Red Dev Studio intensyfikuje prace nad tytułami z portfolio wydawniczego
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Red Dev Studio, notowany na NewConnect producent gier wideo, finalizuje prace nad Powertris i Space Shift, których premiery planowane są w drugim kwartale br. Spółka zakończyła już produkcję logiczno-zręcznościowej gry, Doubles Hard, która lada dzień będzie dostępna w sklepie Steam. Projekt w połowie kwietnia zadebiutował na Nintendo Switch. W czerwcu Red Dev Studio ujawni informacje na temat gry pod roboczym tytułem Project X. Miesiąc później na platformie Steam zadebiutuje prolog symulatora platformy wiertniczej – Drill Deal. Zespół rozpoczyna właśnie prace produkcyjne nad nowym tytułem – Gravity Maze.
- Celem strategicznym Red Dev Studio na ten rok jest intensyfikacja rozwoju portfolia produkcyjnego naszego studia. Konsekwentnie realizujemy przyjęty plan. Jeszcze w bieżącym kwartale do sprzedaży trafią nasze trzy tytuły: Doubles Hard, Powetris i Space Shift. Rozpoczęliśmy także prace nad nową grą – Gravity Maze. Większość naszych produkcji będzie dostępnych na PC i konsoli Nintendo Switch. – informuje Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio.
Doubles Hard to gra zręcznościowa, w której celem gracza jest zebranie diamentów, przy jednoczesnym unikaniu spadających obiektów. Musi on także omijać ruchomych przeciwników utrudniających mu przejście przez poszczególne etapy gry. Tytuł trafił do sklepu Steam, obecnie trwa ustalenie daty premiery gry na platformie. Wydawcą tytułu jest Ultimate Games.
Powetris to kreatywne połączenie znanych i docenianych klasycznych tytułów, tj. Pipemania i Tetris. Zadaniem gracza jest układanie spadających klocków i na bieżąco podejmowanie szybkich decyzji, które mają wpływ na dalszą rozgrywkę.
Trójwymiarowa gra logiczna Space Shift, inspirowana klasyczną dwuwymiarową grą Sokoban, jest w fazie testów, prowadzonych wspólnie z wydawcą – No Gravity Games.
W maju br. spółka rozpoczęła prace nad projektem Gravity Maze. – Produkcja Gravity Maze wpisuje się w przyjętą strategię stworzenia serii małych niskobudżetowych gier, które mają pozwolić na zdywersyfikowanie naszego portfolio. Przy niewielkich kosztach produkcji są one w stanie wygenerować przychody rzędu 20-40 tys. zł rocznie z każdej gry. – dodaje prezes RDS.
Już w lipcu ma być gotowy prolog do gry symulującej platformę wiertniczą – Drill Deal. Wydawcą gry będzie Ultimate Games. – Kontynuujemy rozmowy biznesowe w związku z pracą nad naszym nowym tytułem pod roboczą nazwą Project X. Więcej szczegółów będę w stanie przekazać już w czerwcu br. Dziś powiem tylko, że projekt będzie... dużą niespodzianką. – dodaje prezes Red Dev Studio.
W bieżącym roku spółka przewiduje dywersyfikację źródeł przychodów, poprzez stworzenie portfolio kilkunastu gier niskobudżetowych na kilku platformach elektronicznej dystrybucji gier. Studio zamierza tworzyć w każdym kolejnym roku co najmniej dwanaście gier niskobudżetowych, co oznacza co najmniej jedną premierę w każdym miesiącu oraz 1-2 większych projektów o budżecie powyżej 100 tys. zł.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.