Znakomite przyjęcie dema Builder Simulator na Festiwalu Steam
Live Motion Games, producent gier komputerowych z Grupy PlayWay, w ramach Zimowej Edycji Festiwalu Steam, udostępnił graczom demo swojej autorskiej produkcji – Builder Simulator. Podczas Święta Graczy symulator budowy domów i sklepów w niespełna dobę awansował o 46 pozycji na Global TOP Wishlist platformy Steam, tym samym obecnie plasując się na 87 miejscu listy najbardziej oczekiwanych gier. Premiera produkcji w wersji na PC zaplanowana została na 2021 rok.
- 3 lutego, w ramach Zimowej Edycji Festiwalu Steam, zaprezentowaliśmy graczom demo jednego z naszych autorskich tytułów, Builder Simulator. To idealna propozycja dla osób, które chcą nauczyć się samodzielnego budowania domu od podstaw, bez pomocy fachowców. Projekt podczas Święta Graczy cieszył się bardzo dużym zainteresowaniem. W szczytowym momencie demo oglądało ponad 1600 osób, do tego prawie 500 osób jednocześnie rozgrywało nasz tytuł. Co ciekawe pozwoliło nam to odnotować drugie miejsce w historii Grupy PlayWay. W efekcie, po pokazie gry tytuł awansował o 46 pozycji na Global TOP Wishlist Steam, tym samym znajdując się obecnie na 87 miejscu. – informuje Michał Kaczmarek, prezes zarządu Live Motion Games. – Chciałbym podziękować graczom, którzy obdarowują zaufaniem produkcję jeszcze w niepełnej wersji. Widoczne było także po pozytywnym przyjęciu innej gry – Sapper, projektu który również współtworzymy – dodaje.
Udostępniona przez spółkę wersja demo tytułu pozwala graczom zbudować mały ceglany domek na ogródku działkowym. Gracz jest prowadzony za rękę od zbrojenia, przez budowę zaprawy po stawianie cegieł. W finalnej wersji gry będzie możliwe stawianie znacznie bardziej imponujących budowli, w tym różnego rodzaju domów i sklepów. – Prace projektowe idą zgodnie z planem. Obecnie play testy gry wynoszą 25 tys. użytkowników. Liczymy na to, że w dniu premiery będzie to kolejna gra z wishlistą powyżej 100 tys. zapisów. – komentuje Michał Kaczmarek.
Aktualnie Live Motion Games intensyfikuje również działania nad swoim największym tytułem inspirowanym katastrofą z lat 80-tych XX wieku, Chernobyl Liquidators. Projekt typu survival simulator opiera się na pracy w czarnobylskiej elektrowni, a do głównych zadań gracza należeć będzie powstrzymanie śmiercionośnego promieniowania oraz pomoc poszkodowanym. Tytułowi likwidatorzy to specjalny zespół cywilów i wojskowych, którzy zostali powołani do uporania się ze skutkami katastrofy nuklearnej w Czarnobylu. – Chcieliśmy stworzyć tytuł, który odda prawdziwy klimat wybuchu reaktora jądrowego w Czarnobylu. Gra z elementami edukacyjnymi ma jak najdokładniej odwzorować wydarzenia tamtego czasu. Główną ideą jest wcielenie się w postacie, które były najbliżej poszkodowanych, aby móc przedstawić graczom trudność sytuacji i wyborów, z jakimi musiały się zmagać osoby pracujące na pierwszym froncie katastrofy. Projekt obecnie jest w fazie zaawansowanych testów. – wyjaśnia prezes zarządu Live Motion Games.
Premiery obu tytułów zaplanowane zostały na 2021 rok.
W połowie br. spółka planuje debiut na NewConnect. Obecnie finalizuje prace nad Dokumentem Informacyjnym, jaki wkrótce złoży do GPW w Warszawie.

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii
Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców
Konsument
Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.
Edukacja
Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.