Zainteresowanie Gas Station Simulator nie słabnie!

InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Gas Station Simulator: Car Junkyard – najnowszy płatny dodatek do Gas Station Simulator, po 72 godzinach od ogłoszenia na platformie Steam trafił do zestawienia Global TOP Wishlist. To jednoznacznie potwierdza, że zainteresowanie symulatorem i jego dodatkami nie maleje, co przekłada się na skuteczną monetyzację całego projektu od DRAGO entertainment. Dotychczas wszystkie wydane i ogłoszone dodatki awansują do listy najbardziej oczekiwanych gier platformy Steam już w ciągu pierwszych kilku dni.
Jednymi z popularnych dodatków do Gas Station Simulator są: Gas Station Simulator - Can Touch This DLC, który trafił już do ponad 200 tys. użytkowników oraz Gas Station Simulator - Airstrip DLC, który sprzedał się w nakładzie około 72 tys. sztuk.
- Jesteśmy podekscytowani ogromnym zainteresowaniem, jakie wywołał najnowszy dodatek do Gas Station Simulator. Po niemal trzech latach od globalnej premiery naszego flagowego tytułu na PC, zauważamy, że zainteresowanie zarówno podstawową wersją gry, jak i jej dodatkami, bardzo szybko zyskuje uznanie graczy i utrzymuje wysoki poziom. To nie tylko dowód na lojalność naszej społeczności, ale także rezultat efektywnej strategii rozwoju naszego długoterminowego bestsellera. – mówi Joanna Tynor, Prezes Zarządu w DRAGO entertainment S.A.
DRAGO jeszcze w tym roku planuje wydać cztery płatne DLC do Gas Station Simulator. Jednym z nich będzie ww. Gas Station Simulator: Car Junkyard, którego premiera została zaplanowana na II kwartał. Cena dodatków ma oscylować od 3/4 do pełnej wartości gry podstawowej.
W Gas Station Simulator Car Junkyard DLC gracze będą mogli odkryć fascynujący świat złomowiska, prowadzonego przez sympatycznego Benjamina i jego niezastąpioną papugę. Zadaniem graczy będzie pozyskiwanie materiałów ze złomowanych aut, stworzenie sieci lawet i ekspansja nowego biznesu.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.