Komunikaty PR

Sundog: prace nad Ibru przyśpieszyły

2023-07-11  |  10:00
Biuro prasowe

Sundog, spółka z branży gier wideo planuje, że prototyp Ibru zostanie ukończony do grudnia 2023 roku. Spółka niedawno zakończyła etap pre-produkcji tytułu i przystąpiła do aktywniejszych prac nad prototypem. Studio w ostatnim czasie zwiększyło zatrudnienie do 11 osób, a także rozważa pozyskanie finansowania w kolejnej rundzie inwestycyjnej. Sundog pracuje nad tytułem inspirowanym książką Olgi Tokarczuk Anna In w Grobowcach Świata. Szacowany budżet produkcji wyniesie około 15 mln zł.

– Ostatnie miesiące były dla nas okresem bardzo wytężonej pracy. Dzięki temu, rozpoczynamy prace prototypowe nad kluczowymi systemami rozgrywki, m.in. mechanika śledcza, umiejętności postaci, jej tworzenie oraz rozwijanie. Z tym ostatnim elementem łączy się unikalne podejście pozwalające spójniej powiązać ze sobą wpływ działań gracza na jego postać. Zwiększyliśmy także zatrudnienie do 11 osób, wynika to z rozpoczęcia kolejnego etapu w rozwoju produkcji. Szacujemy, że stworzymy prototyp gry do grudnia 2023 roku, chociaż zakładamy, że będzie to jeszcze wcześniej – mówi Mateusz Błaszczyk, dyrektor kreatywny i współzałożyciel Sundoga. – Rozpoczniemy wtedy też rozmowy z wydawcami projektu. Opublikujemy także stronę Steam projektu i dodatkowe materiały. Cieszy nas także to, że w ostatnich miesiącach coraz częściej kontaktowali się z nami inwestorzy, a nawet fani tytułu, którzy byli zaciekawieni naszą spółką. Jesteśmy otwarci na takie rozmowy – dodaje Mateusz Błaszczyk. 

Ibru to pierwszy tytuł Sundoga. Nad grą pracuje aktualnie około 11 osób, a docelowo spółka zamierza zbudować 20-osobowy zespół.  Spółka szacuje, że budżet gry wyniesie około 15 mln zł. Gra ma być wydana w 2026 roku. Wcześniej spółka rozważy debiut na NewConnect. Czas rozgrywki planowany jest na przynajmniej 16 godzin.

– Przez ostatnie miesiące zdołaliśmy stworzyć naprawdę dobry fundament do naszej gry. Teraz, kiedy zakończyliśmy etap pre-produkcji będziemy stopniowo odsłaniać kolejne informacje o grze. Jesteśmy pod wrażeniem tego, że gracze i fani produkcji tak żywo reagują na nasze materiały – mówi Aleksandra Bieluk, współzałożycielka i dyrektorka narracyjna Sundog. – Ostatnio mieliśmy okazję powiedzieć o produkcji także dla francuskiego dziennika Le Figaro, co pokazuje, że na Ibru czeka międzynarodowa społeczność – dodaje Aleksandra Bieluk.

Twórcy przy projektowaniu Ibru inspirują się mitami i historią bliskiego wschodu. Nawiązania będzie można znaleźć w kulturze, ubiorach bohaterów, czy architekturze. Premiera produkcji planowana jest na 2026 rok.

W pierwszej rundzie finansowania w styczniu br. firma pozyskała od inwestorów 1,48 mln zł. W 2023 Sundog zamierza pozyskać kolejne finansowanie na rozwój produkcji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.