Symulator “Hotel Renovator” w kolejnym etapie produkcyjnym
Me & My Friends
Podwale 7/5
50-043 Wrocław
julita.pacana|mamf.pl| |julita.pacana|mamf.pl
500 388 727
https://mamfgroup.com/
Po sukcesie „Hotel Renovator” na Global Top Wishlist platformy Steam przyszedł czas na przejście z preprodukcji do drugiego etapu prac nad symulatorem. Wrocławskie studio The Dust planuje wydanie gry w 2021 roku.
The Dust pod koniec kwietnia br. informowało o dużym zainteresowaniu symulatorem “Hotel Renovator” i fakcie znalezienia się na liście najbardziej oczekiwanych gier na globalnym rynku platformy Steam. Obecnie dedykowany zespół pracuje nad programowaniem gry i udoskonaleniem kodu źródłowego. Ponadto tworzone są grafiki i animacje oraz oprawa dźwiękowa.
Gra będzie dystrybuowana na PC, ale w planie są również porty na konsole.
O czym jest “Hotel Renovator”?
W grze wcielamy się we właściciela hotelu, który własnymi rękoma będzie musiał wszystko naprawić. Przed graczami zostanie postawione trudne zadanie - przywrócenie świetności hotelowi, który jest w opłakanym stanie. Remonty będą odbywać się w kilku etapach, pokój po pokoju, piętro po piętrze, bo w ramach posiadanego budżetu nie każdego będzie stać na wszystkie prace. Oprócz modernizacji pokoi będą do uporządkowania inne pomieszczenia potrzebujące odbudowy, takie jak basen, czy restauracja. Pieniądze na renowację wszystkich pomieszczeń będą pozyskiwane z wynajmu pokoi, sal konferencyjnych i innych części obiektu.
Na dostępnej stronie w serwisie Steam można dodać „Hotel Renovator” do swojej wishlisty i śledzić postępy produkcji: http://bit.ly/HotelRenovatorSteam.
The Dust w social mediach:
Facebook: http://bit.ly/TheDustFacebook
Osoba do kontaktu:
Jakub Szymczak/ jakub.szymczak@thedust.pl
Julita Pacana/ media@thedust.pl
O spółce:
The Dust S.A. jest producentem i wydawcą gier. Spółka intensywnie rozwija produkcję gier własnych. Aktualnie pracuje nad grą osadzoną w świecie „Cyklu Inkwizytorskiego” na motywach twórczości Jacka Piekary oraz nad własnymi autorskimi symulatorami. Zgodnie ze strategią spółka w najbliższym czasie zamierza wydać 15 symulatorów.
Uzupełnienie działalności The Dust S.A. stanowi oferta szerokiej gamy narzędzi w obszarze advergamingu, tworzenie projektów z wykorzystaniem technologii AR i VR oraz produkcji gier mobilnych na zlecenie.
Spółka i jej produkcje zdobyły wiele istotnych nagród i wyróżnień branżowych, m.in. Effie Awards, Golden Arrow, Mobile Trends Awards, Impactor.
The Dust S.A. od kwietnia 2018 roku jest notowana na rynku NewConnect.
SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto
Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Wejście Ukrainy do UE może zająć jeszcze długie lata. Miałoby ono duży wpływ na polskie rolnictwo i rynek pracy
Akcesja Ukrainy do UE będzie oznaczać duże zmiany dla polskiego rolnictwa i potencjalne problemy na rynku pracy. Z drugiej strony to też szansa dla polskich przedsiębiorców, którzy mogą wziąć udział w powojennej odbudowie tego kraju. Jednak polski rząd powinien wykazać w tym celu aktywniejszą postawę i poprawić relacje z Ukrainą, które w ostatnim czasie uległy pogorszeniu – ocenia Marek Budzisz, ekspert ds. Rosji i obszarów postsowieckich w Strategy and Future.
Media i PR
Nowe trendy w digital marketingu. Innowacje rewolucjonizują działania agencji i klientów
Digital marketing rośnie w siłę, a w branży widać w tej chwili kilka mocnych trendów, które mają potencjał do rewolucjonizowania sposobu działania agencji i ich klientów. Najważniejszym z nich jest coraz szersze wykorzystanie technologii – przede wszystkim sztucznej inteligencji, która wprowadza duże zmiany w komunikacji marek z konsumentami i wpływa na strategie reklamowe, a wiele agencji już korzysta z niej w codziennej pracy. – Pełne wykorzystanie potencjału AI wymaga jednak połączenia tej technologii z ekspercką wiedzą. To pozwala nam tworzyć coraz bardziej efektywne rozwiązania – wskazuje Adam Oskaldowicz, partner i prezes Performance Group.
Nauka
Miliard euro ze środków unijnych na rozwój technologii kosmicznych. Z programu Cassini skorzystało już ponad 600 europejskich firm
Rośnie potencjał branży kosmicznej, a w jego zagospodarowaniu pomaga uruchomiony trzy lata temu przez Komisję Europejską program Cassini. To inicjatywa, która ma wspierać przedsiębiorstwa z branży kosmicznej na każdym etapie rozwoju, również początkujących pomysłodawców. Na rozwój przedsiębiorczości kosmicznej trafiło już miliard euro. – Przez trzy lata wsparliśmy już ponad 600 firm, z tego kilka z Polski. Wartości tych spółek wzrosły przez ostatnie kilka lat ponad 18-krotnie – mówi Justyna Redełkiewicz z Agencji Unii Europejskiej ds. Programu Kosmicznego (EUSPA).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.