Nowe osoby w BTC Studios S.A.
Nowymi członkami Rady Nadzorczej BTC Studios S.A., notowanego na NewConnect producenta i wydawcy gier mobilnych oraz konsolowych, zostali Yoshio Osaki oraz Anthony Poullain. Yoshio Osaki to założyciel IDG Consulting, natomiast Anthony Poullain od ponad dekady jest związany z branżą odzieżową.
Do naszej Rady Nadzorczej dołączyli nowi członkowie, których doświadczenie zawodowe z pewnością pomoże w rozwoju spółki i realizacji jej ambitnych celów. Yoshio Osaki to autorytet dla wielu podmiotów z branży gamingu, jego osobiste zaangażowanie w rozwój BTC Studios to z jednej strony dowód na słuszność obranego przez nas modelu biznesowego, a z drugiej dostrzeżenie potencjału rozwojowego spółki. Anthony Poullain ze swoim wieloletnim doświadczeniem związanym z branżą odzieżową z pewnością otworzy przed spółką nowe możliwości w zakresie współpracy między obiema branżami, nad którą intensywnie myślimy wewnątrz spółki – mówi Jarosław Zeisner, członek zarządu BTC Studios S.A.
Yoshio Osaki to założyciel IDG Consulting – wiodącej firmy zajmującej się globalnymi badaniami rynku, consultingiem i analityką, specjalizującej się w rynku gier i sportu elektronicznego (e-sport). Osaki to doradca topowych firm, w tym liderów technologii blue-chip i szybko rozwijających się startupów. W IDG Consulting odpowiada za zarządzanie projektami, obsługę klienta i rozwój biznesu. Aktywnie działa jako Anioł Biznesu, doradca strategiczny i członek zarządu firm z branży gier, e-sportu, sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, e-commerce oraz blockchain.
Anthony Poullain to doświadczony manager z wieloletnią praktyką w dziedzinie rozwoju biznesu dla klientów z różnych branż. Od 2008 roku ściśle związany z branżą odzieżową. - Od 2019 jest Business Development Managerem w PHB Group UAB, firmie produkującej odzież z siedzibą na Litwie.
Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy
Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.