One2tribe w II kwartale 2023 r. zwiększa przychody o 45% w porównaniu r/r
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Notowana na rynku NewConnect One2tribe SA w II kw. 2023 r. osiągnęła ponad 3,2 mln zł jednostkowych przychodów netto oraz wypracowała EBITDA na poziomie 0,6 mln zł przy 16 tys. zł zysku netto. Na obecnym etapie, kluczowa dla spółki jest realizacja założeń przedstawionych w zaprezentowanej w kwietniu br. strategii rozwoju. Efektem podjętych działań jest m.in. ofertowanie 30 nowych klientów z Polski i zagranicy oraz implementacja do platformy Tribeware kolejnych funkcji bazujących na sztucznej inteligencji. One2tribe SA nawiązała również współpracę z Factory Berlin i zrejestrowała swoją siedzibę, celem otwarcia przedstawicielstwa na rynku niemieckim.
- Ostatnie miesiące były dla nas okresem wytężonej pracy związanej z realizacją celów zapowiedzianych w strategii rozwoju oraz założeń biznesowych. Cały czas uzyskujemy znaczne wzrosty przychodów przy pozytywnym wyniku EBITDA. Wyznaczenie ambitnych celów rozwoju wymaga od nas znaczących nakładów na technologię oraz skalowanie biznesu. Zakładamy, że efekty finansowe nowej strategii powinny być widoczne już w ostatnim kwartale 2023 r. oraz kolejnych okresach rozliczeniowych. Wynika to z cyklu sprzedaży naszych usług, który trwa od 3 do 6 miesięcy - ocenia Radosław Sosnowski, prezes One2tribe SA.
Przychody jednostkowe One2tribe w II kw. 2023 r. wyniosły 3,2 mln zł i były o 45% wyższe niż w analogicznym okresie 2022 r. Wypracowana EBITDA przekroczyła 0,6 mln zł, w stosunku do prawie 24 tys. zł w porównaniu r/r. Zysk netto wyniósł ponad 16 tys. zł, w porównaniu do straty netto w wysokości 305 tys. zł z drugiego kwartału 2022r.
One2tribe konsekwentnie realizuje cele zawarte w ogłoszonej strategii rozwoju na lata 2023-2026. Spółka jest na etapie ofertowania 42 kontraktów, z których znaczna część została pozyskana dzięki wdrożeniu kampanii Outbound, będącej jednym z celów wspomnianej strategii. Ponadto One2tribe pracuje nad znaczącym rozszerzeniem Tribeware i rozwija swoją platformę o nowe narzędzia bazujące na AI. Główny produkt technologiczny firmy został wzbogacony o narzędzia do inteligentnego wzmacniania (Intelligent Augmentation) pracowników, które są w stanie skrócić miesięczną pracę menadżerów i trenerów do zaledwie kilku minut. Spółka planuje osobne ofertowanie tego produktu w modelu SaaS (Software as a Service).
- Szybko osiągnęliśmy zadowalające efekty działań na kilku płaszczyznach naszej strategii rozwoju. Zapowiedzieliśmy mocne wyjście na rynki zagraniczne i już od maja br., dzięki uruchomionej kampanii Outbound, jesteśmy na etapie ofertowania 30 nowych potencjalnych klientów, z których prawie połowę stanowią firmy z rynku niemieckiego. Obserwując potencjał i skalę zainteresowania poczyniliśmy pierwsze kroki w celu uruchomienia zespołu sprzedażowego u naszych zachodnich sąsiadów. Wykorzystując najnowsze możliwości sztucznej inteligencji osiągnęliśmy duży przeskok technologiczny uzupełniając naszą platformę Tribeware o nowe narzędzie wspierające trenerów, edukatorów i menadżerów w przygotowywaniu treści szkoleniowych. Testujemy nową funkcjonalność z pierwszymi klientami i niedługo planujemy ofertowanie nowego produktu. Jesteśmy również na etapie systematycznego wdrażania naszych modeli Machine Learning i generative AI do użytku wewnętrznego w pełni optymalizując wszystkie procesy w naszej firmie - podsumowuje Wojciech Ozimek, wiceprezes One2tribe SA.
***
O Spółce:
One2tribe S.A. oferuje platformę do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników o nazwie Tribeware. Z rozwiązania korzystają duże organizacje w kraju i zagranicą. Są to głównie firmy z branż sprzedaży detalicznej (retail), farmacji i finansowej. Platforma pozwala sterować zachowaniem pracowników w celu poprawy wskaźników biznesowych (sprzedaż, obsługa klienta, produkcja). System i podejście One2tribe S.A. opiera się o innowacyjne algorytmy stworzone na przestrzeni ostatnich 10 lat (wcześniej jako One2tribe Sp. z o.o.). Rozwiązania One2tribe były wyróżniane w międzynarodowych konkursach (między innymi IBM Watson AI XPRIZE, Vivatech Challenge). Firma prowadzi także badania w obszarze psychologii i ekonomii behawioralnej.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.