Komunikaty PR

THORIUM SPACE ROZSZERZA WSPÓŁPRACĘ Z SIVERS SEMICONDUCTORS, WARTĄ 2,9 MLN USD

2024-02-05  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt

Sylwia Kuligowska
SCOPE PR

MIkołajczyka 12 lok 162
03-984 Warszawa
contact|scopepr.pl| |contact|scopepr.pl
692444406
www.scopepr.pl

THORIUM SPACE S.A. ROZSZERZA WSPÓŁPRACĘ Z SIVERS SEMICONDUCTORS, WARTĄ 2,9 MLN USD – W CELU ROZWOJU NAJNOWSZEJ GENERACJI CHIPSETÓW KOMUNIKACJI SATELITARNEJ

 

Thorium Space S.A., lider w dziedzinie systemów komunikacji satelitarnej poinformował o rozszerzeniu umowy partnerskiej z Sivers Semiconductors. W ramach drugiej fazy kontraktu o wartości 2,9 mln USD, firmy skoncentrują się na wspólnym rozwoju i walidacji chipsetów zaprojektowanych w początkowej fazie współpracy. Thorium Space S.A. będzie jedynym podmiotem oferującym takie rozwiązania na rynku, stając się także współwłaścicielem IP wytworzonym podczas wspólnego przedsięwzięcia.  

Ten strategiczny kamień milowy stanowi ostatni krok w kierunku przyszłej produkcji mikrofalowych układów scalonych Thorium Space S.A. na dużą skalę, będąc jednocześnie kontynuacją i poszerzeniem partnerskiej współpracy między Sivers Semiconductors, a polskim pionierem systemów komunikacji satelitarnej, Thorium Space S.A.

Nowy etap współpracy jest kluczowy dla dalszego rozwoju zaawansowanych projektów satelitarnych Thorium Space zarówno po stronie terminali naziemnych, a przede wszystkim w celu zapewnienia na rynku europejskim krytycznych układów dla najnowszej generacji satelitów telekomunikacyjnych LEO/MEO oraz GEO. Kontrakt stanowi integralną część przygotowań do planowanego wdrożenia kosmicznego, mającego na celu uruchomienie produkcji satelitów telekomunikacyjnych klasy 1 tony, wyposażonych w pełni cyfrowo sterowany systemy telekomunikacyjne pracujące w pasmach Ku i Ka. 

To strategiczne rozszerzenie współpracy z Sivers Semiconductors, to nie tylko znaczący krok technologiczny, ale także biznesowy. Nasza firma widzi w tej synergii potencjał do przyspieszenia rozwoju innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie komunikacji satelitarnej, co z kolei przyczyni się do wzmocnienia naszej pozycji na rynku. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyniesie korzyści zarówno naszym klientom, jak i partnerom biznesowym, umacniając jednocześnie naszą rolę jako lidera branży – informuje Prezes Thorium Space S.A., Paweł Rymaszewski.

Thorium Space, umacniając swoją pozycję w sektorze komunikacji satelitarnej, kontynuuje pracę nad innowacyjnym polskim satelitą telekomunikacyjnym we współpracy z Europejską Agencją Kosmiczną (ESA). Projekt ten skupia się na opracowaniu najnowszej generacji satelitów telekomunikacyjnych na orbitę geostacjonarną (GEO), gdzie rozwiązania antenowe oraz układy scalone Thorium odgrywają kluczową rolę, a także idealnie dopełniają europejskie programy kosmiczne dotyczące bezpiecznej łączności satelitarnej – IRIS2 oraz Govsatcom. 

Rozszerzenie współpracy z Sivers Semiconductors to dla Thorium Space przełomowy moment. Widzimy potężny potencjał synergii technologicznej i biznesowej, który nie tylko przyspieszy rozwój nowoczesnych rozwiązań komunikacji satelitarnej, ale także wzmocni naszą pozycję jako lidera rynkowego. Udział w projekcie HummingSAT z Europejską Agencją Kosmiczną dodaje nam prestiżu oraz waliduje na Świat nasz potencjał, a technologia wytworzona wspólnie z Sivers Semiconductors staje się kluczowym elementem naszych zaawansowanych technologii oraz produktów kosmicznych. Wspólnie planujemy przekraczać granice technologiczne, tworząc trwałe relacje biznesowe i dostarczając innowacyjne rozwiązania dla klientów i partnerów – podsumowuje Ewa Poławska, Head of Communication Thorium Space S.A.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SCOPE PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.