Robs Group Logistic uzyskuje certyfikację DEKRA
Robs Group Logistic SA (RGL), notowana na NewConnect spółka z branży magazynowo – logistycznej, pozytywnie przeszła proces certyfikacji DEKRA dla usług serwisowych świadczonych przez Spółkę tj. stalowe statyczne systemy składowania zgodnie z wymaganiami normy PN-EN 15635, w szczególności dotyczących zasad prowadzenia wewnętrznych kontroli i nadzorów nad regałami wysokiego składowania oraz wymagań prawnych przeglądów okresowych regałów magazynowych. Renomowana certyfikacja od DEKRA pozwala gdańskiej firmie zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku i rozbudować kompetencje kadry.
- Przeprowadzone szkolenia i uzyskane certyfikaty przez naszych pracowników pozwolą nam zwiększyć kompetencje i wiarygodność w zakresie świadczonych przez nas usług serwisowych dla klientów w Polsce i naszych najważniejszych rynkach zbytu w Europie, czyli Szwecji, Danii oraz Holandii - powiedział Robert Dąbrowski, prezes zarządu Robs Group Logistic - Przywiązujemy bardzo dużą wagę do jakości i rzetelności wykonywanych przez nas usług serwisowych. W całym ubiegłym roku usługi serwisowe miały 9% udział w strukturze naszych przychodów. W związku z rosnącą liczbą obiektów magazynowych, które wymagać będą tego typu przeglądów, ten segment działalności będzie w przyszłości zyskiwać na znaczeniu. – podkreśla.
W obecnym roku Robs Group Logistic zachowuje bardzo wysoką dynamikę wzrostu skali swojej działalności. W pierwszym półroczu br. Spółka wypracowała 34% wzrost przychodów do wartości 12,4 mln zł. Sprzedaż Robs Group Logistic napędza wzrost popytu na usługi i produkty Spółki z branży magazynowej w Europie – w szczególności w Szwecji i Polsce - oraz m.in. dynamiczny rozwój portów bałtyckich. Firma planuje wejść na nowe zagraniczne rynki m.in. do Norwegii, Holandii, Belgii, Danii i Niemiec czyli największego europejskiego rynku magazynowego.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.