Nowe osoby w BTC Studios S.A.
Nowymi członkami Rady Nadzorczej BTC Studios S.A., notowanego na NewConnect producenta i wydawcy gier mobilnych oraz konsolowych, zostali Yoshio Osaki oraz Anthony Poullain. Yoshio Osaki to założyciel IDG Consulting, natomiast Anthony Poullain od ponad dekady jest związany z branżą odzieżową.
Do naszej Rady Nadzorczej dołączyli nowi członkowie, których doświadczenie zawodowe z pewnością pomoże w rozwoju spółki i realizacji jej ambitnych celów. Yoshio Osaki to autorytet dla wielu podmiotów z branży gamingu, jego osobiste zaangażowanie w rozwój BTC Studios to z jednej strony dowód na słuszność obranego przez nas modelu biznesowego, a z drugiej dostrzeżenie potencjału rozwojowego spółki. Anthony Poullain ze swoim wieloletnim doświadczeniem związanym z branżą odzieżową z pewnością otworzy przed spółką nowe możliwości w zakresie współpracy między obiema branżami, nad którą intensywnie myślimy wewnątrz spółki – mówi Jarosław Zeisner, członek zarządu BTC Studios S.A.
Yoshio Osaki to założyciel IDG Consulting – wiodącej firmy zajmującej się globalnymi badaniami rynku, consultingiem i analityką, specjalizującej się w rynku gier i sportu elektronicznego (e-sport). Osaki to doradca topowych firm, w tym liderów technologii blue-chip i szybko rozwijających się startupów. W IDG Consulting odpowiada za zarządzanie projektami, obsługę klienta i rozwój biznesu. Aktywnie działa jako Anioł Biznesu, doradca strategiczny i członek zarządu firm z branży gier, e-sportu, sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, e-commerce oraz blockchain.
Anthony Poullain to doświadczony manager z wieloletnią praktyką w dziedzinie rozwoju biznesu dla klientów z różnych branż. Od 2008 roku ściśle związany z branżą odzieżową. - Od 2019 jest Business Development Managerem w PHB Group UAB, firmie produkującej odzież z siedzibą na Litwie.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.