Komunikaty PR

Render Cube zmierza na PGA 2023

2023-10-05  |  11:00
Biuro prasowe

Render Cube, twórca hitu Medieval Dynasty, pracuje nad trybem kooperacji i prowadzi kampanię promocyjną. Ważnym przystankiem dla spółki będzie udział w tegorocznych targach PGA 2023, na których obecność potwierdzili przedstawiciele Render Cube. Dotychczas studio ujawniło informacje o nowej lokacji, która będzie dodana do gry wraz z trybem kooperacji – mapie The Oxbow, możliwość zagrania postacią kobiecą, a ostatnio także - możliwość zmiany wyglądu bohatera. Tryb wieloosobowy planowany jest na 2023 rok.

 

- Poznań Game Arena 2023 to dla nas świetna okazja, by zobaczyć się z graczami i porozmawiać o naszym tytule. Wiele sugestii i pomysłów, które otrzymaliśmy od użytkowników wprowadzamy do trybu wieloosobowego. Widzimy, że nasza społeczność jest zaangażowana w rozwój Medieval Dynasty, bardzo nas to cieszy! Na PGA pokażemy to co dotychczas udało nam się stworzyć - materiały, filmy i zapowiedzi. Liczymy także, że zaciekawimy naszą grą także zupełnie nowych odbiorców – mówi Damian Szymański, prezes Render Cube.

Wersja co-op zapewni użytkownikom nową linię fabularną i wiele nowości. Gracze będą mogli odkryć dodatkową mapę, lokalizację oraz możliwości zagrania postacią kobiecą. Spółka wprowadzi także kreator, który pozwoli na zmianę wyglądu bohaterów gry. Rozwój Medieval Dynasty to jeden z głównych celów Render Cube od momentu udostępnienia gry w trybie wczesnego dostępu, we wrześniu 2020 roku.

- W naszej ocenie tryb co-op będzie przełomowym momentem dla naszej gry. Obecni gracze powrócą do świata Medieval Dynasty by poznać go w nowej wersji. Tryb co-op przyciągnie także zupełnie nowych graczy. Liczymy, że będzie to dla nas nowe otwarcie, tak było w przypadku porównywalnych produkcji – dodaje Damian Szymański.

Największym tytułem Render Cube jest Medieval Dynasty, unikatowa produkcja, łącząca w sobie najlepsze cechy popularnych gatunków jak survivale, symulatory, buildery, RPG i strategie. Na koniec ubiegłego roku sprzedaż gry wyniosła 1,2 mln kopii brutto. Tytuł jest dostępny na wszystkich kluczowych platformach m.in.: Steam, GoG, Epic Store, Microsoft Store, PlayStation Store, Humble Bundle Store.

Wśród operacyjnych celów Render Cube można wymienić zmianę rynku notowań z NewConnect na GPW. W lipcu spółka złożyła do Komisji Nadzoru Finansowego wniosek o zatwierdzenie prospektu. Render Cube.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.