Komunikaty PR

Render Cube zapowiada grywalną postać kobiecą w trybie co-op

2023-07-25  |  12:00
Biuro prasowe

Render Cube, notowany na NewConnect łódzki producent sprzedażowego hitu Medieval Dynasty, wprowadzi do gry grywalną postać kobiety. To nowość dla graczy, którzy zdecydują się na rozgrywkę w trybie co-op.  Spółka konsekwentnie realizuje kolejne kamienie milowe w rozwoju swojego najważniejszego projektu. Niedawno udostępniła pierwszy zwiastun pokazujący nową lokację w grze – mapę The Oxbow i zapowiedziała kolejne niespodzianki. Tryb wieloosobowy ma być dostępny w 2023 roku. Render Cube liczy także, że w najbliższych miesiącach dołączy do spółek notowanych na głównym parkiecie GPW w Warszawie.

- W podstawowej wersji Medieval Dynasty gracz wciela się w młodzieńca, któremu udało się uciec przed wojną. Samotny bohater, zdany tylko na siebie, musi zadbać o podstawowe środki do życia we wczesnośredniowiecznej Europie. Poluje, buduje dom, realizuje zadania na rzecz społeczności, wreszcie zakłada rodzinę i dba o potomstwo. Rozgrywka skupia się na eksploracji świata i wykonywaniu zadań otrzymywanych od postaci niezależnych. Grywalna postać kobiety to nowość jaką udostępnimy w trybie gry wieloosobowej. To dla nas duże wyzwanie i jednocześnie ogromna radość. Nie możemy się doczekać reakcji graczy – mówi Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube.

Konsekwentny rozwój Medieval Dynasty to jeden z głównych celów Render Cube od momentu udostępnienia gry w trybie wczesnego dostępu, we wrześniu 2020 roku. Rok później, po wprowadzeniu kilku aktualizacji, tytuł w pełnej wersji zadebiutował na PC. W październiku 2022 roku gra została udostępniona na PlayStation5, Xbox Series X/S, a kwietniu br. trafiła na konsole poprzedniej generacji.

- Mimo upływu czasu Medieval Dynasty wciąż ma ogromny potencjał sprzedażowy. Cieszymy się, że jesteśmy właścicielem tak rozpoznawalnego IP. Nie zwalniamy tempa, fani Medieval Dynasty mogą liczyć na kolejne nowości. Wsłuchujemy się w ich oczekiwania, czego efektem będzie m.in. tryb co-op, czy wspomniana postać kobieca – dodaje Damian Szymański.

W lipcu br. spółka udostępniła pierwszy zwiastun pokazujący nową lokację w grze – mapę The Oxbow, która wprowadzi nowe postacie, punkty orientacyjne i wioski. Dzięki dodaniu stacji roboczych, mieszkańcy będą mogli rąbać drewno na stacji drwala, ubijać masło, czy wieszać pranie. Dodatkowa zawartość będzie dostępna w trybie kooperacji.

Na koniec ub. sprzedaż produkcji wyniosła 1,2 mln kopii brutto. Medieval Dynasty jest dostępny na wszystkich kluczowych platformach m.in.: Steam, GoG, Epic Store, Microsoft Store, PlayStation Store, Humble Bundle Store.

Render Cube niedawno rozpoczęło oficjalny proces ubiegania się o przenosiny na rynek główny GPW w Warszawie. Spółka złożyła do Komisji Nadzoru Finansowego wniosek o zatwierdzenie prospektu. To, obok wprowadzenia trybu co-op, jeden z najważniejszych tegorocznych celów Render Cube.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.