Komunikaty PR

Ostatni tydzień kampanii crowdinvestingowej Vela Poland

2023-07-11  |  13:00

Inwestorzy mają już tylko tydzień, aby wesprzeć rozwój Vela Poland. W ramach trwającej emisji crowdinvestingowej spółka planuje pozyskać prawie 900 tys. zł na dalszą ekspansję i zwiększanie udziału w rynku nieruchomości wakacyjnych przez rozwój zespołu, oprogramowania i działania marketingowe. Ponadto Vela Poland planuje również pierwsze inwestycje w budowę i oferowanie nieruchomości w Hiszpanii. Właściciel grupy serwisów nieruchomości Tripinvest aktualnie funkcjonuje na 6 rynkach, a docelowo planuje zaistnieć w 20 krajach. W przyszłym roku Vela Poland zakłada debiut na NewConnect.

- Ostatnie lata naszej działalności  są dowodem, że przy wsparciu inwestorów  bardzo dobrze umiemy wykorzystać koniunkturę na rynku nieruchomości. Z lokalnej spółki staliśmy się firmą z międzynarodowymi oddziałami i spółkami partnerskimi. Aktualnie oferujemy nasze usługi na 6 rynkach, które mają największy udział w kupnie nieruchomości w Hiszpanii, a docelowo planujemy zaistnieć w 20 krajach. Naszą ogromną przewagą jest dedykowana platforma Tripinvest, którą bardzo płynie adaptujemy na kolejne rynki zagraniczne. W maju postawiliśmy kolejny ważny krok w rozwoju spółki i dokonaliśmy rejestracji spółki zależnej w Wielkiej Brytanii, gdzie kierujemy swoją ofertę nieruchomości wakacyjnych do lokalnej społeczności.  – opisuje Michał Ćwierzyk, prezes zarządu Vela Poland.

Vela Poland jest właścicielem biura nieruchomości i grupy serwisów Tripinvest z ofertami nieruchomości w zagranicznych kurortach. Wartość transakcji sprzedaży nieruchomości w 2022 roku, w których pośredniczyła Vela Poland wyniosła kilkadziesiąt mln zł. W 2022 roku spółka zrealizowała większość zakładanych celów emisyjnych, przebiła szacowane wyniki finansowe i osiągnęła prawie 2 mln zł przychodów. Aktualnie, w ramach prowadzonej kampanii, Vela Poland chce pozyskać od inwestorów prawie 900 tys. zł, oferując blisko 6% proc. akcji w ramach emisji serii F. Kapitał przeznaczy na rozwój zespołu, oprogramowania i marketing.

– Staliśmy się spółką, która w niecałe trzy lata działalności, przy znacznych nakładach na ekspansję zagraniczną, stała się rentowna. Na tym jednak nie koniec. Mamy w planach dalszy rozwój, nie tylko w zakresie pośrednictwa sprzedaży apartamentów, ale również oferowania własnych nieruchomości „pod palmą”. Prowadzimy w tym celu pierwsze działania, które niedługo będziemy komunikować – dodaje prezes Vela Poland.

Według danych Vela Poland w ostatnich trzech latach rośnie średnia kwota rezerwacji nieruchomości w Hiszpanii dokonywanych przez inwestorów z Polski. Jeszcze w 2022 roku średnia kwota wynosiła 208 tys. euro, a wstępne dane z 2023 roku pokazują już 230 tys. euro. Na wzrost tej kwoty ma coraz silniejsze możliwości kapitałowe polskich inwestorów, a także stabilnie rosnące ceny nieruchomości w Hiszpanii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.