Komunikaty PR

Pierwszy projekt wydawniczy na Switch'a od Art Games Studio w przedsprzedaży

2020-04-30  |  10:07
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Chołuj
Inner Value

Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/

The Bullet: Time of Revenge, zręcznościowa gra akcji z wydawnictwa Art Games Studio, notowanego na NewConnect producenta i dystrybutora gier, debiutuje na konsoli Nintendo Switch. To pierwszy z trzech zapowiadanych projektów wydawniczych spółki z przeznaczeniem na japońską konsolę. Gra od dziś jest w przedsprzedaży. Premiera projektu odbędzie się 7 maja. W ramach budowania pozycji wydawniczej w zakresie produkcji na Switch’a, Art Games Studio kilka dni temu podpisało porozumienie z Ultimate Games na wyłączne wydanie i komercjalizację gry ToolBoy, której premiera planowana jest w tym kwartale. Spółka rozpoczęła prace przygotowawcze do certyfikacji Nintendo Switch swojego kolejnego projektu Jelly Champs! typu couch local multiplayer.

- W ostatnich tygodniach działania spółki w istotnym stopniu są nakierowane na segment konsolowy. Chcemy w ten sposób wzmocnić pozycję konkurencyjną Art Games Studio, co w naszej ocenie może przełożyć się na przyszłe wyniki finansowe, a także zwiększyć naszą rozpoznawalność. Dzisiaj do przedsprzedaży trafił nasz pierwszy projekt wydawniczy na Nintendo Switch - The Bullet: Time of Revenge – mówi Jakub Bąk, prezes Art Games Studio. – W kwietniu podpisaliśmy również porozumienie z Ultimate Games, w ramach którego przejęliśmy prawa i obowiązki związane z wydaniem gry ToolBoy z przeznaczeniem na Stwitch’a. Zdecydowaliśmy się na ten krok z uwagi na aspekty komercyjne, a także szerszy zakres możliwości promocyjnych wynikający z bycia wyłącznym wydawcą. Mamy nadzieję, że na przełomie II i III kwartału zadebiutuje nasz autorski projekt Jelly Champs!. Rozpoczęliśmy właśnie działania zmierzające do uzyskania certyfikacji Nintendo Switch tej gry – dodaje.

The Bullet: Time of Revenge to dynamiczna strzelanka, w której główny bohater musi stawić czoła złym ludziom za pomocą wielu rodzajów broni, korzystając z możliwości prowadzenia samochodów lub czołgów, latania helikopterami lub odrzutowcami. Cena detaliczna gry została ustalona na $4,49 USD w dystrybucji na rynku USA, Kanady i Meksyku oraz 4,49 EUR na rynku europejskim.

- The Bullet: Time of Revenge to pierwszy projekt potwierdzający naszą strategię w zakresie działalności w segmencie konsolowym. Mamy nadzieję, że ta propozycja zainteresuje fanów klasycznych strzelanek. Z całą pewnością znajdą oni w niej coś dla siebie. Z oficjalną premierą ruszamy już za tydzień, ale już teraz z niecierpliwością czekamy na pierwsze opinie. Jednocześnie dokładamy wszelkich starań, aby dwa kolejne projekty ToolBoy oraz Jelly Champs! ukazały się już niebawem  – mówi Jakub Bąk.

ToolBoy to gra platformowa w starym stylu inspirowana klasycznymi platformówkami. Jej wydawcą w wersji na PC i Nintendo Switch będzie Art Games Studio. Premiera w wersji na konsolę planowana jest jeszcze w tym kwartale. Obecnie spółka, podobnie jak w przypadku tytułu Jelly Champs!, rozpocznie proces certyfikacji na Switch’a. Planowo Jelly Champs! trafi do sprzedaży na przełomie II i III kwartału br.

***

O Art Games Studio:

Art Games Studio S.A. zostało założone w 2017 r. Prowadzi działalność na rynku gier wideo, specjalizując się
w zakresie produkcji i dystrybucji gier na komputery stacjonarne. W swoim portfolio posiada takie gry jak: Earthworms, Escape Doodland, Bad Dream: Fever, Unlucky 7, When I Was Young (early access), Climbros czy Pooplers.

Spółka zadebiutowała na NewConnect w maju 2019 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca
Giełda Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
2024-08-09 | 11:00

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Kosmiczne śmieci są coraz większym problemem. Ich obecność na orbicie generuje znaczne koszty

Liczba kosmicznych odpadów stale rośnie. Ich źródłem są obiekty, które zostały wysłane w kosmos, zakończyły misję lub uległy rozpadowi. Krążące w przestrzeni kosmicznej fragmenty tych obiektów stwarzają ryzyko kolizji z tymi, które są obecnie eksploatowane. Unikanie takich zdarzeń wiąże się z koniecznością ponoszenia wydatków na monitoring zagrożeń czy zwiększeniem zużycia paliwa poprzez obieranie niekolizyjnych kursów. Jednym ze sposobów na zmniejszenie tego problemu jest wydłużenie eksploatacji obiektów poprzez ich tankowanie na orbicie. Polacy pracują nad taką technologią.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.