Zainteresowanie Gas Station Simulator nie słabnie!

InnerValue
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
e.moscicka|innervalue.pl| |e.moscicka|innervalue.pl
535 562 945
https://innervalue.pl/
Gas Station Simulator: Car Junkyard – najnowszy płatny dodatek do Gas Station Simulator, po 72 godzinach od ogłoszenia na platformie Steam trafił do zestawienia Global TOP Wishlist. To jednoznacznie potwierdza, że zainteresowanie symulatorem i jego dodatkami nie maleje, co przekłada się na skuteczną monetyzację całego projektu od DRAGO entertainment. Dotychczas wszystkie wydane i ogłoszone dodatki awansują do listy najbardziej oczekiwanych gier platformy Steam już w ciągu pierwszych kilku dni.
Jednymi z popularnych dodatków do Gas Station Simulator są: Gas Station Simulator - Can Touch This DLC, który trafił już do ponad 200 tys. użytkowników oraz Gas Station Simulator - Airstrip DLC, który sprzedał się w nakładzie około 72 tys. sztuk.
- Jesteśmy podekscytowani ogromnym zainteresowaniem, jakie wywołał najnowszy dodatek do Gas Station Simulator. Po niemal trzech latach od globalnej premiery naszego flagowego tytułu na PC, zauważamy, że zainteresowanie zarówno podstawową wersją gry, jak i jej dodatkami, bardzo szybko zyskuje uznanie graczy i utrzymuje wysoki poziom. To nie tylko dowód na lojalność naszej społeczności, ale także rezultat efektywnej strategii rozwoju naszego długoterminowego bestsellera. – mówi Joanna Tynor, Prezes Zarządu w DRAGO entertainment S.A.
DRAGO jeszcze w tym roku planuje wydać cztery płatne DLC do Gas Station Simulator. Jednym z nich będzie ww. Gas Station Simulator: Car Junkyard, którego premiera została zaplanowana na II kwartał. Cena dodatków ma oscylować od 3/4 do pełnej wartości gry podstawowej.
W Gas Station Simulator Car Junkyard DLC gracze będą mogli odkryć fascynujący świat złomowiska, prowadzonego przez sympatycznego Benjamina i jego niezastąpioną papugę. Zadaniem graczy będzie pozyskiwanie materiałów ze złomowanych aut, stworzenie sieci lawet i ekspansja nowego biznesu.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zbrojeniówka i farmacja kluczowe dla bezpieczeństwa kraju. Polskie firmy walczą o pozycję w obu tych sektorach
Polska gospodarka stoi przed wieloma wyzwaniami – od inflacji i zmian legislacyjnych po dynamiczny rozwój technologii. W tym kontekście kluczową rolę odgrywają przedsiębiorcy, którzy nie tylko napędzają wzrost gospodarczy, ale również inwestują w innowacje, cyfryzację i zrównoważony rozwój. Z punktu widzenia bezpieczeństwa kraju jednymi z najważniejszych są branże zbrojeniowa i farmaceutyczna.
Konsument
Konsumenci zwracają uwagę na klasę energetyczną sprzętu AGD. To ma wpływ na ich rachunki

Duże AGD ma spory potencjał oszczędności prądu w gospodarstwach domowych i w całym systemie elektroenergetycznym – ocenia APPLiA Polska, związek pracodawców tej branży. Ze względu na postęp technologiczny dziś produkowane urządzenia w najlepszych klasach energetycznych zużywają 10–20 proc. prądu w porównaniu do urządzeń dostępnych 25 lat temu. Do stałego postępu w tym obszarze motywują też wymogi unijne, które z roku na rok się zaostrzają.
Prawo
Polska w końcówce europejskiej stawki pod względem udziału kobiet w zarządach spółek. Zmienić ma to unijna dyrektywa

Udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na warszawskiej giełdzie na koniec 2024 roku wyniósł 18,4 proc. – wynika z danych 30% Club Poland. Zgodnie z dyrektywą Women on Boards, żeby zapewnić równowagę płci, 33 proc. wszystkich stanowisk zarządczych powinno być zajmowane przez osoby należące do niedostatecznie reprezentowanej płci. Sytuację kobiet powinny poprawić obowiązkowe parytety, transparentność rekrutacji oraz merytoryczne kryteria wyboru kandydata.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.