Największy Python software house w Europie dołączył do projektu Łódzki Pan

Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
STX Next, największy Python software house w Europie, wraz z kilkoma lokalnymi firmami z Łodzi, dołączył do projektu utworzenia historyczno-ekonomicznej gry planszowej Łódzki Pan. Prototypem polskiej gry jest znana na całym świecie planszówka Monopoly. Lokalna propozycja rozgrywki zawiera dużą liczbę autorskich pomysłów łodzian, a na planszy miejsca znajdzie ponad dwadzieścia firm działających na łódzkim rynku.
- Miło nam ogłosić, że firma STX Next uwieczniona została w grze planszowej Łódzki Pan. To bardzo ciekawa inicjatywa, do której współtworzenia zaproszono m.in. nasz łódzki oddział. Polski rynek gier planszowych dynamicznie rośnie. Powodami, dla których taka forma spędzania wolnego czasu zyskuje na popularności jest m.in. możliwość wejścia w bezpośrednie reakcje z innymi graczami i rozwijanie umiejętności logicznego myślenia. Co ważne, po planszówki coraz częściej sięgają także dorośli, co dodatkowo skłoniło nas do zaangażowania się w stworzenie lokalnej propozycji gry, której celem jest promocja nie tylko miasta Łodzi, ale także firm w niej działających – komentuje Maciej Dziergwa, prezes STX Next.
Gra Łódzki Pan jest osadzona w konwencji miejskiej, w której swoje miejsce mają dwadzieścia cztery lokalne firmy oznaczone logotypami na mapie. Plansza składa się z blisko pięćdziesięciu pól, a ich przejście jest możliwe dzięki rozwiązaniu zagadek logicznych. W trakcie gry gracz dowiaduje się ciekawych informacji o mieście oraz zlokalizowanych w nim firmach o charakterze biznesowym, które na co dzień prowadzą tam swoją działalność. Gra dostępna jest już w wybranych punktach sprzedaży w Łodzi oraz online, a szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć tutaj: https://grandpan.pl/
- Dla STX Next udział w projekcie Łódzki Pan to niecodzienna, oryginalna forma promocji. Gracze podczas rozgrywki dysponują kartą z naszym logo, którą można kupować, rozwijać, wymieniać i sprzedawać. Dodatkowo w trakcie gry będą musieli opowiedzieć krótkie historie związane z naszą firmą. Jesteśmy przekonani, że dla wielu będzie to naprawdę świetna zabawa, a przy okazji doskonała szansa na zwiększenie naszej rozpoznawalności – dodaje Maciej Dziergwa.
Promocja Łódzkiego Pana w social mediach rozpoczęła się już na dobre, organizatorzy przewidują także promocję gry podczas turniejów szkolnych w szkołach wyższych w Łodzi oraz obecność na wszystkich festiwalach i świętach województwa łódzkiego związanych z grami. W gronie partnerów znaleźli się ŁKS i Widzew, bary z planszówkami, łódzcy blogerzy oraz Urząd Miasta.
STX Next konsekwentnie realizuje strategię budowania rozpoznawalności własnej marki i jednocześnie angażuje się w działania lokalne, mające na celu wzmacnianie wizerunku miasta, w którym mieści się jej oddział. Jedocześnie spółka rozwija ekspansję zagraniczną, w październiku ubiegłego roku w Hadze otworzyła siedzibę STX Next Netherlands. Kompetencje STX Next Netherlands opierają się głównie na sprzedaży, marketingu i customer support. Główne cele jakie stoją przed spółką to szerzenie wizerunku firmy jako największego Python software house w Europie oraz analiza rynku i wsparcie procesów sprzedażowych. Firma nie wyklucza także rozszerzenia działalności w innych krajach Unii Europejskiej.
O STX NEXT
STX Next to największy w Europie software house specjalizujący się w języku Python. Firma działa w Polsce od 2005 roku. Obecnie w pięciu biurach, zlokalizowanych w Poznaniu, Wrocławiu, Pile, Łodzi i Gdańsku, współpracuje z ponad 300 osobami. Firma specjalizuje się w dostarczaniu usług niezależnie od branży, skali i lokalizacji klienta, współpracuje zarówno ze start-upami jaki i wielotysięcznymi organizacjami finansowymi z londyńskiego city. Przez 15 lat działalności z powodzeniem zrealizowała ponad 200 projektów dla ponad 130 klientów. Firma znajduje się w czołówce najszybciej rozwijających się biznesów w Europie (22. miejsce w rankingu "Financial Times") i jest laureatem wielu prestiżowych nagród związanych z marką pracodawcy.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.