Platige Image laureatem konkursu „The Best Annual Report 2022”
Raport finansowy studia Platige Image otrzymał wyróżnienie w konkursie dla spółek giełdowych notowanych na rynku New Connect za rok 2022. Celem, organizowanego od blisko dwóch dekad przez Instytut Rachunkowości i Podatków wydarzenia, jest promowanie raportów rocznych o największej wartości użytkowej dla akcjonariuszy i inwestorów.
Platige Image obecny jest na rynku New Connect od 2011 r. Od tego czasu spółka nieustannie się rozwija, pozyskując projekty na wszystkich kontynentach i obszarach kulturowych - Ameryki Północnej i Południowej, Azji, Afryki, Australii oraz Europy. Zespół międzynarodowych specjalistów pracujących dla polskiego studia liczy już ponad 350 osób i przez ostanie 4 lata powiększył się ponad dwukrotnie. Grupa Platige Image zamknęła 2022 rok rekordowym wynikiem finansowym w ponad 25 letniej historii firmy.
– Platige Image to nie tylko najwyższa światowa jakość produkcji oraz postprodukcji, grafiki i animacji komputerowej. Jako spółka giełdowa stale podnosimy nasze standardy dotyczące raportowania. Jest to dla nas niezwykle ważne, gdyż tylko prawidłowe komunikowanie się z inwestorami pozwala na zrozumienie naszej długoterminowej strategii rozwoju oraz podejmowanych przez nas działań biznesowych. Przyznane nam wyróżnienie to wyraz uznania dla wysiłków podejmowanych w tym zakresie przez Platige – mówi Artur Małek, CFO Platige Image.
Organizowany od 18. lat Konkurs „The Best Annual Report” przyczynia się do zwiększenia bezpieczeństwa rynku kapitałowego w Polsce oraz kształtowania dobrych praktyk w sprawozdawczości finansowej spółek. Konkurs „The Best Annual Report 2022 dla NewConnect” został zorganizowany po raz jedenasty.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych
W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.
Transport
Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.
Prawo
70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.