Red Square Games wchodzi ze swoją grą na koreański rynek
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
30 listopada na platformie STOVE Indie rozpoczęła się sprzedaż gry SlavicPunk: Oldtimer, której producentem i wydawcą jest Red Square Games. Zarząd notowanej na rynku NewConnect spółki jest przekonany, że zawarcie umowy dystrybucyjnej ze Smilegate Holdings Inc. oraz premiera gry na koreańskim rynku, pozytywnie wpłynie na sprzedaż tytułu oraz rozpoznawalność dewelopera. Krakowskie studio zapowiada także wersję konsolową swojej gry.
- Pojawienie się naszej gry na jednym z największych rynków gier wideo na świecie, powinno korzystnie wpłynąć na sprzedaż SlavicPunk: Oldtimer, a co za tym idzie wzrost rozpoznawalności Red Square Games. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, przygotowaliśmy wersję naszej gry w języku koreańskim, ponieważ chcemy trafić do jak największej liczby graczy z tego kraju - podsumowuje Krzysztof Wolicki, prezes zarządu Red Square Games.
Zgodnie z umową zawartą pomiędzy Red Square Games a Smilegate Holdings Inc. w sierpniu br., dystrybutor pokrywa koszty przygotowania niezbędnych tłumaczeń na język koreański oraz uzyskania klasyfikacji wiekowej dla produkcji Red Square Games. Polskie studio natomiast zintegrowało niektóre funkcjonalności tytułu z STOVE Indie.
SlavicPunk: Oldtimer to izometryczna strzelanka oparta na twórczości autora m.in. trylogii SybirPunk, Michała Gołkowskiego, który jest współzałożycielem Red Square Games i członkiem jej rady nadzorczej. Wyjątkowe, głęboko słowiańskie podejście do cyberpunkowego świata z pewnością nie pozostawi nikogo obojętnym, ze względu na sarkastyczne poczucie humoru i nieco pesymistyczne spojrzenie na neonowo-szare odcienie otaczającej rzeczywistości, a jednocześnie wnosząc powiew świeżości do gatunku. Tytuł aktualnie jest dostępny na platformach Steam, GOG oraz Epic Games Store. Gra w przyszłym roku pojawi się także na konsolach dzięki wydawcy Gaming Factory SA, z którym spółka podpisała umowę wydawniczą.
Aktualnie zespół Red Square Games, przy współpracy z Sylen Studio, pracuje nad kolejnym projektem – to gra osadzona w uniwersum Michała Gołkowskiego. Wkrótce spółka planuje ujawnienie więcej szczegółów o planach związanych z tym projektem. Studio planuje tworzenie i rozwijanie gier w taki sposób, by stanowiły linię produktową budującą coraz silniejszą pozycję marki na całym świecie.
W trzecim kwartale 2023 roku Red Square Games SA wypracowała ponad 1,9 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, w porównaniu do przychodów w wysokości 542 tys. zł z analogicznego okresu w 2022 r. W analizowanym kwartale spółka wypracowała zysk netto w wysokości na poziomie 944 tys. zł, w porównaniu do straty netto w analogicznym okresie ub. r., która wynosiła prawie 18 tys. zł. W ujęciu narastającym, czyli od początku br., przychody netto ze sprzedaży wyniosły ponad 4,4 mln zł, co oznacza wzrost aż o 151 proc., w porównaniu r/r. Narastająco od 1 stycznia 2023 roku do 30 września 2023 roku Spółka wypracowała zysk operacyjny (EBIT) w wysokości ponad 1,7 mln zł.
***
O spółce: Red Square Games jest polską spółką założoną w 2020 roku. Głównym filarem działalności jest tworzenie gier typu indie osadzonych w ciekawych uniwersach przy założeniu tworzenia coraz bardziej ambitniejszych tytułów. Dodatkowo studio wykracza swoimi ambicjami poza gry wideo tworząc także gry planszowe oraz fabularne. Głównym akcjonariuszem spółki jest Gravier Investment Alternatywna Spółka Inwestycyjna.
Od 14 listopada 2023 roku akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.