Komunikaty PR

Prmiera Hunt Together wyznaczona na 18 stycznia 2024

2023-12-07  |  13:30
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

Na 18 stycznia 2024 roku wyznaczona została data premiery gry Hunt Together w wersji na Meta Quest. Za wydanie i dystrybucję gry odpowiada Carbon Studio – notowany na NewConnect doświadczony twórca gier VR, odpowiedzialny za takie unikatowe tytuły jak: The Wizards - Dark Times, czy Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Producentem nadchodzącego tytułu jest Iron VR – spółka zależna od Carbon Studio. Hunt Together to pierwszoosobowa gra VR z gatunku horror, oferująca rozgrywkę Player vs Player.

- Cieszę się, że wraz z Iron VR możemy podzielić się z graczami datą premiery naszego wspólnego dzieła pt. ,,Hunt Together’’. Nad rozwojem tytułu od wielu miesięcy intensywnie pracują oba nasze zespoły. Iron VR odpowiedzialne jest za stworzenie tytułu, zaś Carbon Studio trzyma pieczę od strony wydawniczej. To największy projekt z portfolio produkcyjnego Iron VR, a w kontekście budowania jednego silnego brandu, gra zyskuje dla nas szczególne znaczenie. Jesteśmy pełni entuzjazmu wobec zbliżającej się premiery ,,Hunt Together’’, czekając z niecierpliwością na reakcję graczy – mówi Błażej Szaflik, Prezes Zarządu Carbon Studio SA.

Hunt Together to sieciowa gra VR oferująca dwa tryby rozgrywki Player vs Player, w których gracze wcielają się w nieustraszonego Łowcę lub przerażającego Ducha, by za pomocą licznych umiejętności, przedmiotów i możliwych do wykorzystania elementów otoczenia pokonać swojego rywala. Areną tych zmagań są przyprawiające o dreszcz lokacje, takie jak opuszczona kopalnia, nawiedzona posiadłość, czy zapomniany sierociniec. Gracze, oprócz możliwości zmierzenia się ze swoimi przyjaciółmi w trybie pojedynku (1v1) lub Hide and Seek (1v3), będą mogli także pozyskiwać nowe skórki dla swoich ulubionych postaci oraz rozwijać ich umiejętności dzięki systemowi progresji. Hunt Together ukaże się w wersji Meta Quest 2 i 3 w dniu 18 stycznia 2024 roku, a wersja PCVR (wraz z opcją Crossplay Meta Quest x PCVR) w lutym 2024 roku.

Carbon Studio, jako doświadczony deweloper gier VR, jest odpowiedzialny za takie unikatowe tytułu jak The Wizards - Dark Times, czy Warhammer Age of Sigmar: Tempestfall. Najmłodszym tytułem Studia jest Crimen - Mercenary Tales. Najnowsza odsłona gry, w wersji na gogle Play For Dream, miała miejsce 24 listopada 2023 r. Epicka gra akcji od samego początku przyciąga pokaźne grono entuzjastów gier VR, co widać między innymi po wysokich ocenach na platformie Meta Quest.

Aktualnie Carbon Studio zmierza do połączenia ze spółką Iron VR. Celem tego jest zbudowanie jednego silnego brandu, zwiększenie dynamiki biznesu, uproszczenie struktury organizacyjnej grupy kapitałowej, zmniejszenie kosztów funkcjonowania oraz zwiększenie wartości spółki dla Akcjonariuszy.

Przewiduje się, że do finalizacji procesu dojdzie w I połowie 2024 r. Aktualnie Spółka oczekuje wpisu do KRS.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.