Komunikaty PR

SoftBlue z 5,1 mln zł przychodów ze sprzedaży w Q1 2023 r.

2023-05-16  |  10:00
Biuro prasowe

SoftBlue SA, spółka notowana na rynku NewConnect i działająca w branży  IT, w pierwszym kwartale br. wypracowała 5,1 mln zł przychodów ze sprzedaży. W raportowanym okresie Spółka miała 956,2 tys. zł wyniku EBITDA w porównaniu do 230,0 tys. zł w analogicznym okresie ubiegłego roku. Zysk netto SoftBlue w pierwszym kwartale br. (910,1 tys. zł) wyraźnie wzrósł w porównaniu do pierwszych trzech miesięcy 2022 r. (147,0 tys. zł). Podobnie jak w poprzednich kwartałach głównym motorem napędowym wyników był sektor software oraz hardware, przy wsparciu obszarów eco solutions i telekomunikacji. Spółka dynamicznie rozwija zagraniczną działalność pod marką INTechHouse.

- Kontynuujemy rozwój SoftBlue w trzech głównych segmentach. Skutecznie rozwijamy działalność na rynkach zagranicznych, dywersyfikując geograficznie nasze źródła przychodów. Pod marką INTechHouse wychodzimy z ofertą dla najbardziej wymagających klientów zagranicznych. W jednym miejscu klienci otrzymują wsparcie w obszarze software oraz hardware. Jest to nasza istotna przewaga na rynku. Realizujemy projekty dla kilkudziesięciu globalnych podmiotów m.in. z branż przemysłowych, jak i gamingowej. Utrzymaliśmy wysoki poziom przychodów, co w okresie tak dużej zmienności na rynku jest bardzo dobrą wiadomością –  powiedział Michał Kierul, prezes zarządu SoftBlue SA.

SoftBlue to technologiczna spółka z branży IT. Wyróżnia się unikatowym i pożądanym na rynku zestawem kompetencji. Odpowiada na potrzeby klientów, realizując złożone projekty  z zakresu Software i Hardware, Eco Solutions (IoT) oraz Telekomunikacji. SoftBlue posiada również własne projekty takie jak AirDron oraz system zarządzania i monitorowania zużycia energii. Są to rozwiązania wspomagające poprawę stanu środowiska cieszące się dużą popularnością wśród przedsiębiorstw prywatnych jak również publicznych. SoftBlue oferuje również kompleksowe wsparcie merytoryczne wspomagające projektodawców naukowych w komercjalizacji ich przedsięwzięć.

***

SoftBlue to  technologiczna spółka z branży IT. Wyróżnia się unikatowym i pożądanym na rynku zestawem kompetencji. Odpowiada na potrzeby klientów, realizując złożone projekty  z zakresu Software i Hardware, Eco Solutions (IoT) oraz Telekomunikacji. W każdej z wyżej wymienionych działalności Spółka proponuje rozwiązania skierowane na innowacje i nowoczesne technologie. SoftBlue jest partnerem biznesowym, który kompleksowo realizuje dedykowane projekty dla sektora prywatnego oraz publicznego, w Polsce jak i na świecie.

Od 2015 roku spółka jest notowana na rynku NewConnect.

SoftBlue SA jest  również właścicielem marki EasyCall, świadczącej szeroki wachlarz usług telekomunikacyjnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Aplikacja hitem do rezerwacji wizyt lekarskich. W enel-med tak umawia się już co Biuro prasowe
2024-10-01 | 10:30

Aplikacja hitem do rezerwacji wizyt lekarskich. W enel-med tak umawia się już co

Grupa ENEL-MED zakończyła pierwsze półrocze 2024 roku z przychodami na poziomie 359 mln zł, co oznacza 21% dynamikę w porównaniu do analogicznego okresu 2023 roku. Połowę
Giełda Big Cheese Studio S.A. z prawie 96 proc. wzrostem zysku netto r/r
2024-09-30 | 21:30

Big Cheese Studio S.A. z prawie 96 proc. wzrostem zysku netto r/r

Prawie 4,8 mln zł zysku netto wypracowało w pierwszym półroczu br. Big Cheese Studio S.A. - notowany na GPW w Warszawie producent i wydawca gier wideo z Łodzi. To prawie 100 proc.
Giełda Spadek popytu oraz cen węgla energetycznego odbija się na wynikach Grupy Bumech
2024-09-30 | 15:00

Spadek popytu oraz cen węgla energetycznego odbija się na wynikach Grupy Bumech

Grupa Bumech, notowana na głównym rynku GPW zajmująca się wydobyciem węgla kamiennego w kopalni  Silesia w Czechowicach-Dziedzicach, przedstawiła wyniki za pierwsze

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

DlaWas.info

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.