Znane samochodowe marki w grze Drift21. ECC Games informuje o kolejnej umowie

Inner Value
Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/
ECC Games, notowany na NewConnect, producent gier i symulatorów sportów motoryzacyjnych, otrzymał informację o uzyskaniu licencji na korzystanie ze znaku towarowego NISSAN w grze Drift21. To kolejna znana marka w projekcie, w poprzednich miesiącach spółka informowała o pozyskaniu licencji na takie marki jak Mazda, Subaru i BMW. Celem umieszczenia popularnych motoryzacyjnych znaków firmowych
w grze jest maksymalizacja jej realizmu i przychodów ze sprzedaży projektu.
- W ostatnim czasie udało nam się nawiązać i sfinalizować współpracę z Nissanem, który jest producentem jednych z najbardziej rozpoznawalnych samochodów w świecie driftingu. W minionym roku otrzymaliśmy także pozytywne informacje od marek Mazda, Subaru i BMW, które także znajdą się w naszej grze. Wszystkie te marki są nieodłącznym elementem driftu, a ich obecność z pewnością podniesie realizm naszego projektu – mówi Piotr Wątrucki, Prezes ECC Games.
Gra Drift21 to flagowy projekt ECC Games, które specjalizuje się w segmencie symulatorów sportowych. W grudniu 2019 roku producent podpisał umowę ze znanym wydawcą gier komputerowych należącym do koncernu Digital Bros – 505 Games. ECC Games zakłada, że dzięki współpracy z globalnym wydawcą, przy jednoczesnym wsparciu marketingowym ze strony PlayWay-a, Drift21 dotrze do szerszej grupy odbiorców, co może przełożyć się na wyniki sprzedaży produkcji. W ocenie zarządu o ostatecznym sukcesie gry zadecyduje w dużej mierze poziom jej realizmu. Aby temu sprostać, we wrześniu ubiegłego roku spółka nawiązała współpracę z firmą ECUMASTER, która wesprze działania w zakresie tuningu samochodów dostępnych w projekcie.
- Zdajemy sobie sprawę, że Drift21 to tytuł długo wyczekiwany i taki, który cieszy się ogromnym zainteresowaniem, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby sprostać oczekiwaniom graczy. Sukcesywnie staramy się dostarczać rozwiązania, które wpłyną pozytywnie na rozwój produkcji i dostarczą rozrywkę na naprawdę wysokim poziomie – mówi Piotr Wątrucki, prezes zarządu ECC Games. - Pracujemy nad tym, aby
w grze znalazły się także inne znane marki pojazdów. O postępach naszych prac będziemy informowali na bieżąco - dodaje.
O spółce:
ECC Games SA działa w segmencie gier wideo, specjalizacją studia są symulatory sportowe. Spółka tworzy i produkuje autorskie gry oraz bierze udział w tworzeniu i produkcji gier innych producentów na wszystkie platformy. Studio koncentruje się na dwóch kluczowych rodzajach produkcji: gier z segmentu Premium opartych na autorskich pomysłach tworzonych na platformy PC, Sony PlayStation 4, Microsoft Xbox One oraz Nintendo Switch, a także produkcji gier z segmentu Free-to-Play na platformy mobilne Android oraz iOS, opartych na sprawdzonych markach. Najważniejszym projektem studia jest tytuł Drift21 – symulator pozwalający budować auta do driftu i szlifować swoje umiejętności na kultowych torach.
Od lutego 2019 roku ECC Games jest notowana na NewConnect.

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.