W.G. Partners notuje skokowy wzrost zleceń na domy i patrzy w kierunku zagranic
W.G. Partners, notowany na NewConnect producent domów w technologii szkieletowej i modułowej podpisał od początku roku umowy na realizację 32 projektów. Dla porównania tylko w całym 2023 roku firma sprzedała 18 projektów. Władze spółki zaznaczają, że spodziewają się dalszego wzrostu portfela zleceń ze względu na rosnące liczbę wycen przygotowanych dla potencjalnych klientów. W.G Partners szykuje się również do ekspansji na rynkach zagranicznych i realizuje już pierwszą umowę w Czechach.
Producent domów w technologii szkieletowej i modułowej widzi rosnące zainteresowanie swoją ofertą. Tylko w lutym firma wykonała 100 wycen dla potencjalnych klientów, a od stycznia podpisała już 32 umowy na realizację projektów. - Są to tylko podpisane umowy, prowadzimy wiele rozmów z klientami indywidualnymi jak i z deweloperami którzy zainteresowani są budową osiedli domków i innych większych inwestycji – zaznacza Maciej Gogolczyk, prezes W.G. Partners i główny akcjonariusz spółki. Jego zdaniem wzrost liczby umów to nie tylko kwestia otoczenia rynkowego i rosnącej popularności tego typu domów, ale również intensywnych działań firmy w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych. - Prężnie prowadzimy social media, na których mamy spore jak na spółkę giełdową zasięgi - Facebook, Instagram i TikTok generują dla nas duży zasięg i sporą liczbę zainteresowanych klientów. Tylko na Facebooku obserwuje nas już ponad 21 tys. internautów, a wyświetlenia materiałów video na naszym profilu Twój Dom z TikToka mają średnio po kilkadziesiąt tysięcy oglądających – dodaje Maciej Gogolczyk.
Spółka prowadzi zaawansowane rozmowy w zakresie ekspansji na rynek niemiecki, litewski, a także do krajów francuskojęzycznych. Może już pochwalić się pierwszymi efektami w tym obszarze. 21 marca 2024 roku zawarła umowę na projekt budowlany w Czechach. Wartość kontraktu to blisko 0,6 mln złotych. – Jesteśmy na etapie budowania partnerstw na rynkach zagranicznych. Docieramy również bezpośrednio do naszych klientów poza krajem. Wiemy, że wraz ze wzrostem zamówień potrzebujemy zwiększenia mocy produkcyjnych, gdzie już podjęliśmy konkretne kroki. Jesteśmy na etapie doposażania naszej hali w profesjonalną linie produkcyjną by móc zwiększyć liczbę obsługiwanych zamówień – podkreśla Maciej Gogolczyk.
Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Big Cheese Studio S.A. z imponującym wzrostem zysku netto
Thorium Space i SWISSto12 podpisali strategiczną umowę
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Polityka
Konkurencyjność UE priorytetem nowej Komisji Europejskiej. Wśród barier do eliminacji nadmierna biurokracja
Komisja Europejska w nowym składzie, pod wodzą Ursuli von der Leyen, właśnie rozpoczyna swoją kadencję. Zgodnie z zapowiedziami ma się skupić na ożywieniu stojącej w miejscu gospodarki UE, zwiększeniu konkurencyjności, odblokowaniu inwestycji i zniwelowaniu luki innowacyjnej dzielącej ją od Stanów Zjednoczonych i Chin. Dużym wyzwaniem będzie także zmniejszenie uciążliwej biurokracji, również w dostępie do europejskich funduszy.
Infrastruktura
Stan budynków w Polsce poprawia się zbyt wolno. Ma to negatywny wpływ na klimat i zdrowie mieszkańców
W ciągu ostatnich ośmiu lat kluczowe statystyki dotyczące stanu budownictwa i zdrowia publicznego na poziomie UE się nie poprawiły. Budynki nadal zużywają zbyt dużo energii, emitują coraz więcej gazów cieplarnianych, a liczba inwestycji w poprawę efektywności energetycznej wręcz maleje, co skutkuje coraz niższym rocznym wskaźnikiem renowacji. Tym samym budynki w Europie nadal nie zapewniają ich użytkownikom zdrowych i komfortowych warunków, co przekłada się na gorsze samopoczucie i problemy zdrowotne – pokazuje najnowsza, ósma edycja raportu „Barometr zdrowych budynków”.
Problemy społeczne
40 proc. Polaków nie czuje się zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby. Obawiają się problemów z dostępem do leczenia i jego finansowaniem
Większość Polaków obawia się chorób cywilizacyjnych, takich jak nowotwory i choroby sercowo-naczyniowe. Niemal 40 proc. nie czuje się w pełni zabezpieczonych na wypadek poważnej choroby – wynika z badania zleconego przez Nationale-Nederlanden. Badani obawiają się nie tylko braku zabezpieczenia finansowego, lecz także problemów z uzyskaniem pomocy lekarskiej i dostępem do badań. W odpowiedzi na te potrzeby Nationale-Nederlanden i Grupa LUX MED stworzyły we współpracy ofertę ubezpieczeniową łączącą pomoc finansową i usługi medyczne.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.