Światowa premiera Winter Survival od DRAGO entertainment już dziś!
InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
DRAGO entertainment, notowany na GPW producent i wydawca gier wideo, realizuje kolejny kamień milowy z wyczekiwaną przez rynek premierą Winter Survival. Gra będzie dostępna dzisiaj od godziny 19:00 na platformie Steam, w wersji Early Access. To największy autorski tytuł Studia i jednocześnie debiutancka gra z gatunku survival, która jeszcze przed premierą zebrała imponującą listę życzeń przekraczającą 230 tys. zapisów. Winter Survival wymaga od graczy dużego sprytu i woli przetrwania w surowych i często śmiertelnych warunkach. Cena jednego egzemplarza została ustalona na 24,99 USD.
Obejrzyj najnowszy trailer: https://youtu.be/NNZFcx2XNjY
- Grę zapowiedzieliśmy niespełna trzy i pół roku temu. – wspomina Joanna Tynor, Prezes Zarządu DRAGO entertainment SA. – W międzyczasie wydaliśmy Gas Station Simulator, którego sukces wiele zmienił w naszej firmie. Ogromne zainteresowanie bestsellerem wymagało od nas dużo uwagi, przez co musieliśmy opóźnić kilka projektów, w tym Winter Survival. – dodaje.
Zaplanowany wieloetapowy proces wydawniczy tytułu zakładał w pierwszej kolejności wydanie wersji demo oraz darmowego prologu, co miało na celu lepsze zrozumienie przez team DRAGO oczekiwań graczy.
Stopniowo dodawaliśmy do gry różnego rodzaju obszary, tryby i funkcjonalności. I tak właśnie, z niewielkiego początkowo projektu, zaplanowanego na rok-półtora, powstała spora gra AA+. – zaznacza zespół DRAGO.
Nie żałujemy jednak podejmowanych przez nas decyzji. Gra, którą dzisiaj oddajemy w ręce graczy to produkt bardzo odmienny od tego co planowaliśmy. Już w tej najbardziej podstawowej wersji Winter Survival oferuje godziny wciągającej rozgrywki. A w planach na najbliższy czas mamy kolejne ciekawe aktualizacje, które znacząco wzbogacą doświadczenie w każdym z oferowanych trybów. Ponadto, w zeszłym roku podjęliśmy decyzję o zmianie silnika na najnowszą wersję Unreal Engine 5, co dodatkowo wydłużyło proces produkcji – przypomina team DRAGO entertainment.
Intensywna i wieloetapowa praca nad projektem jeszcze przed premierą przynosi nam efekty o niesamowitej skali. Nie chodzi tutaj tylko o 230 tys. wishlist. Jeżeli popatrzymy na skalę działań marketingowych, to na samym Twitchu materiały z gry oglądano łącznie przez ponad 75 tys godzin, czyli czas który jest równy okresowi prawie 9 lat. Dodatkowo materiały związane z Winter Survival od 24 lutego br. wygenerowały ponad 2 miliony impresji. – podsumowują.
Zainteresowanie tytułem przekłada się na liczbę pobrań dostępnych wersji gry. Demo projektu pobrało już ponad 250 tys. osób, zaś prolog pobrano ponad 550 tys. razy. Liczby te świadczą o sporym globalnym zainteresowaniu ww. tytułem.
- Premiera w formule Early Access to dla nas bardzo ważny etap - komentuje Piotr Żygadło, Dyrektor operacyjny DRAGO entertainment - To moment, w którym gracze mogą nam zasugerować w jakim kierunku chcą z nami dalej rozwijać tytuł. I na ten feedback odpowiemy tak samo, jak na opinie zebrane od playtesterów i influencerów, wprowadzając kolejne zmiany i usprawnienia. Dla przykładu, opublikowany w ostatnich godzinach patch pokazuje wyraźnie, że bierzemy sobie do serca wszelkie uwagi community. – dodaje Piotr Żygadło.
Link do patcha: https://bit.ly/WSDay0Patch
- Gra miała wzbudzać emocje i je wzbudza. – mówi Lucjan Mikociak, Wiceprezes Zarządu DRAGO. – Owszem, pewne elementy wymagały i pewnie jeszcze będą wymagać balansu i dopracowania. Natomiast widzimy, że gracze doceniają mroczny wymiar gry, balansowanie na granicy poczytalności i wysoki poziom wyzwania jaki stawia gra. – dodaje.
Krakowskie Studio stworzyło grę wymagającą, w której gracz stopniowo będzie się uczył jak przeżyć w ekstremalnych warunkach, które nie wybaczają – jeżeli ktoś zapomni napełnić manierki wodą, może już nigdy nie mieć drugiej szansy. Patrząc po reakcjach społeczności w Internecie, wydaje się, że ten klimat udało się developerom odtworzyć.
- Gra wyszła dużo większa, z grafiką na dużo wyższym poziomie, niż pierwotnie planowaliśmy, ale jej core jest taki, jak chcieliśmy. Zimny i bezlitosny. - podsumowuje Joanna Tynor.
Odpowiadając na potrzeby graczy oczekujących łatwiejszej rozgrywki, twórcy gry przewidzieli również kilka poziomów trudności, a nawet możliwość ręcznego modyfikowania poszczególnych elementów poziomów trudności w trybie Adaptable. Rozgrywkę wzbogacają też liczne systemy umożliwiające m.in. tworzenie wyposażenia, budowanie schronień, stawianie pułapek, polowanie oraz walkę.
Developer zaplanował na nadchodzące tygodnie intensywne rozbudowywanie gry poprzez kolejne aktualizacje. Już niedługo ma się ukazać Akt Drugi rozbudowujący tryb story o duże kilka godzin. Oprócz tego stopniowo dodawane będą nowe questy, elementy świata, a nawet całe nowe terytoria. Dodatkowo przygotowywany jest dodatkowy tryb, Cold Wave, nawiązujący do popularnego w ostatnich miesiącach trybu Extraction. Do rąk graczy w ciągu najbliższych miesięcy trafi łącznie ponad 30 godzin rozgrywki.
DRAGO entertainemnt pełni przy projekcie rolę producenta oraz wydawcy, posiłkując się pomocą firmy HeartBeat w promocji na rynku chińskim.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.