Platige Image laureatem konkursu „The Best Annual Report 2022”
Raport finansowy studia Platige Image otrzymał wyróżnienie w konkursie dla spółek giełdowych notowanych na rynku New Connect za rok 2022. Celem, organizowanego od blisko dwóch dekad przez Instytut Rachunkowości i Podatków wydarzenia, jest promowanie raportów rocznych o największej wartości użytkowej dla akcjonariuszy i inwestorów.
Platige Image obecny jest na rynku New Connect od 2011 r. Od tego czasu spółka nieustannie się rozwija, pozyskując projekty na wszystkich kontynentach i obszarach kulturowych - Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Afryki, Australii oraz Europy. Zespół międzynarodowych specjalistów pracujących dla polskiego studia liczy już ponad 350 osób i przez ostanie 4 lata powiększył się ponad dwukrotnie. Grupa Platige Image zamknęła 2022 rok rekordowym wynikiem finansowym w ponad 25 letniej historii firmy.
– Platige Image to nie tylko najwyższa światowa jakość produkcji oraz postprodukcji, grafiki i animacji komputerowej. Jako spółka giełdowa stale podnosimy nasze standardy dotyczące raportowania. Jest to dla nas niezwykle ważne, gdyż tylko prawidłowe komunikowanie się z inwestorami pozwala na zrozumienie naszej długoterminowej strategii rozwoju oraz podejmowanych przez nas działań biznesowych. Przyznane nam wyróżnienie to wyraz uznania dla wysiłków podejmowanych w tym zakresie przez Platige – mówi Artur Małek, CFO Platige Image.
Organizowany od 18. lat Konkurs „The Best Annual Report” przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa rynku kapitałowego w Polsce oraz kształtowania dobrych praktyk w sprawozdawczości finansowej spółek. Konkurs „The Best Annual Report 2022 dla NewConnect” został zorganizowany po raz jedenasty.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.