Komunikaty PR

Premiera gry Vampire: The Masquerade – Shadows of New York w Q3 2020!

2020-06-19  |  09:30
Biuro prasowe

W trzecim kwartale br. do sprzedaży trafi gra Vampire: The Masquerade – Shadows of New York, oparta na licencjonowanym uniwersum należącym do Paradox Interactive. Tytuł dostępny będzie w wersji na komputery osobiste (Windows, Mac OS, Linux) i konsole Nintendo Switch, PlayStation 4 oraz Xbox One. Harmonogram prac zakłada zakończenie produkcji do końca czerwca. W lipcu rozpocznie się proces przygotowania portów na konsole oraz testy wszystkich wersji gry. Konkretna data premiery zostanie ustalona i podana do wiadomości po zakończeniu procesu certyfikacji na wszystkich platformach.
- Z radością informujemy, że prace nad ukończeniem Shadows of New York zmierzają ku końcowi. Wszystko idzie zgodnie z planem. W czerwcu zamykamy proces produkcji, w lipcu będziemy skupiali się na eliminowaniu błędów oraz na portingu na konsole, który już przećwiczyliśmy przy okazji Coteries of New York. Dzięki temu doświadczeniu proces powinien trwać krócej niż poprzednio. – mówi Michał Mielcarek, prezes Draw Distance - Następnym krokiem będzie rozpoczęcie etapu certyfikacji gry. Po jej zakończeniu będziemy gotowi do premiery. Certyfikacja na każdej konsoli wygląda inaczej. Na jednej platformie może trwać bardzo krótko, ale później trzeba mimo tego czekać nawet do trzech tygodni na premierę. Skoordynowanie tego procesu jest skomplikowane i dlatego jeszcze nie podajemy konkretnego dnia premiery. – dodaje.
Dodatek ukaże się jednocześnie w wersji na komputery osobiste (Windows, Mac OS, Linux) i konsole Nintendo Switch, PlayStation 4 oraz Xbox One - Równoczesna premiera na wszystkich platformach pozwoli nam lepiej skoordynować działania marketingowe, a także powinna przełożyć się na większą widoczność gry w mediach, niż miało to miejsce w przypadku premiery Coteries of New York, rozciągniętej aż na cztery miesiące - uzupełnia prezes.
Vampire: The Masquerade – Shadows of New York to produkcja z popularnego gatunku visual novel, osadzona w bogatym uniwersum Vampire: The Masquerade. Gra jest zwięzłym, samodzielnym dodatkiem, pozwalającym wcielić się w nową protagonistkę i spojrzeć na wydarzenia fabularne zaprezentowane w podstawowej wersji gry z zupełnie nowej perspektywy.
Gracz będzie prowadził dochodzenie w sprawie okoliczności ostatecznej śmierci lidera Anarchów. Tak jak w przypadku Coteries of New York, podjęte przez gracza wybory będą miały wpływ na sposób myślenia postaci i w konsekwencji zdecydują o zakończeniu gry.
Podstawowa wersja tytułu – The Masquerade – Coteries of New York, jest dostępna w sprzedaży w wersji na komputery stacjonarne od grudnia 2019. Już w dniu premiery tytuł zajął siódme miejsce na liście globalnych bestsellerów oraz był wyróżniany na stronach Steam i GOG. W niecały tydzień odzyskał wszystkie koszty produkcji i marketingu poniesione przez Draw Distance. W marcu projekt trafił także na konsole PS4 i Nintendo Switch, a następnie platformę Xbox One.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca
Giełda Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
2024-08-09 | 11:00

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Krynica Forum 2024

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Media i PR

Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów

Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.

DlaWas.info

Nauka

Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm

Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.