SoftBlue z 5,1 mln zł przychodów ze sprzedaży w Q1 2023 r.
SoftBlue SA, spółka notowana na rynku NewConnect i działająca w branży IT, w pierwszym kwartale br. wypracowała 5,1 mln zł przychodów ze sprzedaży. W raportowanym okresie Spółka miała 956,2 tys. zł wyniku EBITDA w porównaniu do 230,0 tys. zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zysk netto SoftBlue w pierwszym kwartale br. (910,1 tys. zł) wyraźnie wzrósł w porównaniu do pierwszych trzech miesięcy 2022 r. (147,0 tys. zł). Podobnie jak w poprzednich kwartałach głównym motorem napędowym wyników był sektor software oraz hardware, przy wsparciu obszarów eco solutions i telekomunikacji. Spółka dynamicznie rozwija zagraniczną działalność pod marką INTechHouse.
- Kontynuujemy rozwój SoftBlue w trzech głównych segmentach. Skutecznie rozwijamy działalność na rynkach zagranicznych, dywersyfikując geograficznie nasze źródła przychodów. Pod marką INTechHouse wychodzimy z ofertą dla najbardziej wymagających klientów zagranicznych. W jednym miejscu klienci otrzymują wsparcie w obszarze software oraz hardware. Jest to nasza istotna przewaga na rynku. Realizujemy projekty dla kilkudziesięciu globalnych podmiotów m.in. z branż przemysłowych, jak i gamingowej. Utrzymaliśmy wysoki poziom przychodów, co w okresie tak dużej zmienności na rynku jest bardzo dobrą wiadomością – powiedział Michał Kierul, prezes zarządu SoftBlue SA.
SoftBlue to technologiczna spółka z branży IT. Wyróżnia się unikatowym i pożądanym na rynku zestawem kompetencji. Odpowiada na potrzeby klientów, realizując złożone projekty z zakresu Software i Hardware, Eco Solutions (IoT) oraz Telekomunikacji. SoftBlue posiada również własne projekty takie jak AirDron oraz system zarządzania i monitorowania zużycia energii. Są to rozwiązania wspomagające poprawę stanu środowiska cieszące się dużą popularnością wśród przedsiębiorstw prywatnych jak również publicznych. SoftBlue oferuje również kompleksowe wsparcie merytoryczne wspomagające projektodawców naukowych w komercjalizacji ich przedsięwzięć.
***
SoftBlue to technologiczna spółka z branży IT. Wyróżnia się unikatowym i pożądanym na rynku zestawem kompetencji. Odpowiada na potrzeby klientów, realizując złożone projekty z zakresu Software i Hardware, Eco Solutions (IoT) oraz Telekomunikacji. W każdej z wyżej wymienionych działalności Spółka proponuje rozwiązania skierowane na innowacje i nowoczesne technologie. SoftBlue jest partnerem biznesowym, który kompleksowo realizuje dedykowane projekty dla sektora prywatnego oraz publicznego, w Polsce jak i na świecie.
Od 2015 roku spółka jest notowana na rynku NewConnect.
SoftBlue SA jest również właścicielem marki EasyCall, świadczącej szeroki wachlarz usług telekomunikacyjnych.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.