W.G. Partners notuje skokowy wzrost zleceń na domy i patrzy w kierunku zagranic
W.G. Partners, notowany na NewConnect producent domów w technologii szkieletowej i modułowej podpisał od początku roku umowy na realizację 32 projektów. Dla porównania tylko w całym 2023 roku firma sprzedała 18 projektów. Władze spółki zaznaczają, że spodziewają się dalszego wzrostu portfela zleceń ze względu na rosnące liczbę wycen przygotowanych dla potencjalnych klientów. W.G Partners szykuje się również do ekspansji na rynkach zagranicznych i realizuje już pierwszą umowę w Czechach.
Producent domów w technologii szkieletowej i modułowej widzi rosnące zainteresowanie swoją ofertą. Tylko w lutym firma wykonała 100 wycen dla potencjalnych klientów, a od stycznia podpisała już 32 umowy na realizację projektów. - Są to tylko podpisane umowy, prowadzimy wiele rozmów z klientami indywidualnymi jak i z deweloperami którzy zainteresowani są budową osiedli domków i innych większych inwestycji – zaznacza Maciej Gogolczyk, prezes W.G. Partners i główny akcjonariusz spółki. Jego zdaniem wzrost liczby umów to nie tylko kwestia otoczenia rynkowego i rosnącej popularności tego typu domów, ale również intensywnych działań firmy w zakresie komunikacji w mediach społecznościowych. - Prężnie prowadzimy social media, na których mamy spore jak na spółkę giełdową zasięgi - Facebook, Instagram i TikTok generują dla nas duży zasięg i sporą liczbę zainteresowanych klientów. Tylko na Facebooku obserwuje nas już ponad 21 tys. internautów, a wyświetlenia materiałów video na naszym profilu Twój Dom z TikToka mają średnio po kilkadziesiąt tysięcy oglądających – dodaje Maciej Gogolczyk.
Spółka prowadzi zaawansowane rozmowy w zakresie ekspansji na rynek niemiecki, litewski, a także do krajów francuskojęzycznych. Może już pochwalić się pierwszymi efektami w tym obszarze. 21 marca 2024 roku zawarła umowę na projekt budowlany w Czechach. Wartość kontraktu to blisko 0,6 mln złotych. – Jesteśmy na etapie budowania partnerstw na rynkach zagranicznych. Docieramy również bezpośrednio do naszych klientów poza krajem. Wiemy, że wraz ze wzrostem zamówień potrzebujemy zwiększenia mocy produkcyjnych, gdzie już podjęliśmy konkretne kroki. Jesteśmy na etapie doposażania naszej hali w profesjonalną linie produkcyjną by móc zwiększyć liczbę obsługiwanych zamówień – podkreśla Maciej Gogolczyk.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.