Zainteresowanie Gas Station Simulator nie słabnie!

InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Gas Station Simulator: Car Junkyard – najnowszy płatny dodatek do Gas Station Simulator, po 72 godzinach od ogłoszenia na platformie Steam trafił do zestawienia Global TOP Wishlist. To jednoznacznie potwierdza, że zainteresowanie symulatorem i jego dodatkami nie maleje, co przekłada się na skuteczną monetyzację całego projektu od DRAGO entertainment. Dotychczas wszystkie wydane i ogłoszone dodatki awansują do listy najbardziej oczekiwanych gier platformy Steam już w ciągu pierwszych kilku dni.
Jednymi z popularnych dodatków do Gas Station Simulator są: Gas Station Simulator - Can Touch This DLC, który trafił już do ponad 200 tys. użytkowników oraz Gas Station Simulator - Airstrip DLC, który sprzedał się w nakładzie około 72 tys. sztuk.
- Jesteśmy podekscytowani ogromnym zainteresowaniem, jakie wywołał najnowszy dodatek do Gas Station Simulator. Po niemal trzech latach od globalnej premiery naszego flagowego tytułu na PC, zauważamy, że zainteresowanie zarówno podstawową wersją gry, jak i jej dodatkami, bardzo szybko zyskuje uznanie graczy i utrzymuje wysoki poziom. To nie tylko dowód na lojalność naszej społeczności, ale także rezultat efektywnej strategii rozwoju naszego długoterminowego bestsellera. – mówi Joanna Tynor, Prezes Zarządu w DRAGO entertainment S.A.
DRAGO jeszcze w tym roku planuje wydać cztery płatne DLC do Gas Station Simulator. Jednym z nich będzie ww. Gas Station Simulator: Car Junkyard, którego premiera została zaplanowana na II kwartał. Cena dodatków ma oscylować od 3/4 do pełnej wartości gry podstawowej.
W Gas Station Simulator Car Junkyard DLC gracze będą mogli odkryć fascynujący świat złomowiska, prowadzonego przez sympatycznego Benjamina i jego niezastąpioną papugę. Zadaniem graczy będzie pozyskiwanie materiałów ze złomowanych aut, stworzenie sieci lawet i ekspansja nowego biznesu.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.