Robs Group Logistic rozszerza działalność o usługi magazynowania
Robs Group Logistic SA, notowana na NewConnect spółka z branży magazynowo – logistycznej, rozszerza swoją działalność biznesową o usługi magazynowania dla zewnętrznych podmiotów. Pomorska spółka w ramach pierwszego kontraktu będzie świadczyła usługi magazynowania oraz załadunku i rozładunku towarów w postaci komponentów fotowoltaicznych z firmy LOUTOFF Polska. W przyszłości działalność związana z usługami magazynowania ma stanowić istotny element dywersyfikacji biznesu Robs Group Logistic.
– Nasza podstawowa działalność operacyjna trzyma się bardzo dobrze. Natomiast nie zapominamy o tym, że funkcjonujemy w bardzo zmieniającym się otoczeniu gospodarczym. Dlatego postanowiliśmy zdywersyfikować nasze usługi, a jednocześnie zmaksymalizować wykorzystanie naszego nowego magazynu w Gdańsku. – mówi Robert Dąbrowski, prezes zarządu Robs Group Logistic – Oczywiście główną działalnością pozostają kompleksowe usługi związane z montażem, demontażem, przebudową i serwisem regałów dla magazynów wysokiego składowania. Jednak w miarę naszych możliwości chcemy dywersyfikować źródła przychodów, co przełoży się na umocnienie naszej stabilności biznesowej i finansowej – dodaje prezes.
Zgodnie z umową towary LOUTOFF Polska składowane będą w magazynie Robs Group Logistic znajdującym się w Gdańsku. Umowa zawarta została na czas nieokreślony.
Od kilku lat Robs Group Logistic dynamicznie zwiększa skalę działania. W 2022 roku przychody ze sprzedaży Spółki przekroczyły poziom 20 mln zł, co w dużej mierze jest pochodną wysokiej koniunktury w branży magazynowej – inwestycji nowych i odtworzeniowych. Głównym rynkiem działalności firmy jest Skandynawia. W ubiegłym roku aż 85% przychodów Spółki pochodziło z realizacji umów z rynku szwedzkiego. Po rynku szwedzkim, fiński i duńskim, Holandia będzie kolejnym krajem gdzie Robs Group Logistic zamierza realizować projekty montaży we współpracy ze swoimi kontrahentami.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.