Komunikaty PR

W.G. Partners notuje skokowy wzrost zleceń na domy i patrzy w kierunku zagranic

2024-03-27  |  01:00
Biuro prasowe

W.G. Partners, notowany na NewConnect producent domów w technologii szkieletowej i modułowej podpisał od początku roku umowy na realizację 32 projektów. Dla porównania tylko w całym 2023 roku firma sprzedała 18 projektów. Władze spółki zaznaczają, że spodziewają się dalszego wzrostu portfela zleceń ze względu na rosnące liczbę wycen przygotowanych dla potencjalnych klientów. W.G Partners szykuje się również do ekspansji na rynkach zagranicznych i realizuje już pierwszą umowę w Czechach.

Producent domów w technologii szkieletowej i modułowej widzi rosnące zainteresowanie swoją ofertą. Tylko w lutym firma wykonała 100 wycen dla potencjalnych klientów, a od stycznia podpisała już 32 umowy na realizację projektów.  - Są to tylko podpisane umowy, prowadzimy wiele rozmów z klientami indywidualnymi jak i z deweloperami którzy zainteresowani są budową osiedli domków i innych większych inwestycji – zaznacza Maciej Gogolczyk, prezes W.G. Partners i główny akcjonariusz spółki. Jego zdaniem wzrost liczby umów to nie tylko kwestia otoczenia rynkowego i rosnącej popularności tego typu domów, ale również intensywnych działań firmy w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych. - Prężnie prowadzimy social media, na których mamy spore jak na spółkę giełdową zasięgi -  Facebook, Instagram i TikTok generują dla nas duży zasięg i sporą liczbę zainteresowanych klientów. Tylko na Facebooku obserwuje nas już ponad 21 tys. internautów, a wyświetlenia materiałów video na naszym profilu Twój Dom z TikToka mają średnio po kilkadziesiąt tysięcy oglądających – dodaje Maciej Gogolczyk.

Spółka prowadzi zaawansowane rozmowy w zakresie ekspansji na rynek niemiecki, litewski, a także do krajów francuskojęzycznych. Może już pochwalić się pierwszymi efektami w tym obszarze. 21 marca 2024 roku zawarła umowę na projekt budowlany w Czechach. Wartość kontraktu to blisko 0,6 mln złotych. – Jesteśmy na etapie budowania partnerstw na rynkach zagranicznych. Docieramy również bezpośrednio do naszych klientów poza krajem. Wiemy, że wraz ze wzrostem zamówień potrzebujemy zwiększenia mocy produkcyjnych, gdzie już podjęliśmy konkretne kroki.  Jesteśmy na etapie doposażania naszej hali w profesjonalną linie produkcyjną by móc zwiększyć liczbę obsługiwanych zamówień – podkreśla Maciej Gogolczyk.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy Biuro prasowe
2024-04-25 | 15:45

Grupa Supreme Global rozpoczęła sprzedaż w Niemczech i szykuje się na Czechy

Supreme Energy Deutschland, spółka należąca do Grupy kapitałowej Supreme Global, ogłosiła rozpoczęcie sprzedaży swoich produktów z obszaru odnawialnych źródeł
Giełda Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’
2024-04-23 | 17:30

Odkryj siłę innowacji w medycynie – Weź udział w wydarzeniu ‘Kapitał na zdrowie’

Już 11 czerwca br., w prestiżowej przestrzeni Rotundy PKO BP, odbędzie się konferencja ‘Kapitał na Zdrowie’ – to niepowtarzalna okazja do uczestnictwa w dyskusjach między
Giełda Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki
2024-04-17 | 12:15

Obligacje korporacyjne rozchodzą się jak ciepłe bułeczki

Popyt zgłoszony przez inwestorów kolejny miesiąc z rzędu wyraźnie przewyższył kwoty emisji i wyniósł 304,1 mln zł. W marcu emitenci przeprowadzili 6 emisji obligacji

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.