Największy Python software house w Europie dołączył do projektu Łódzki Pan

Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
STX Next, największy Python software house w Europie, wraz z kilkoma lokalnymi firmami z Łodzi, dołączył do projektu utworzenia historyczno-ekonomicznej gry planszowej Łódzki Pan. Prototypem polskiej gry jest znana na całym świecie planszówka Monopoly. Lokalna propozycja rozgrywki zawiera dużą liczbę autorskich pomysłów łodzian, a na planszy miejsca znajdzie ponad dwadzieścia firm działających na łódzkim rynku.
- Miło nam ogłosić, że firma STX Next uwieczniona została w grze planszowej Łódzki Pan. To bardzo ciekawa inicjatywa, do której współtworzenia zaproszono m.in. nasz łódzki oddział. Polski rynek gier planszowych dynamicznie rośnie. Powodami, dla których taka forma spędzania wolnego czasu zyskuje na popularności jest m.in. możliwość wejścia w bezpośrednie reakcje z innymi graczami i rozwijanie umiejętności logicznego myślenia. Co ważne, po planszówki coraz częściej sięgają także dorośli, co dodatkowo skłoniło nas do zaangażowania się w stworzenie lokalnej propozycji gry, której celem jest promocja nie tylko miasta Łodzi, ale także firm w niej działających – komentuje Maciej Dziergwa, prezes STX Next.
Gra Łódzki Pan jest osadzona w konwencji miejskiej, w której swoje miejsce mają dwadzieścia cztery lokalne firmy oznaczone logotypami na mapie. Plansza składa się z blisko pięćdziesięciu pól, a ich przejście jest możliwe dzięki rozwiązaniu zagadek logicznych. W trakcie gry gracz dowiaduje się ciekawych informacji o mieście oraz zlokalizowanych w nim firmach o charakterze biznesowym, które na co dzień prowadzą tam swoją działalność. Gra dostępna jest już w wybranych punktach sprzedaży w Łodzi oraz online, a szczegółowe informacje na ten temat można znaleźć tutaj: https://grandpan.pl/
- Dla STX Next udział w projekcie Łódzki Pan to niecodzienna, oryginalna forma promocji. Gracze podczas rozgrywki dysponują kartą z naszym logo, którą można kupować, rozwijać, wymieniać i sprzedawać. Dodatkowo w trakcie gry będą musieli opowiedzieć krótkie historie związane z naszą firmą. Jesteśmy przekonani, że dla wielu będzie to naprawdę świetna zabawa, a przy okazji doskonała szansa na zwiększenie naszej rozpoznawalności – dodaje Maciej Dziergwa.
Promocja Łódzkiego Pana w social mediach rozpoczęła się już na dobre, organizatorzy przewidują także promocję gry podczas turniejów szkolnych w szkołach wyższych w Łodzi oraz obecność na wszystkich festiwalach i świętach województwa łódzkiego związanych z grami. W gronie partnerów znaleźli się ŁKS i Widzew, bary z planszówkami, łódzcy blogerzy oraz Urząd Miasta.
STX Next konsekwentnie realizuje strategię budowania rozpoznawalności własnej marki i jednocześnie angażuje się w działania lokalne, mające na celu wzmacnianie wizerunku miasta, w którym mieści się jej oddział. Jedocześnie spółka rozwija ekspansję zagraniczną, w październiku ubiegłego roku w Hadze otworzyła siedzibę STX Next Netherlands. Kompetencje STX Next Netherlands opierają się głównie na sprzedaży, marketingu i customer support. Główne cele jakie stoją przed spółką to szerzenie wizerunku firmy jako największego Python software house w Europie oraz analiza rynku i wsparcie procesów sprzedażowych. Firma nie wyklucza także rozszerzenia działalności w innych krajach Unii Europejskiej.
O STX NEXT
STX Next to największy w Europie software house specjalizujący się w języku Python. Firma działa w Polsce od 2005 roku. Obecnie w pięciu biurach, zlokalizowanych w Poznaniu, Wrocławiu, Pile, Łodzi i Gdańsku, współpracuje z ponad 300 osobami. Firma specjalizuje się w dostarczaniu usług niezależnie od branży, skali i lokalizacji klienta, współpracuje zarówno ze start-upami jaki i wielotysięcznymi organizacjami finansowymi z londyńskiego city. Przez 15 lat działalności z powodzeniem zrealizowała ponad 200 projektów dla ponad 130 klientów. Firma znajduje się w czołówce najszybciej rozwijających się biznesów w Europie (22. miejsce w rankingu "Financial Times") i jest laureatem wielu prestiżowych nagród związanych z marką pracodawcy.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.