Komunikaty PR

Światowa premiera Winter Survival od DRAGO entertainment już dziś!

2024-03-06  |  09:45
Biuro prasowe
Kontakt
Ewa Mościcka
InnerValue

Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/

DRAGO entertainment, notowany na GPW producent i wydawca gier wideo, realizuje kolejny kamień milowy z wyczekiwaną przez rynek premierą Winter Survival. Gra będzie dostępna dzisiaj od godziny 19:00 na platformie Steam, w wersji Early Access. To największy autorski tytuł Studia i jednocześnie debiutancka gra z gatunku survival, która jeszcze przed premierą zebrała imponującą listę życzeń przekraczającą 230 tys. zapisów. Winter Survival wymaga od graczy dużego sprytu i woli przetrwania w surowych i często śmiertelnych warunkach. Cena jednego egzemplarza została ustalona na 24,99 USD.

Obejrzyj najnowszy trailer: https://youtu.be/NNZFcx2XNjY

- Grę zapowiedzieliśmy niespełna trzy i pół roku temu. – wspomina Joanna Tynor, Prezes Zarządu DRAGO entertainment SA. – W międzyczasie wydaliśmy Gas Station Simulator, którego sukces wiele zmienił w naszej firmie. Ogromne zainteresowanie bestsellerem wymagało od nas dużo uwagi, przez co musieliśmy opóźnić kilka projektów, w tym Winter Survival. – dodaje.

Zaplanowany wieloetapowy proces wydawniczy tytułu zakładał w pierwszej kolejności wydanie wersji demo oraz darmowego prologu, co miało na celu lepsze zrozumienie przez team DRAGO oczekiwań graczy.

Stopniowo dodawaliśmy do gry różnego rodzaju obszary, tryby i funkcjonalności. I tak właśnie, z niewielkiego początkowo projektu, zaplanowanego na rok-półtora, powstała spora gra AA+. – zaznacza zespół DRAGO.

Nie żałujemy jednak podejmowanych przez nas decyzji. Gra, którą dzisiaj oddajemy w ręce graczy to produkt bardzo odmienny od tego co planowaliśmy. Już w tej najbardziej podstawowej wersji Winter Survival oferuje godziny wciągającej rozgrywki. A w planach na najbliższy czas mamy kolejne ciekawe aktualizacje, które znacząco wzbogacą doświadczenie w każdym z oferowanych trybów. Ponadto, w zeszłym roku podjęliśmy decyzję o zmianie silnika na najnowszą wersję Unreal Engine 5, co dodatkowo wydłużyło proces produkcji – przypomina team DRAGO entertainment.

Intensywna i wieloetapowa praca nad projektem jeszcze przed premierą przynosi nam efekty o niesamowitej skali. Nie chodzi tutaj tylko o 230 tys. wishlist. Jeżeli popatrzymy na skalę działań marketingowych, to na samym Twitchu materiały z gry oglądano łącznie przez ponad 75 tys godzin, czyli czas który jest równy okresowi prawie 9 lat. Dodatkowo materiały związane z Winter Survival od 24 lutego br. wygenerowały ponad 2 miliony impresji. – podsumowują.

Zainteresowanie tytułem przekłada się na liczbę pobrań dostępnych wersji gry. Demo projektu pobrało już ponad 250 tys. osób, zaś prolog pobrano ponad 550 tys. razy. Liczby te świadczą o sporym globalnym zainteresowaniu ww. tytułem.

- Premiera w formule Early Access to dla nas bardzo ważny etap - komentuje Piotr Żygadło, Dyrektor operacyjny DRAGO entertainment - To moment, w którym gracze mogą nam zasugerować w jakim kierunku chcą z nami dalej rozwijać tytuł. I na ten feedback odpowiemy tak samo, jak na opinie zebrane od playtesterów i influencerów, wprowadzając kolejne zmiany i usprawnienia. Dla przykładu, opublikowany w ostatnich godzinach patch pokazuje wyraźnie, że bierzemy sobie do serca wszelkie uwagi community. – dodaje Piotr Żygadło.

Link do patcha: https://bit.ly/WSDay0Patch

- Gra miała wzbudzać emocje i je wzbudza. – mówi Lucjan Mikociak, Wiceprezes Zarządu DRAGO. – Owszem, pewne elementy wymagały i pewnie jeszcze będą wymagać balansu i dopracowania. Natomiast widzimy, że gracze doceniają mroczny wymiar gry, balansowanie na granicy poczytalności i wysoki poziom wyzwania jaki stawia gra. – dodaje.

Krakowskie Studio stworzyło grę wymagającą, w której gracz stopniowo będzie się uczył jak przeżyć  w ekstremalnych warunkach, które nie wybaczają – jeżeli ktoś zapomni napełnić manierki wodą, może już nigdy nie mieć drugiej szansy. Patrząc po reakcjach społeczności w Internecie, wydaje się, że ten klimat udało się developerom odtworzyć. 

- Gra wyszła dużo większa, z grafiką na dużo wyższym poziomie, niż pierwotnie planowaliśmy, ale jej core jest taki, jak chcieliśmy. Zimny i bezlitosny. - podsumowuje Joanna Tynor.

Odpowiadając na potrzeby graczy oczekujących łatwiejszej rozgrywki, twórcy gry przewidzieli również kilka poziomów trudności, a nawet możliwość ręcznego modyfikowania poszczególnych elementów poziomów trudności w trybie Adaptable. Rozgrywkę wzbogacają też liczne systemy umożliwiające m.in. tworzenie wyposażenia, budowanie schronień, stawianie pułapek, polowanie oraz walkę.  

Developer zaplanował na nadchodzące tygodnie intensywne rozbudowywanie gry poprzez kolejne aktualizacje. Już niedługo ma się ukazać Akt Drugi rozbudowujący tryb story o duże kilka godzin. Oprócz tego stopniowo dodawane będą nowe questy, elementy świata, a nawet całe nowe terytoria. Dodatkowo przygotowywany jest dodatkowy tryb, Cold Wave, nawiązujący do popularnego w ostatnich miesiącach trybu Extraction. Do rąk graczy w ciągu najbliższych miesięcy trafi łącznie ponad 30 godzin rozgrywki.

DRAGO entertainemnt pełni przy projekcie rolę producenta oraz wydawcy, posiłkując się pomocą firmy HeartBeat w promocji na rynku chińskim.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: InnerValue
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów Biuro prasowe
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.
Giełda Big Cheese Studio S.A. z imponującym wzrostem zysku netto
2024-11-29 | 07:25

Big Cheese Studio S.A. z imponującym wzrostem zysku netto

Prawie 5,5 mln zł zysku netto po trzech kwartałach br. wypracowało Big Cheese Studio S.A. - notowany na GPW w Warszawie producent i wydawca gier wideo z Łodzi. To ponad 140
Giełda Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę
2024-11-22 | 10:00

Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę

Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę na produkcję nowoczesnego payloadu dla programu HummingSat ESA. W dniu 21 listopada b.r., Thorium Space S.A. podpisało przełomową umowę ze szwajcarską firmą SWISSto12, liderem w programie HummingSAT Europejskiej Agencji Kosmicznej. Umowa, obejmująca opracowanie i produkcję w pełni elastycznego i sterowanego cyfrowo payloadu dla platformy satelitarnej na orbitę GEO HummingSat, otwiera nowe możliwości dla polskiego sektora kosmicznego i europejskiego rynku telekomunikacyjnego. Kompleksowa realizacja projektu, potrwa cztery lata i przyniesie Thorium Space co najmniej 33 mln EUR.  Projekt, nadzorowany przez Europejską Agencję Kosmiczną ESA, jest kluczowym elementem rozwoju satelitów geostacjonarnych nowej generacji. HummingSat to kompaktowe, efektywne kosztowo satelity, które mają zastąpić funkcjonujące obecnie stare konstrukcje. W ramach współpracy Thorium Space jako podwykonawca SWISSto12, stworzy elastyczny payload telekomunikacyjny w paśmie Ka-band, który zostanie wykorzystany również w planowanej polskiej misji satelitarnej na orbitę geostacjonarną GEO. Struktura projektu i perspektywy finansowe Umowa zawarta pomiędzy Thorium i SWISSto12 obejmuje wieloetapowy proces rozwoju: •    Faza 0/A, która rozpoczęła się w ramach programu HummingSat, opiewa na wartość 3 mln EUR. •    W drugim kwartale 2025 roku projekt płynnie przejdzie do Fazy B, o szacunkowej wartości 3,8 mln EUR. •    W czwartym kwartale 2025 roku Thorium Space i SWISSto12 rozpoczną prace nad polskim satelitą telekomunikacyjnym, który powstanie w oparciu o platformę HummingSat. Pełna realizacja projektu, obejmująca fazy C/D/E, potrwa trzy lata i przyniesie Thorium Space co najmniej 25 mln EUR, zgodnie z ustaleniami z końca 2023 roku z ESA/ Innowacje technologiczne Thorium Space Thorium Space wnosi do programu najnowszej generacji payload software-defined oparty na cyfrowo sterowanych antenach. Rozwiązanie to pozwala na elastyczne dostosowanie funkcjonalności satelity do potrzeb operatorów, zwiększając efektywność operacyjną i co bardzo ważne obniżając koszty. - Nasza współpraca z SWISSto12 w ramach programu HummingSat to kamień milowy dla polskiego sektora kosmicznego - Informuje Paweł Rymaszewski, prezes zarządu Thorium Space. Opracowanie elastycznego payloadu Ka-band nie tylko podkreśla nasze kompetencje i możliwości technologiczne, ale także otwiera drogę do realizacji polskiego satelity geostacjonarnego, który stanie się kluczowym elementem europejskiego rynku kosmicznego. Partnerstwo dla Europy Projekt HummingSat, wspierany przez ESA, jest symbolem europejskiej innowacyjności i współpracy. Dzięki kompaktowym rozmiarom i niższym kosztom, HummingSat stanowią konkurencyjną alternatywę dla większych satelitów produkowanych przez globalnych gigantów, takich jak Airbus czy Thales. ESA i jej partnerzy, w tym SWISSto12 i Thorium Space, dążą do wzmocnienia europejskiej niezależności technologicznej w sektorze kosmicznym, zapewniając konkurencyjne i efektywne rozwiązania dla klientów z niemalże całego świata. Kierunek - polski satelita na GEO Zwieńczeniem współpracy Thorium Space i SWISSto12 będzie rozwój polskiego satelity telekomunikacyjnego na GEO. Projekt ten, wspierany przez ESA i finansowany częściowo z polskiej składki członkowskiej, wprowadzi Polskę do grona kluczowych graczy w europejskim sektorze kosmicznym. - Nasza współpraca z ESA i SWISSto12 pokazuje, że europejski sektor kosmiczny ma alternatywę wobec tradycyjnych rozwiązań. Dzięki takim projektom, jak program HummingSat, możemy budować innowacyjne technologie w Europie, które spełniają najwyższe standardy i są w pełni dostosowane do współczesnych potrzeb – dodaje Paweł Rymaszewski Thorium Space wzmacnia swoją pozycję jako lidera innowacji technologicznych w sektorze kosmicznym, realizując projekty, które łączą najnowocześniejsze technologie z praktycznymi zastosowaniami na globalnym rynku.  

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja

Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.

Infrastruktura

Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców

W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.

Problemy społeczne

40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem

Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.