Komunikaty PR

Znane samochodowe marki w grze Drift21. ECC Games informuje o kolejnej umowie

2020-03-25  |  08:02
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Chołuj
Inner Value

Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/

ECC Games, notowany na NewConnect, producent gier i symulatorów sportów motoryzacyjnych, otrzymał informację o uzyskaniu licencji na korzystanie ze znaku towarowego NISSAN w grze Drift21. To kolejna znana marka w projekcie, w poprzednich miesiącach spółka informowała o pozyskaniu licencji na takie marki jak Mazda, Subaru i BMW. Celem umieszczenia popularnych motoryzacyjnych znaków firmowych
w grze jest maksymalizacja jej realizmu i przychodów ze sprzedaży projektu.

- W ostatnim czasie udało nam się nawiązać i sfinalizować współpracę z Nissanem, który jest producentem jednych z najbardziej rozpoznawalnych samochodów w świecie driftingu. W minionym roku otrzymaliśmy także pozytywne informacje od marek Mazda, Subaru i BMW, które także znajdą się w naszej grze. Wszystkie te marki są nieodłącznym elementem driftu, a ich obecność z pewnością podniesie realizm naszego projektu – mówi Piotr Wątrucki, Prezes ECC Games.

Gra Drift21 to flagowy projekt ECC Games, które specjalizuje się w segmencie symulatorów sportowych. W grudniu 2019 roku producent podpisał umowę ze znanym wydawcą gier komputerowych należącym do koncernu Digital Bros – 505 Games. ECC Games zakłada, że dzięki współpracy z globalnym wydawcą, przy jednoczesnym wsparciu marketingowym ze strony PlayWay-a, Drift21 dotrze do szerszej grupy odbiorców, co może przełożyć się na wyniki sprzedaży produkcji. W ocenie zarządu o ostatecznym sukcesie gry zadecyduje w dużej mierze poziom jej realizmu. Aby temu sprostać, we wrześniu ubiegłego roku spółka nawiązała współpracę z firmą ECUMASTER, która wesprze działania w zakresie tuningu samochodów dostępnych w projekcie.

- Zdajemy sobie sprawę, że Drift21 to tytuł długo wyczekiwany i taki, który cieszy się ogromnym zainteresowaniem, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby sprostać oczekiwaniom graczy. Sukcesywnie staramy się dostarczać rozwiązania, które wpłyną pozytywnie na rozwój produkcji i dostarczą rozrywkę na naprawdę wysokim poziomie – mówi Piotr Wątrucki, prezes zarządu ECC Games. - Pracujemy nad tym, aby
w grze znalazły się także inne znane marki pojazdów. O postępach naszych prac będziemy informowali na bieżąco -
dodaje.

 

O spółce:

ECC Games SA działa w segmencie gier wideo, specjalizacją studia są symulatory sportowe. Spółka tworzy i produkuje autorskie gry oraz bierze udział w tworzeniu i produkcji gier innych producentów na wszystkie platformy. Studio koncentruje się na dwóch kluczowych rodzajach produkcji: gier z segmentu Premium opartych na autorskich pomysłach tworzonych na platformy PC, Sony PlayStation 4, Microsoft Xbox One oraz Nintendo Switch, a także produkcji gier z segmentu Free-to-Play na platformy mobilne Android oraz iOS, opartych na sprawdzonych markach. Najważniejszym projektem studia jest tytuł Drift21 – symulator pozwalający budować auta do driftu i szlifować swoje umiejętności na kultowych torach.

Od lutego 2019 roku ECC Games jest notowana na NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE Biuro prasowe
2024-12-20 | 11:00

Wycena prezesów #TOP 30 polskiej giełdy według SEC Newgate CEE

8. edycja rankingu SEC Newgate: WYCENA PREZESÓW #TOP30 POLSKIEJ GIEŁDY ponownie została zdominowana przez sektor finansów i bankowości, którego przedstawiciele odpowiadają
Giełda Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!
2024-12-20 | 08:20

Big Cheese Studio S.A. ogłasza nowy plan rozwoju na 2025 rok!

Łódzkie studio gier, notowane na warszawskiej giełdzie, Big Cheese Studio S.A., przedstawia plany rozwoju na 2025 rok. Ich celem jest wzmocnienie pozycji spółki na globalnym rynku
Giełda Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów
2024-12-02 | 14:00

Bankier.pl „Najpopularniejszym Serwisem Internetowym” wśród inwestorów

Bankier.pl zajął pierwsze miejsce w dwóch kategoriach tegorocznego Ogólnopolskiego Badania Inwestorów realizowanego przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Ślązacy wciąż nie są uznani za mniejszość etniczną. Temat języka śląskiego wraca do debaty publicznej i prac parlamentarnych

W Polsce 600 tys. osób deklaruje narodowość śląską, a 460 tys. mówi po śląsku. Kwestia uznania etnolektu śląskiego za język regionalny od lat wzbudza żywe dyskusje. Zwolennicy zmiany statusu języka śląskiego najbliżej celu byli w 2024 roku, ale nowelizację ustawy o mniejszościach narodowych i etnicznych zablokowało prezydenckie weto. Ostatnio problem wybrzmiał podczas debaty w Parlamencie Europejskim, ale zdaniem Łukasza Kohuta z PO na forum UE również trudna jest walka o prawa mniejszości etnicznych i językowych.

Transport

Polacy z niejednoznacznymi opiniami na temat autonomicznych pojazdów. Wiedzą o korzyściach, ale zgłaszają też obawy

Polacy widzą w pojazdach autonomicznych szansę na poprawę bezpieczeństwa na drogach i zwiększenie mobilności osób starszych czy z niepełnosprawnościami. Jednocześnie rozwojowi technologii AV towarzyszą obawy, m.in. o utratę kontroli nad pojazdem czy o większą awaryjność niż w przypadku tradycyjnych aut – wynika z prowadzonych przez Łukasiewicz – PIMOT badań na temat akceptacji społecznej dla AV. Te obawy wskazują, że rozwojowi technologii powinna także towarzyszyć edukacja, zarówno kierowców, jak i pasażerów. Eksperci mówią także o konieczności transparentnego informowania o możliwościach i ograniczeniach AV.

Prawo

70 proc. Polaków planuje wyjazd na urlop w sezonie letnim 2025. Do łask wracają wakacje last minute

Ponad 70 proc. Polaków planuje wyjechać na urlop w sezonie letnim, czyli między końcem czerwca a końcem września – wynika z badania Polskiej Organizacji Turystycznej. 35 proc. zamierza wyjechać tylko raz, a 30 proc. – co najmniej dwa razy. Z grupy wyjeżdżających jedna trzecia wybierze się na wyjazd zagraniczny. Jak wskazuje Katarzyna Turosieńska z Polskiej Izby Turystyki, po kilku latach ponownie do łask wracają oferty last minute, a zagraniczne kierunki pozostają niezmienne – prym wiodą m.in. Grecja, Tunezja, Egipt czy Hiszpania.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.