Komunikaty PR

Największy Python software house w Europie dołączył do projektu Łódzki Pan

2020-03-06  |  10:21
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Chołuj
Inner Value

Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
Do pobrania png ( 1.83 MB )

STX Next, największy Python software house w Europie, wraz z kilkoma lokalnymi firmami z Łodzi, dołączył do projektu utworzenia historyczno-ekonomicznej gry planszowej Łódzki Pan. Prototypem polskiej gry jest znana na całym świecie planszówka Monopoly. Lokalna propozycja rozgrywki zawiera dużą liczbę autorskich pomysłów łodzian, a na planszy miejsca znajdzie ponad dwadzieścia firm działających na łódzkim rynku.

- Miło nam ogłosić, że firma STX Next uwieczniona została w grze planszowej Łódzki Pan. To bardzo ciekawa inicjatywa, do której współtworzenia zaproszono m.in. nasz łódzki oddział. Polski rynek gier planszowych dynamicznie rośnie. Powodami, dla których taka forma spędzania wolnego czasu zyskuje na popularności jest m.in. możliwość wejścia w bezpośrednie reakcje z innymi graczami i rozwijanie umiejętności logicznego myślenia. Co ważne, po planszówki coraz częściej sięgają także dorośli, co dodatkowo skłoniło nas do zaangażowania się w stworzenie lokalnej propozycji gry, której celem jest promocja nie tylko miasta Łodzi, ale także firm w niej działających – komentuje Maciej Dziergwa, prezes STX Next.

Gra Łódzki Pan jest osadzona w konwencji miejskiej, w której swoje miejsce mają dwadzieścia cztery lokalne firmy oznaczone logotypami na mapie. Plansza składa się z blisko pięćdziesięciu pól, a ich przejście jest możliwe dzięki rozwiązaniu zagadek logicznych. W trakcie gry gracz dowiaduje się ciekawych informacji o mieście oraz zlokalizowanych w nim firmach o charakterze biznesowym, które na co dzień prowadzą tam swoją działalność. Gra dostępna jest już w wybranych punktach sprzedaży w Łodzi oraz online, a szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć tutaj: https://grandpan.pl/

- Dla STX Next udział  w projekcie Łódzki Pan to niecodzienna, oryginalna forma promocji. Gracze podczas rozgrywki dysponują kartą z naszym logo, którą można kupować, rozwijać, wymieniać i sprzedawać. Dodatkowo w trakcie gry  będą musieli opowiedzieć krótkie historie związane z naszą firmą. Jesteśmy przekonani, że dla wielu będzie to naprawdę świetna zabawa, a przy okazji doskonała szansa na zwiększenie naszej rozpoznawalności – dodaje Maciej Dziergwa.

Promocja Łódzkiego Pana w social mediach rozpoczęła się już na dobre, organizatorzy przewidują także promocję gry podczas turniejów szkolnych w szkołach wyższych w Łodzi oraz obecność na wszystkich festiwalach i świętach województwa łódzkiego związanych z grami. W gronie partnerów znaleźli się  ŁKS i Widzew, bary z planszówkami, łódzcy blogerzy oraz Urząd Miasta.

STX Next konsekwentnie realizuje strategię budowania rozpoznawalności własnej marki i jednocześnie angażuje się w działania lokalne, mające na celu wzmacnianie wizerunku miasta, w którym mieści się jej oddział. Jedocześnie spółka rozwija ekspansję zagraniczną, w październiku ubiegłego roku w Hadze otworzyła siedzibę STX Next Netherlands. Kompetencje STX Next Netherlands opierają się głównie na sprzedaży, marketingu i customer support. Główne cele jakie stoją przed spółką to szerzenie wizerunku firmy jako największego Python software house w Europie oraz analiza rynku i wsparcie procesów sprzedażowych. Firma nie wyklucza także rozszerzenia działalności w innych krajach Unii Europejskiej.

 

O STX NEXT

STX Next to największy w Europie software house specjalizujący się w języku Python. Firma działa w Polsce od 2005 roku. Obecnie w pięciu biurach, zlokalizowanych w Poznaniu, Wrocławiu, Pile, Łodzi i Gdańsku, współpracuje z  ponad 300 osobami. Firma specjalizuje się w dostarczaniu usług niezależnie od branży, skali i lokalizacji klienta, współpracuje zarówno ze start-upami jaki i wielotysięcznymi organizacjami finansowymi z londyńskiego city. Przez 15 lat działalności z powodzeniem zrealizowała ponad 200 projektów dla ponad 130 klientów. Firma znajduje się w czołówce najszybciej rozwijających się biznesów w Europie (22. miejsce  w rankingu "Financial Times") i jest laureatem wielu prestiżowych nagród związanych z marką pracodawcy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.