Komunikaty PR

THORIUM SPACE STAWIA NA EKSPANSJĘ GLOBALNĄ I GIEŁDĘ Z DM NAVIGATOR

2023-09-27  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Sylwia Kuligowska
SCOPE PR

MIkołajczyka 12 lok 162
03-984 Warszawa
contact|scopepr.pl| |contact|scopepr.pl
692444406
www.scopepr.pl

                                                                             Informacja prasowa

THORIUM SPACE STAWIA NA EKSPANSJĘ GLOBALNĄ I GIEŁDĘ  Z DOMEM MAKLERSKIM NAVIGATOR

Thorium Space, wiodący producent zaawansowanych technologii łączności satelitarnej, ogłasza nawiązanie strategicznej współpracy z Domem Maklerskim Navigator S.A., wiodącym graczem na polskim rynku kapitałowym. To krok, który stanowi ważny etap w realizacji planów ekspansji globalnej Thorium Space S.A. i debiutu na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

  • Thorium Space, lider w dziedzinie zaawansowanych technologii łączności satelitarnej, ogłosił nawiązanie strategicznej współpracy z Domem Maklerskim Navigator, co stanowi kluczowy krok w realizacji planów Spółki dotyczących wejścia na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie.     
     
  • Decyzja zarządu Spółki o wejściu na Giełdę Papierów Wartościowych i współpracy z DM Navigator wynika z rosnącego zainteresowania inwestorów oraz samej Giełdy, co sprawiło, że firma postanowiła rozwijać produkcję i pozyskać środki na dalszy rozwój oraz globalizację swych innowacyjnych rozwiązań łączności satelitarnej, w tym chipów.     
     
  • Thorium Space doceniło doświadczenie i reputację Domu Maklerskiego Navigator, który jest liderem w wprowadzaniu spółek sektora kosmicznego na polski rynek giełdowy, co czyni tę współpracę kluczowym elementem dla realizacji rozwoju strategii firmy.


- We wrześniu b.r., Zarząd Thorium Space S.A. zadecydował, że na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych zostanie wprowadzony przez Dom Maklerski Navigator. Władze firmy od dawna rozważały wejście na parkiet giełdowy, traktując ten etap jako naturalny rozwój działalności. Decyzja o nawiązaniu współpracy z Domem Maklerskim Navigator jest efektem wielomiesięcznych analiz rynku i realizacji dalszych planów w rozwoju strategii firmy, to także efekt zapowiadanych wielokrotnie przez władze Spółki podjęcia kroków w kierunku notowania na GPW w Warszawie – informuje Ewa Poławska, Head of Communication Thorium Space S.A.

Działalność Spółki skupia się aktualnie na rozwoju macierzy mikrofalowych wykorzystujących technologię AESA w pasmach radiowych Ku, Ka i E-Band oraz na produkcji gotowych modułów telekomunikacyjnych do płaskich terminali segmentu naziemnego FPA oraz satelitarnych payloadów komunikacyjnych do zastosowań na różnych orbitach LEO/MEO/GEO. Precyzyjne elektroniczne sterowanie wiązką fal radiowych zmniejsza znacząco możliwość przechwycenia przesyłanych danych oraz podnosi odporność na zakłócenia intencjonalne w stosunku do rozwiązań opartych o bardziej klasyczną technologię. Jest to szczególnie ważne w sytuacji trwających wojny hybrydowej, konfliktów i napięć geopolitycznych, a także cyber zagrożeń.

- Analizowaliśmy rynek od dawna i wiedzieliśmy, że prędzej czy później podejmiemy decyzję o wejściu na giełdę. Teraz jest właśnie ten moment, mamy dostęp do kapitału, a na rynku wyczuwalne jest duże zainteresowanie naszymi produktami i rozwiązaniami. Jednak, aby osiągnąć nasze cele, potrzebowaliśmy odpowiedniego partnera, który przeprowadzi nas przez ten proces – informuje Artur Wyrzykowski Dyrektor Finansowy CFO Thorium Space.

Postawiliśmy na Dom Maklerski Navigator ze względu na bogate doświadczenie w wprowadzaniu spółek sektora kosmicznego na polską giełdę. Decyzja ta nie była przypadkowa i ad hoc. Relacje z DM Navigator budowaliśmy od dłuższego czasu, a solidne fundamenty współpracy oraz zrozumienie wzajemnych celów były kluczowe dla decyzji o podjęciu współpracy. Wizyta zarządu Navigator na stoisku Thorium Space podczas ostatniego Międzynarodowego Salonu Przemysłu Obronnego w MSPO 2023 w Kielcach utwierdziła obie strony w przekonaniu, że jest to właściwe i zasadne partnerstwo – dodaje Ewa Poławska, Head od Communication Thorium Space.

Współpraca z Domem Maklerskim Navigator stanowi nie tylko kolejny krok w kierunku debiutu Thorium na giełdzie, ale także strategiczny ruch firmy w kontekście globalizacji swoich rozwiązań oraz wzmocnienia współpracy z partnerami i wyjście na rynek globalny z zaawansowanymi układami scalonymi oraz gotowymi antenami satelitarnymi.

-  Jestem przekonany, że wejście na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie pozwoli nam na przyspieszenie produkcji i sprzedaży oferowanych produktów oraz zwiększy rozpoznawalność firmy na rynku. To kolejny kamień milowy na drodze Thorium Space do osiągnięcia globalnego sukcesu – podsumowuje Paweł Rymaszewski, Prezes Zarządu Thorium Space.

# # # 

Kontakt dla mediów:     
Ewa Poławska, Head of Communication, Thorium Space S.A.     
e-mail: ewa.polawska@thoriumspace.com     
tel. +48 789 254 610

lub
Biuro prasowe Thorium Space S.A.:
Sylwia Kuligowska, Agencja SCOPE Public Relations, 
e-mail: s.kuligowska@scopepr.pl, tel. +48 692 444 406

Thorium Space S.A. to firma z sektora zaawansowanych systemów komunikacji satelitarnej (Space Advanced Communication Company). Zajmuje się projektowaniem nowatorskich rozwiązań technologicznych w zakresie konstruowania pojazdów kosmicznych i inteligentnych anten macierzowych, mających zastosowanie w branży kosmicznej i sektorze obronności. Tworzy ją interdyscyplinarny zespół blisko 40 inżynierów technologii kosmicznych oraz specjalistów z dziedzin pokrewnych. Posiada biura we Wrocławiu i Warszawie.

www.thoriumspace.com

Dom Maklerski Navigator to zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, skupiający się na pozyskiwaniu kapitału dla średnich i dużych firm na rynku kapitałowym. Poprzez kompleksową ofertę usług w zakresie publicznych i prywatnych emisji akcji oraz obligacji, pozyskuje kapitał od OFE, TFI, Asset Management, Towarzystw Ubezpieczeniowych, zamożnych inwestorów prywatnych oraz od inwestorów indywidualnych. Zespół przeprowadził ponad 30 transakcji na GPW (IPO, SPO, przejęcia odwrotne / fuzje) o łącznej wartości ponad 3 mld PLN oraz ponad 100 emisji obligacji o łącznej wartości przekraczającej 1,2 mld PLN. DM Navigator jest liderem funkcji agenta emisji dla obligacji korporacyjnych i rynku w zakresie usługi prowadzenia Rejestru Akcjonariuszy. Prowadzenie Rejestru powierzyło DM Navigator ponad 3 000 spółek.

www.dmnavigator.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.