Gilded Age – Pepco przedstawia nową kolekcję

Dagmara Gac
Alert Media Communications
Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Pepco zaprezentowało nową kolekcję „Gilded Age”, przygotowaną we współpracy z ukraińską artystką Veroniką Blyzniuchenko. Część środków ze sprzedaży produktów zostanie przekazanych Fundacji "Ukrainian Charity Exhibitions" niosącej pomoc osobom potrzebującym rehabilitacji, w związku z wojną w Ukrainie. Kolekcja, w której znajdują się między innymi dekoracje do domu, akcesoria łazienkowe i kuchenne, czy tekstylia, będzie dostępna w Pepco od 7 września.
Nowa kolekcja z segmentu affluent
Gilded Age to nowa kolekcja z segmentu affluent, czyli limitowanych produktów wysokiej jakości, w wyjątkowym designie. W jej skład wchodzą m.in dekoracje domowe: pudełka, tace, czy ramki na zdjęcia; akcesoria kuchenne w tym m.in. kubki, dzbanki i talerze, a także takie produkty jak lampki, długopisy, notesy, czy świece zapachowe. Łączy je wszystkie szczególny design, uwzględniający m.in. motywy kwiatowe oraz szczytny cel, część dochodu ze sprzedaży produktów zostanie przeznaczone na pomoc Ukrainie.
- Od początku wojny w Ukrainie Pepco aktywnie zaangażowało się w pomoc ofiarom konfliktu. Rozszerzyliśmy swoje standardowe działania pomocowe, pozostając w ciągłym kontakcie z naszymi partnerami oraz organizacjami pozarządowymi, a także wspierając naszych pracowników pochodzących z Ukrainy. Niestety widzimy, że z każdym kolejnym dniem wojny, pojawiają się nowe ludzkie tragedie, a skala potrzebnej pomocy nieustannie rośnie. Stąd nowy projekt - specjalna kolekcja przygotowana przez ukraińską artystkę i szczytny cel, jaki za nią stoi, bo cześć dochodu ze sprzedaży zostanie przeznaczona właśnie na wsparcie Ukrainy – mówi Kasia Wilczewska, Head of Corporate Communication Pepco.
Design inspirowany sztuką europejską, dalekowschodnią i secesją
Autorką kolekcji Gilded Age jest Veronika Blyzniuchenko, 27-letnia designerka, wyspecjalizowana w tworzeniu farbami olejnymi na płótnie oraz technikach akwarelowych. Kształciła się w Akademii Projektowania i Sztuk w Charkowie i jest zawodową malarką. Jej prace znajdują się w prywatnych kolekcjach w Europie, Ameryce Południowej, USA i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W 2022 roku wraz z innymi młodymi ukraińskimi malarzami wzięła udział w serii wystaw zorganizowanych przez „Ukrainian Charity Exhibitions”.
„Veronika zajmuje się nie tylko tworzeniem abstrakcyjnych i narracyjnych obrazów, ale także autorskich wyrobów z jedwabiu, paneli dekoracyjnych itp. Z jednej strony niejednolitość, fragmentaryczność, stosowanie różnorodnych wzorów i śmiałe wariacje z nimi nawiązują do irańskich miniatur książkowych, form i dekoracji ceramiki, zarówno europejskiej, jak i dalekowschodniej. Z drugiej strony, w niektórych miejscach zauważalna jest inspiracja artystki formami plastycznymi i rozwiązaniami do sztuki przełomu XIX i XX wieku, w szczególności secesji, której ważną cechą jest płynna, wijąca się linia – ocenia Anfisa Doroshenko, kulturoznawczyni, Narodowy Uniwersytet „Akademia Kijowsko-Mohylańska”.
Współpraca z Fundacją "Ukrainian Charity Exhibitions"
Fundacja „Ukrainian Charity Exhibitions”, na którą zostanie przekazana część środków ze sprzedaży produktów zaprojektowanych przez Veronikę Blyzniuchenko, zrzesza Ukraińskich artystów niosących pomoc i wsparcie dla osób dotkniętych wojną w Ukrainie. Fundacja za swój główny cel obrała pomoc w rehabilitacji dla osób poszkodowanych w wyniku działań wojennych. Do zakresu swojej działalności zalicza: klasyczną sprzedaż dzieł sztuki za pośrednictwem katalogów, organizację wystaw fizycznych na Ukrainie i za granicą, płatne wystawy cyfrowe za pośrednictwem platformy internetowej, aukcje charytatywne oraz sprzedaż plakatów, czy też pocztówek.
***
Pepco, tak zwany value retailer, to najszybciej rozwijająca się europejska sieć handlowa, oferująca odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez miliony klientów przeprowadzających ponad 28 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 29 tysięcy pracowników w 18 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3000 sklepów.
Pierwsze sklepy Pepco otwarto w Polsce w 2004 roku, a w 2013 roku firma rozszerzyła swoją działalność na Czechy i Słowację. W okresie pomiędzy 2015 i 2017 rokiem sklepy marki pojawiły się w Chorwacji, na Węgrzech, na Litwie, w Rumunii i Słowenii. Od 2018 roku firma weszła na rynek łotewski, estoński, bułgarski, włoski, serbski, hiszpański, austriacki, niemiecki i grecki. Na wiosnę 2023 roku otworzyła pierwsze sklepy w Portugalii. Jesienią 2023 roku planuje otwarcie kolejnych w Bośni i Hercegowinie.
Kontakt dla mediów:
e-mail: pepco@alertmedia.pl

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.