Komunikaty PR

Prmiera Hunt Together wyznaczona na 18 stycznia 2024

2023-12-07  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Na 18 stycznia 2024 roku wyznaczona została data premiery gry Hunt Together w wersji na Meta Quest. Za wydanie i dystrybucję gry odpowiada Carbon Studio – notowany na NewConnect doświadczony twórca gier VR, odpowiedzialny za takie unikatowe tytuły jak: The Wizards - Dark Times, czy Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Producentem nadchodzącego tytułu jest Iron VR – spółka zależna od Carbon Studio. Hunt Together to pierwszoosobowa gra VR z gatunku horror, oferująca rozgrywkę Player vs Player.

- Cieszę się, że wraz z Iron VR możemy podzielić się z graczami datą premiery naszego wspólnego dzieła pt. ,,Hunt Together’’. Nad rozwojem tytułu od wielu miesięcy intensywnie pracują oba nasze zespoły. Iron VR odpowiedzialne jest za stworzenie tytułu, zaś Carbon Studio trzyma pieczę od strony wydawniczej. To największy projekt z portfolio produkcyjnego Iron VR, a w kontekście budowania jednego silnego brandu, gra zyskuje dla nas szczególne znaczenie. Jesteśmy pełni entuzjazmu wobec zbliżającej się premiery ,,Hunt Together’’, czekając z niecierpliwością na reakcję graczy – mówi Błażej Szaflik, Prezes Zarządu Carbon Studio SA.

Hunt Together to sieciowa gra VR oferująca dwa tryby rozgrywki Player vs Player, w których gracze wcielają się w nieustraszonego Łowcę lub przerażającego Ducha, by za pomocą licznych umiejętności, przedmiotów i możliwych do wykorzystania elementów otoczenia pokonać swojego rywala. Areną tych zmagań są przyprawiające o dreszcz lokacje, takie jak opuszczona kopalnia, nawiedzona posiadłość, czy zapomniany sierociniec. Gracze, oprócz możliwości zmierzenia się ze swoimi przyjaciółmi w trybie pojedynku (1v1) lub Hide and Seek (1v3), będą mogli także pozyskiwać nowe skórki dla swoich ulubionych postaci oraz rozwijać ich umiejętności dzięki systemowi progresji. Hunt Together ukaże się w wersji Meta Quest 2 i 3 w dniu 18 stycznia 2024 roku, a wersja PCVR (wraz z opcją Crossplay Meta Quest x PCVR) w lutym 2024 roku.

Carbon Studio, jako doświadczony deweloper gier VR, jest odpowiedzialny za takie unikatowe tytułu jak The Wizards - Dark Times, czy Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Najmłodszym tytułem Studia jest Crimen - Mercenary Tales. Najnowsza odsłona gry, w wersji na gogle Play For Dream, miała miejsce 24 listopada 2023 r. Epicka gra akcji od samego początku przyciąga pokaźne grono entuzjastów gier VR, co widać między innymi po wysokich ocenach na platformie Meta Quest.

Aktualnie Carbon Studio zmierza do połączenia ze spółką Iron VR. Celem tego jest zbudowanie jednego silnego brandu, zwiększenie dynamiki biznesu, uproszczenie struktury organizacyjnej grupy kapitałowej, zmniejszenie kosztów funkcjonowania oraz zwiększenie wartości spółki dla Akcjonariuszy.

Przewiduje się, że do finalizacji procesu dojdzie w I połowie 2024 r. Aktualnie Spółka oczekuje wpisu do KRS.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca
Giełda Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
2024-08-09 | 11:00

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Kosmiczne śmieci są coraz większym problemem. Ich obecność na orbicie generuje znaczne koszty

Liczba kosmicznych odpadów stale rośnie. Ich źródłem są obiekty, które zostały wysłane w kosmos, zakończyły misję lub uległy rozpadowi. Krążące w przestrzeni kosmicznej fragmenty tych obiektów stwarzają ryzyko kolizji z tymi, które są obecnie eksploatowane. Unikanie takich zdarzeń wiąże się z koniecznością ponoszenia wydatków na monitoring zagrożeń czy zwiększeniem zużycia paliwa poprzez obieranie niekolizyjnych kursów. Jednym ze sposobów na zmniejszenie tego problemu jest wydłużenie eksploatacji obiektów poprzez ich tankowanie na orbicie. Polacy pracują nad taką technologią.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.