SoftBlue z 5,1 mln zł przychodów ze sprzedaży w Q1 2023 r.
SoftBlue SA, spółka notowana na rynku NewConnect i działająca w branży IT, w pierwszym kwartale br. wypracowała 5,1 mln zł przychodów ze sprzedaży. W raportowanym okresie Spółka miała 956,2 tys. zł wyniku EBITDA w porównaniu do 230,0 tys. zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zysk netto SoftBlue w pierwszym kwartale br. (910,1 tys. zł) wyraźnie wzrósł w porównaniu do pierwszych trzech miesięcy 2022 r. (147,0 tys. zł). Podobnie jak w poprzednich kwartałach głównym motorem napędowym wyników był sektor software oraz hardware, przy wsparciu obszarów eco solutions i telekomunikacji. Spółka dynamicznie rozwija zagraniczną działalność pod marką INTechHouse.
- Kontynuujemy rozwój SoftBlue w trzech głównych segmentach. Skutecznie rozwijamy działalność na rynkach zagranicznych, dywersyfikując geograficznie nasze źródła przychodów. Pod marką INTechHouse wychodzimy z ofertą dla najbardziej wymagających klientów zagranicznych. W jednym miejscu klienci otrzymują wsparcie w obszarze software oraz hardware. Jest to nasza istotna przewaga na rynku. Realizujemy projekty dla kilkudziesięciu globalnych podmiotów m.in. z branż przemysłowych, jak i gamingowej. Utrzymaliśmy wysoki poziom przychodów, co w okresie tak dużej zmienności na rynku jest bardzo dobrą wiadomością – powiedział Michał Kierul, prezes zarządu SoftBlue SA.
SoftBlue to technologiczna spółka z branży IT. Wyróżnia się unikatowym i pożądanym na rynku zestawem kompetencji. Odpowiada na potrzeby klientów, realizując złożone projekty z zakresu Software i Hardware, Eco Solutions (IoT) oraz Telekomunikacji. SoftBlue posiada również własne projekty takie jak AirDron oraz system zarządzania i monitorowania zużycia energii. Są to rozwiązania wspomagające poprawę stanu środowiska cieszące się dużą popularnością wśród przedsiębiorstw prywatnych jak również publicznych. SoftBlue oferuje również kompleksowe wsparcie merytoryczne wspomagające projektodawców naukowych w komercjalizacji ich przedsięwzięć.
***
SoftBlue to technologiczna spółka z branży IT. Wyróżnia się unikatowym i pożądanym na rynku zestawem kompetencji. Odpowiada na potrzeby klientów, realizując złożone projekty z zakresu Software i Hardware, Eco Solutions (IoT) oraz Telekomunikacji. W każdej z wyżej wymienionych działalności Spółka proponuje rozwiązania skierowane na innowacje i nowoczesne technologie. SoftBlue jest partnerem biznesowym, który kompleksowo realizuje dedykowane projekty dla sektora prywatnego oraz publicznego, w Polsce jak i na świecie.
Od 2015 roku spółka jest notowana na rynku NewConnect.
SoftBlue SA jest również właścicielem marki EasyCall, świadczącej szeroki wachlarz usług telekomunikacyjnych.
Aplikacja hitem do rezerwacji wizyt lekarskich. W enel-med tak umawia się już co
Big Cheese Studio S.A. z prawie 96 proc. wzrostem zysku netto r/r
Spadek popytu oraz cen węgla energetycznego odbija się na wynikach Grupy Bumech
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
J. Lewandowski: Unijny budżet na lata 2028–2034 jest bardzo skromny, ale inwestycyjny. Oby komisarzowi ds. budżetu udało się go zwiększyć
Wciąż nie milkną echa po publikacji raportu byłego premiera Włoch i eksszefa Europejskiego Banku Centralnego dotyczącego konkurencyjności UE. Zdaniem byłego komisarza UE ds. budżetu Janusza Lewandowskiego jest to wyzwanie, ale i szansa dla zbliżającej się polskiej prezydencji w UE na zwiększenie środków na inwestycje w nowym budżecie UE na lata 2028–2034, zwłaszcza w obliczu nominowania Polaka Piotra Serafina na komisarza do spraw budżetowych.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.