Komunikaty PR

Ostatni tydzień kampanii crowdinvestingowej Vela Poland

2023-07-11  |  13:00

Inwestorzy mają już tylko tydzień, aby wesprzeć rozwój Vela Poland. W ramach trwającej emisji crowdinvestingowej spółka planuje pozyskać prawie 900 tys. zł na dalszą ekspansję i zwiększanie udziału w rynku nieruchomości wakacyjnych przez rozwój zespołu, oprogramowania i działania marketingowe. Ponadto Vela Poland planuje również pierwsze inwestycje w budowę i oferowanie nieruchomości w Hiszpanii. Właściciel grupy serwisów nieruchomości Tripinvest aktualnie funkcjonuje na 6 rynkach, a docelowo planuje zaistnieć w 20 krajach. W przyszłym roku Vela Poland zakłada debiut na NewConnect.

- Ostatnie lata naszej działalności  są dowodem, że przy wsparciu inwestorów  bardzo dobrze umiemy wykorzystać koniunkturę na rynku nieruchomości. Z lokalnej spółki staliśmy się firmą z międzynarodowymi oddziałami i spółkami partnerskimi. Aktualnie oferujemy nasze usługi na 6 rynkach, które mają największy udział w kupnie nieruchomości w Hiszpanii, a docelowo planujemy zaistnieć w 20 krajach. Naszą ogromną przewagą jest dedykowana platforma Tripinvest, którą bardzo płynie adaptujemy na kolejne rynki zagraniczne. W maju postawiliśmy kolejny ważny krok w rozwoju spółki i dokonaliśmy rejestracji spółki zależnej w Wielkiej Brytanii, gdzie kierujemy swoją ofertę nieruchomości wakacyjnych do lokalnej społeczności.  – opisuje Michał Ćwierzyk, prezes zarządu Vela Poland.

Vela Poland jest właścicielem biura nieruchomości i grupy serwisów Tripinvest z ofertami nieruchomości w zagranicznych kurortach. Wartość transakcji sprzedaży nieruchomości w 2022 roku, w których pośredniczyła Vela Poland wyniosła kilkadziesiąt mln zł. W 2022 roku spółka zrealizowała większość zakładanych celów emisyjnych, przebiła szacowane wyniki finansowe i osiągnęła prawie 2 mln zł przychodów. Aktualnie, w ramach prowadzonej kampanii, Vela Poland chce pozyskać od inwestorów prawie 900 tys. zł, oferując blisko 6% proc. akcji w ramach emisji serii F. Kapitał przeznaczy na rozwój zespołu, oprogramowania i marketing.

– Staliśmy się spółką, która w niecałe trzy lata działalności, przy znacznych nakładach na ekspansję zagraniczną, stała się rentowna. Na tym jednak nie koniec. Mamy w planach dalszy rozwój, nie tylko w zakresie pośrednictwa sprzedaży apartamentów, ale również oferowania własnych nieruchomości „pod palmą”. Prowadzimy w tym celu pierwsze działania, które niedługo będziemy komunikować – dodaje prezes Vela Poland.

Według danych Vela Poland w ostatnich trzech latach rośnie średnia kwota rezerwacji nieruchomości w Hiszpanii dokonywanych przez inwestorów z Polski. Jeszcze w 2022 roku średnia kwota wynosiła 208 tys. euro, a wstępne dane z 2023 roku pokazują już 230 tys. euro. Na wzrost tej kwoty ma coraz silniejsze możliwości kapitałowe polskich inwestorów, a także stabilnie rosnące ceny nieruchomości w Hiszpanii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.