedażowy. Premiera trybu Co-Op będzie premierą 2.0 naszej gry oraz kolejnym bodźcem dla dotychczasowych graczy, by powrócić do Medieval Dynasty, a dla nowych, by ją kupili – dodaje Damian Szymański.

Na koniec września br. stan gotówki na koncie Render Cube wynosił ponad 21,5 mln zł. Część tych środków zostanie przeznaczona na dalszy rozwój Medieval Dynasty. W 2024 roku do sprzedaży ma trafić gra VR-owa bazująca na IP Medieval Dynasty. Strategia firmy przewiduje dalszy konsekwentny rozwój tego IP.

W nadchodzących planach spółki jest zmiana rynku notowań – z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. W planach spółki są kolejne produkcje, których szczegóły na obecnym etapie nie są znane.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.