Komunikaty PR

Gilded Age – Pepco przedstawia nową kolekcję

2023-09-07  |  13:18
Biuro prasowe
Kontakt

Dagmara Gac
Alert Media Communications

Przy Bażantarni 13
02-793 Warszawa
dagmara.gac|alertmedia.pl| |dagmara.gac|alertmedia.pl
609 329 385
https://alertmedia.pl/
Do pobrania docx ( 0.07 MB )

Pepco zaprezentowało nową kolekcję „Gilded Age”, przygotowaną we współpracy z ukraińską artystką Veroniką Blyzniuchenko. Część środków ze sprzedaży produktów zostanie przekazanych Fundacji "Ukrainian Charity Exhibitions" niosącej pomoc osobom potrzebującym rehabilitacji, w związku z wojną w Ukrainie. Kolekcja, w której znajdują się między innymi dekoracje do domu, akcesoria łazienkowe i kuchenne, czy tekstylia, będzie dostępna w Pepco od 7 września.

Nowa kolekcja z segmentu affluent

Gilded Age to nowa kolekcja z segmentu affluent, czyli limitowanych produktów wysokiej jakości, w wyjątkowym designie. W jej skład wchodzą m.in dekoracje domowe: pudełka, tace, czy ramki na zdjęcia; akcesoria kuchenne w tym m.in. kubki, dzbanki i talerze, a także takie produkty jak lampki, długopisy, notesy, czy świece zapachowe. Łączy je wszystkie szczególny design, uwzględniający m.in. motywy kwiatowe oraz szczytny cel, część dochodu ze sprzedaży produktów zostanie przeznaczone na pomoc Ukrainie.

- Od początku wojny w Ukrainie Pepco aktywnie zaangażowało się w pomoc ofiarom konfliktu. Rozszerzyliśmy swoje standardowe działania pomocowe, pozostając w ciągłym kontakcie z naszymi partnerami oraz organizacjami pozarządowymi, a także wspierając naszych pracowników pochodzących z Ukrainy. Niestety widzimy, że z każdym kolejnym dniem wojny, pojawiają się nowe ludzkie tragedie, a skala potrzebnej pomocy nieustannie rośnie. Stąd nowy projekt  - specjalna kolekcja przygotowana przez ukraińską artystkę i szczytny cel, jaki za nią stoi, bo cześć dochodu ze sprzedaży zostanie przeznaczona właśnie na wsparcie Ukrainy – mówi Kasia Wilczewska, Head of Corporate Communication Pepco.

Design inspirowany sztuką europejską, dalekowschodnią i secesją

Autorką kolekcji Gilded Age jest Veronika Blyzniuchenko, 27-letnia designerka, wyspecjalizowana w tworzeniu farbami olejnymi na płótnie oraz technikach akwarelowych. Kształciła się w Akademii Projektowania i Sztuk w Charkowie i jest zawodową malarką. Jej prace znajdują się w prywatnych kolekcjach w Europie, Ameryce Południowej, USA i Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W 2022 roku wraz z innymi młodymi ukraińskimi malarzami wzięła udział w serii wystaw zorganizowanych przez „Ukrainian Charity Exhibitions”.

„Veronika zajmuje się nie tylko tworzeniem abstrakcyjnych i narracyjnych obrazów, ale także autorskich wyrobów z jedwabiu, paneli dekoracyjnych itp. Z jednej strony niejednolitość, fragmentaryczność, stosowanie różnorodnych wzorów i śmiałe wariacje z nimi nawiązują do irańskich miniatur książkowych, form i dekoracji ceramiki, zarówno europejskiej, jak i dalekowschodniej. Z drugiej strony, w niektórych miejscach zauważalna jest inspiracja artystki formami plastycznymi i rozwiązaniami do sztuki przełomu XIX i XX wieku, w szczególności secesji, której ważną cechą jest płynna, wijąca się linia – ocenia Anfisa Doroshenko, kulturoznawczyni, Narodowy Uniwersytet „Akademia Kijowsko-Mohylańska”.

Współpraca z Fundacją "Ukrainian Charity Exhibitions"

Fundacja „Ukrainian Charity Exhibitions”, na którą zostanie przekazana część środków ze sprzedaży produktów zaprojektowanych przez Veronikę Blyzniuchenko, zrzesza Ukraińskich artystów niosących pomoc i wsparcie dla osób dotkniętych wojną w Ukrainie. Fundacja za swój główny cel obrała pomoc w rehabilitacji dla osób poszkodowanych w wyniku działań wojennych. Do zakresu swojej działalności zalicza: klasyczną sprzedaż dzieł sztuki za pośrednictwem katalogów, organizację wystaw fizycznych na Ukrainie i za granicą, płatne wystawy cyfrowe za pośrednictwem platformy internetowej, aukcje charytatywne oraz sprzedaż plakatów, czy też pocztówek.

***

Pepco, tak zwany value retailer, to najszybciej rozwijająca się europejska sieć handlowa, oferująca odzież dla całej rodziny i artykuły dla domu w bardzo atrakcyjnych cenach. Po blisko 20 latach nieprzerwanego rozwoju sklepy Pepco są obecnie odwiedzane przez miliony klientów przeprowadzających ponad 28 milionów transakcji miesięcznie. Firma, której główna siedziba mieści się w Poznaniu, zatrudnia obecnie ponad 29 tysięcy  pracowników w 18 krajach w całej Europie i posiada sieć ponad 3000 sklepów.

Pierwsze sklepy Pepco otwarto w Polsce w 2004 roku, a w 2013 roku firma rozszerzyła swoją działalność na Czechy i Słowację. W okresie pomiędzy 2015 i 2017 rokiem sklepy marki pojawiły się w Chorwacji, na Węgrzech, na Litwie, w Rumunii i Słowenii. Od 2018 roku firma weszła na rynek łotewski, estoński, bułgarski, włoski, serbski, hiszpański, austriacki, niemiecki i grecki. Na wiosnę 2023 roku otworzyła pierwsze sklepy w Portugalii. Jesienią 2023 roku planuje otwarcie kolejnych w Bośni i Hercegowinie.


Kontakt dla mediów:

e-mail: pepco@alertmedia.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Alert Media Communications
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.