Komunikaty PR

W.G. Partners notuje skokowy wzrost zleceń na domy i patrzy w kierunku zagranic

2024-03-27  |  01:00
Biuro prasowe

W.G. Partners, notowany na NewConnect producent domów w technologii szkieletowej i modułowej podpisał od początku roku umowy na realizację 32 projektów. Dla porównania tylko w całym 2023 roku firma sprzedała 18 projektów. Władze spółki zaznaczają, że spodziewają się dalszego wzrostu portfela zleceń ze względu na rosnące liczbę wycen przygotowanych dla potencjalnych klientów. W.G Partners szykuje się również do ekspansji na rynkach zagranicznych i realizuje już pierwszą umowę w Czechach.

Producent domów w technologii szkieletowej i modułowej widzi rosnące zainteresowanie swoją ofertą. Tylko w lutym firma wykonała 100 wycen dla potencjalnych klientów, a od stycznia podpisała już 32 umowy na realizację projektów.  - Są to tylko podpisane umowy, prowadzimy wiele rozmów z klientami indywidualnymi jak i z deweloperami którzy zainteresowani są budową osiedli domków i innych większych inwestycji – zaznacza Maciej Gogolczyk, prezes W.G. Partners i główny akcjonariusz spółki. Jego zdaniem wzrost liczby umów to nie tylko kwestia otoczenia rynkowego i rosnącej popularności tego typu domów, ale również intensywnych działań firmy w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych. - Prężnie prowadzimy social media, na których mamy spore jak na spółkę giełdową zasięgi -  Facebook, Instagram i TikTok generują dla nas duży zasięg i sporą liczbę zainteresowanych klientów. Tylko na Facebooku obserwuje nas już ponad 21 tys. internautów, a wyświetlenia materiałów video na naszym profilu Twój Dom z TikToka mają średnio po kilkadziesiąt tysięcy oglądających – dodaje Maciej Gogolczyk.

Spółka prowadzi zaawansowane rozmowy w zakresie ekspansji na rynek niemiecki, litewski, a także do krajów francuskojęzycznych. Może już pochwalić się pierwszymi efektami w tym obszarze. 21 marca 2024 roku zawarła umowę na projekt budowlany w Czechach. Wartość kontraktu to blisko 0,6 mln złotych. – Jesteśmy na etapie budowania partnerstw na rynkach zagranicznych. Docieramy również bezpośrednio do naszych klientów poza krajem. Wiemy, że wraz ze wzrostem zamówień potrzebujemy zwiększenia mocy produkcyjnych, gdzie już podjęliśmy konkretne kroki.  Jesteśmy na etapie doposażania naszej hali w profesjonalną linie produkcyjną by móc zwiększyć liczbę obsługiwanych zamówień – podkreśla Maciej Gogolczyk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.