Komunikaty PR

Znane samochodowe marki w grze Drift21. ECC Games informuje o kolejnej umowie

2020-03-25  |  08:02
Biuro prasowe
Kontakt
Marta Chołuj
Inner Value

Wilcza 46
00-679 Warszawa
m.choluj|innervalue.pl| |m.choluj|innervalue.pl
+48 22 292 04 28
innervalue.pl/

ECC Games, notowany na NewConnect, producent gier i symulatorów sportów motoryzacyjnych, otrzymał informację o uzyskaniu licencji na korzystanie ze znaku towarowego NISSAN w grze Drift21. To kolejna znana marka w projekcie, w poprzednich miesiącach spółka informowała o pozyskaniu licencji na takie marki jak Mazda, Subaru i BMW. Celem umieszczenia popularnych motoryzacyjnych znaków firmowych
w grze jest maksymalizacja jej realizmu i przychodów ze sprzedaży projektu.

- W ostatnim czasie udało nam się nawiązać i sfinalizować współpracę z Nissanem, który jest producentem jednych z najbardziej rozpoznawalnych samochodów w świecie driftingu. W minionym roku otrzymaliśmy także pozytywne informacje od marek Mazda, Subaru i BMW, które także znajdą się w naszej grze. Wszystkie te marki są nieodłącznym elementem driftu, a ich obecność z pewnością podniesie realizm naszego projektu – mówi Piotr Wątrucki, Prezes ECC Games.

Gra Drift21 to flagowy projekt ECC Games, które specjalizuje się w segmencie symulatorów sportowych. W grudniu 2019 roku producent podpisał umowę ze znanym wydawcą gier komputerowych należącym do koncernu Digital Bros – 505 Games. ECC Games zakłada, że dzięki współpracy z globalnym wydawcą, przy jednoczesnym wsparciu marketingowym ze strony PlayWay-a, Drift21 dotrze do szerszej grupy odbiorców, co może przełożyć się na wyniki sprzedaży produkcji. W ocenie zarządu o ostatecznym sukcesie gry zadecyduje w dużej mierze poziom jej realizmu. Aby temu sprostać, we wrześniu ubiegłego roku spółka nawiązała współpracę z firmą ECUMASTER, która wesprze działania w zakresie tuningu samochodów dostępnych w projekcie.

- Zdajemy sobie sprawę, że Drift21 to tytuł długo wyczekiwany i taki, który cieszy się ogromnym zainteresowaniem, dlatego też dokładamy wszelkich starań, aby sprostać oczekiwaniom graczy. Sukcesywnie staramy się dostarczać rozwiązania, które wpłyną pozytywnie na rozwój produkcji i dostarczą rozrywkę na naprawdę wysokim poziomie – mówi Piotr Wątrucki, prezes zarządu ECC Games. - Pracujemy nad tym, aby
w grze znalazły się także inne znane marki pojazdów. O postępach naszych prac będziemy informowali na bieżąco -
dodaje.

 

O spółce:

ECC Games SA działa w segmencie gier wideo, specjalizacją studia są symulatory sportowe. Spółka tworzy i produkuje autorskie gry oraz bierze udział w tworzeniu i produkcji gier innych producentów na wszystkie platformy. Studio koncentruje się na dwóch kluczowych rodzajach produkcji: gier z segmentu Premium opartych na autorskich pomysłach tworzonych na platformy PC, Sony PlayStation 4, Microsoft Xbox One oraz Nintendo Switch, a także produkcji gier z segmentu Free-to-Play na platformy mobilne Android oraz iOS, opartych na sprawdzonych markach. Najważniejszym projektem studia jest tytuł Drift21 – symulator pozwalający budować auta do driftu i szlifować swoje umiejętności na kultowych torach.

Od lutego 2019 roku ECC Games jest notowana na NewConnect.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inner Value
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Giełda SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto Biuro prasowe
2024-08-19 | 09:35

SYGNIS notuje w pierwszym półroczu 2024 r. 4,8 mln zł ze sprzedaży netto

Polski producent deeptechowego hardware’u – SYGNIS SA – w pierwszej połowie br. wypracował ponad 4,8 mln zł przychodów ze sprzedaży netto. Notowana na rynku NewConnect
Giełda Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.
2024-08-19 | 09:20

Wyniki Red Square Games za drugi kwartał 2024 r. zgodne z przewidywaniami.

Ponad 91 proc. wzrostu przychodów ze sprzedaży produktów w pierwszym półroczu 2024 r., w porównaniu r/r, odnotował notowany na rynku NewConnect producent i wydawca
Giełda Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.
2024-08-09 | 11:00

Cherrypick Games notuje 1,4 mln przychodów w pierwszej połowie 2024 r.

Warszawski deweloper koncentruje się na najnowszej grze Angst: A Tale of Survival Cherrypick Games, notowany na NewConnect producent i wydawca gier, wypracował w pierwszej połowie 2024 roku

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

ePłatności z wykorzystaniem portfeli cyfrowych będą już wkrótce dostępne w mObywatelu. Do pilotażu usługi dołączy więcej urzędów

Ponad 50 gmin korzystających z ePłatności w mObywatelu i 82 tys. zrealizowanych transakcji – to dotychczasowy efekt pilotażu tej usługi prowadzonego od ubiegłego roku. Mieszkańcy uczestniczących w nim gmin mogą przez aplikację i portal płacić m.in. podatek od nieruchomości czy podatek rolny albo uiszczać opłaty za śmieci. Do opcji opłacania zobowiązań administracyjnych wkrótce dojdą także płatności z inicjatywy użytkownika, czyli np. opłaty skarbowe ponoszone przy okazji załatwiania różnych spraw urzędowych. Trwają także prace nad wdrożeniem kolejnych metod płatności – do BLIK-a właśnie dołączyły karty płatnicze, a następne będą cyfrowe portfele, czyli Google Pay i Apple Pay.

Ochrona środowiska

Kosmiczne śmieci są coraz większym problemem. Ich obecność na orbicie generuje znaczne koszty

Liczba kosmicznych odpadów stale rośnie. Ich źródłem są obiekty, które zostały wysłane w kosmos, zakończyły misję lub uległy rozpadowi. Krążące w przestrzeni kosmicznej fragmenty tych obiektów stwarzają ryzyko kolizji z tymi, które są obecnie eksploatowane. Unikanie takich zdarzeń wiąże się z koniecznością ponoszenia wydatków na monitoring zagrożeń czy zwiększeniem zużycia paliwa poprzez obieranie niekolizyjnych kursów. Jednym ze sposobów na zmniejszenie tego problemu jest wydłużenie eksploatacji obiektów poprzez ich tankowanie na orbicie. Polacy pracują nad taką technologią.

Ochrona środowiska

Beton z alg czy szkło fotowoltaiczne. Ekologiczne innowacje zmieniają sektor budowlany

Sektor budynków i budownictwa jest największym emitentem gazów cieplarnianych, odpowiadając za 37 proc. globalnych emisji – wynika z danych ONZ. Tradycyjne materiały budowlane, takie jak beton czy cegły, są stopniowo udoskonalane, aby jak najlepiej odpowiadać na wyzwania środowiskowe. – Większość producentów, szczególnie tych dużych, skupia się na tym, aby obniżać koszty ekologiczne produkcji materiałów, tak żeby konsumenci otrzymywali produkt bardziej zrównoważony – ocenia Tomasz Bojęć, partner zarządzający w ThinkCo. Z drugiej strony na rynek wchodzą innowacje, które stosowane w większej skali będą stopniowo zazieleniać budownictwo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.