Komunikaty PR

Spółka zależna Incuvo pozyskała do portfolio hitową produkcję od Render Cube

2021-04-20  |  12:40
Biuro prasowe

 

Spółka zależna Incuvo, notowanego na NewConnect producenta gier wideo w wirtualnej rzeczywistości, pozyskała do swojego portfolio Medieval Dynasty – jeden z najpopularniejszych tytułów na Steam w 2020 roku. Na mocy zawartej umowy Spectral Games przygotuje VR-ową wersję hitowej produkcji Render Cube. Do tej pory tytuł sprzedał się w nakładzie ponad 500 tys. egzemplarzy. Gra ma ponad 90 proc. pozytywnych ocen na platformie Steam oraz przeszło 13,5 tys. komentarzy.

- Medieval Dynasty to jedna z najlepszych ubiegłorocznych premier od polskich spółek, które zadebiutowały na platformie Steam. Dzięki zawartej właśnie umowie z wydawcą i właścicielem IP projektu – Toplitz Productions – nasza spółka zależna Spectral Games – przygotuje jego VR-ową wersję. Medieval Dynasty łączy w sobie cechy  symulatora, survivalu oraz strategii, dzięki czemu gracz ma dużo większą możliwość dostosowywania swoich stylów gry w otwartym średniowiecznym świecie. Jestem przekonany, że przeniesienie tej rozgrywki do wirtualnej rzeczywistości zapewni graczom mnóstwo niezapomnianych emocji – mówi Andrzej Wychowaniec, prezes zarządu Incuvo.

Medieval Dynasty koncentruje się na losach młodego chłopca w okresie średniowiecza, który zapoczątkuje dynastię zdolną rządzić przez pokolenia.

- Obecnie długie przebywanie w świecie VR jest pewnego rodzaju wyzwaniem. Dlatego nie zamierzamy robić zwykłego portu gry tak rozbudowanej, jaką jest Medieval Dynasty. Mamy plan na tę grę i jesteśmy przekonani, że gracze będą mieli sporo frajdy przebywając w średniowieczu w wersji VR – mówi Paweł Sobik, prezes zarządu Spectral Games.

Od września 2020 roku gra jest dostępna na Steam, w ramach trybu early access. W tym czasie Render Cube wprowadził do niej wiele udoskonaleń i dodatków, m.in. jazdę konną, bartnictwo, produkcję alkoholu, nowe budynki oraz dodatkowe ścieżki językowe, których gra posiada obecnie siedemnaście.

- Stworzony przez nas bestseller przyciągnął do średniowiecznego świata Medieval Dynasty tysiące graczy. Podczas peaku na Steam, w grę  grało ponad 18,5 tys. osób jednocześnie. Przez pierwszy tydzień sprzedaży, gra nie schodziła z TOP10 platformy Steam. Na bieżąco otrzymujemy mnóstwo opinii od użytkowników, którzy przekazują nam swoje spostrzeżenia na temat projektu. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom, regularnie aktualizujmy grę. Wciąż mamy wiele pomysłów na jej dalszy rozwój – informuje Damian Szymański, prezes zarządu Render Cube.

Obecnie Render Cube jest w procesie negocjacji z Toplitz Productions, dotyczących przejęcia praw do IP projektu.

Niedawno Spółki przedstawiły zaktualizowaną mapę drogową średniowiecznej dynastii, obejmującą drugi i trzeci kwartał br. W tym czasie gracze będą mogli pogłębić element zawierania związków z innymi postaciami, powitać w osadach obwoźnych handlowców oraz zająć się kowalstwem i systemem zielarstwa.

- Popularność jaką zyskała nasza produkcja już w początkowej fazie rozwoju, przerosła nasze oczekiwania. Jednocześnie sytuacja ta utwierdziła nas w przekonaniu,  że przyjęty przez nas koncept hybrydy gatunkowej to właściwie obrany kierunek. W planach mamy także wykonanie portów na główne platformy konsolowe. Wiążemy również spore nadzieje z wersją VR-ową – dodaje Damian Szymański.

Obecnie wczesna wersja Medieval Dynasty na PC ma ponad 90 proc. pozytywnych ocen na platformie Steam i ponad 13,5 tys. komentarzy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.