Platige Image laureatem konkursu „The Best Annual Report 2022”
Raport finansowy studia Platige Image otrzymał wyróżnienie w konkursie dla spółek giełdowych notowanych na rynku New Connect za rok 2022. Celem, organizowanego od blisko dwóch dekad przez Instytut Rachunkowości i Podatków wydarzenia, jest promowanie raportów rocznych o największej wartości użytkowej dla akcjonariuszy i inwestorów.
Platige Image obecny jest na rynku New Connect od 2011 r. Od tego czasu spółka nieustannie się rozwija, pozyskując projekty na wszystkich kontynentach i obszarach kulturowych - Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Afryki, Australii oraz Europy. Zespół międzynarodowych specjalistów pracujących dla polskiego studia liczy już ponad 350 osób i przez ostanie 4 lata powiększył się ponad dwukrotnie. Grupa Platige Image zamknęła 2022 rok rekordowym wynikiem finansowym w ponad 25 letniej historii firmy.
– Platige Image to nie tylko najwyższa światowa jakość produkcji oraz postprodukcji, grafiki i animacji komputerowej. Jako spółka giełdowa stale podnosimy nasze standardy dotyczące raportowania. Jest to dla nas niezwykle ważne, gdyż tylko prawidłowe komunikowanie się z inwestorami pozwala na zrozumienie naszej długoterminowej strategii rozwoju oraz podejmowanych przez nas działań biznesowych. Przyznane nam wyróżnienie to wyraz uznania dla wysiłków podejmowanych w tym zakresie przez Platige – mówi Artur Małek, CFO Platige Image.
Organizowany od 18. lat Konkurs „The Best Annual Report” przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa rynku kapitałowego w Polsce oraz kształtowania dobrych praktyk w sprawozdawczości finansowej spółek. Konkurs „The Best Annual Report 2022 dla NewConnect” został zorganizowany po raz jedenasty.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.