GlaxoSmithKline zarządza czasem pracy dzięki nowoczesnym narzędziom od Gavdi
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Polski oddział GlaxoSmithKline, będący częścią globalnej firmy z sektora ochrony zdrowia, wdrożył we współpracy z Gavdi Polska nowoczesne i przyjazne użytkownikom narzędzia zarządzania czasem pracy. Firma zdecydowała się na implementację takich rozwiązań jak Gavdi TM Box, Gavdi Time Management Platform, Gavdi Self Service Platform oraz udostępnienie wewnętrznego Portalu HR na urządzeniach mobilnych. Wdrożenie zakończyło się w lipcu 2020 r. i objęło ok. 2,5 tys. użytkowników w czterech spółkach: GlaxoSmithKline Pharmaceuticals, GSK Services, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare oraz GSK Commercial.
Celem projektu było podniesienie efektywności zarządzania oraz umożliwienie samoobsługi pracowniczej, co udało się osiągnąć poprzez implementację nowoczesnych narzędzi Gavdi. GlaxoSmithKline zależało też na dostępie do aplikacji z poziomu urządzeń mobilnych oraz przeglądarki internetowej bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na stacjach roboczych.
Wdrożenie objęło autorskie narzędzie Gavdi TM Box – prekonfigurowany pakiet rozwiązań do obsługi procesów planowania, ewidencji i analizy czasu pracy w zgodzie z przepisami prawa wynikającymi z Kodeksu Pracy oraz wewnętrznymi regulaminami klienta, stworzony w oparciu o standard SAP ERP HCM. Dzięki temu rozwiązaniu menedżerowie mogą na bieżąco kontrolować grafik swojego zespołu oraz niezwłocznie reagować w przypadku niespodziewanych nieobecności, aktualizując harmonogram i informując o zmianach pracowników. System rozszerzono o zestaw aplikacji samoobsługowych Gavdi Time Management Platform umożliwiających menedżerom i kierownikom kompleksowe zarządzanie danymi czasu pracy, samodzielne planowanie harmonogramów oraz rozliczanie czasu pracy pracowników. Platforma funkcjonuje w oparciu o technologię chmurową z wykorzystaniem intuicyjnego interfejsu Fiori, co pozwala użytkownikom na dostęp do systemu poprzez różne typy urządzeń i z dowolnego miejsca.
– Zarządzanie czasem pracy w spółkach prowadzących globalną działalność to istotny element dla prawidłowego funkcjonowania firmy. Dlatego tak ważna jest implementacja nowoczesnych narzędzi pozwalających na optymalizację procesów związanych z planowaniem i ewidencją czasu pracy oraz łatwo dostępnych z dowolnego urządzenia. Niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania procesów jest również zapewnienie narzędzia dostosowanego do aktualnych wymogów prawnych obowiązujących w danym kraju – mówi Bogdan Siwiński, Kierownik Projektu ze strony Gavdi Polska.
Istotnym elementem projektu zrealizowanego dla GlaxoSmithKline było wdrożenie rozwiązania Gavdi Self Service Platform. Firmie zależało na dostępie do platformy pozwalającej na samoobsługę pracowniczą i menedżerską umożliwiającą kompleksowe zarządzanie danymi pracowników z poziomu dowolnego urządzenia.
– Jednym z ważniejszych elementów wdrożenia było dla nas uruchomienie narzędzia Gavdi Self Service Platform, które pozwala pracownikom na samoobsługę w zakresie m.in. aktualizacji danych osobowych. Platforma jest dostępna z poziomu przeglądarki internetowej oraz urządzeń mobilnych i zastąpiła narzędzie, które w GlaxoSmithKline wykorzystywaliśmy do tej pory. To wygodne rozwiązanie, szczególnie dla pracowników, którzy często podróżują służbowo – dzięki mobilnemu dostępowi do aplikacji mogą w dowolnym momencie dopełnić formalności bez konieczności kontaktu z działem kadr czy instalowania na komputerze dodatkowego oprogramowania – mówi Marek Mazur, HR Service & Payroll Lead, Poland, Nordics, Baltics & Adriatics, GlaxoSmithKline.
GlaxoSmithKline to jedna z wiodących firm prowadzących działalność w zakresie ochrony zdrowia. GSK dostarcza polskim pacjentom ponad 300 leków i produktów ochrony zdrowia oraz prowadzi działalność badawczą i rozwojową w zakresie badań klinicznych nad nowymi lekami.
Consdata i Credit Agricole Bank Polska - Low-codowe Śniadanie Technologiczne
Toughbook wspiera żołnierzy na froncie, umożliwiając im komunikację
Czeski startup pomoże w ekspansji zagranicznej polskich firm i organizacji.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.