GlaxoSmithKline zarządza czasem pracy dzięki nowoczesnym narzędziom od Gavdi
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Polski oddział GlaxoSmithKline, będący częścią globalnej firmy z sektora ochrony zdrowia, wdrożył we współpracy z Gavdi Polska nowoczesne i przyjazne użytkownikom narzędzia zarządzania czasem pracy. Firma zdecydowała się na implementację takich rozwiązań jak Gavdi TM Box, Gavdi Time Management Platform, Gavdi Self Service Platform oraz udostępnienie wewnętrznego Portalu HR na urządzeniach mobilnych. Wdrożenie zakończyło się w lipcu 2020 r. i objęło ok. 2,5 tys. użytkowników w czterech spółkach: GlaxoSmithKline Pharmaceuticals, GSK Services, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare oraz GSK Commercial.
Celem projektu było podniesienie efektywności zarządzania oraz umożliwienie samoobsługi pracowniczej, co udało się osiągnąć poprzez implementację nowoczesnych narzędzi Gavdi. GlaxoSmithKline zależało też na dostępie do aplikacji z poziomu urządzeń mobilnych oraz przeglądarki internetowej bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na stacjach roboczych.
Wdrożenie objęło autorskie narzędzie Gavdi TM Box – prekonfigurowany pakiet rozwiązań do obsługi procesów planowania, ewidencji i analizy czasu pracy w zgodzie z przepisami prawa wynikającymi z Kodeksu Pracy oraz wewnętrznymi regulaminami klienta, stworzony w oparciu o standard SAP ERP HCM. Dzięki temu rozwiązaniu menedżerowie mogą na bieżąco kontrolować grafik swojego zespołu oraz niezwłocznie reagować w przypadku niespodziewanych nieobecności, aktualizując harmonogram i informując o zmianach pracowników. System rozszerzono o zestaw aplikacji samoobsługowych Gavdi Time Management Platform umożliwiających menedżerom i kierownikom kompleksowe zarządzanie danymi czasu pracy, samodzielne planowanie harmonogramów oraz rozliczanie czasu pracy pracowników. Platforma funkcjonuje w oparciu o technologię chmurową z wykorzystaniem intuicyjnego interfejsu Fiori, co pozwala użytkownikom na dostęp do systemu poprzez różne typy urządzeń i z dowolnego miejsca.
– Zarządzanie czasem pracy w spółkach prowadzących globalną działalność to istotny element dla prawidłowego funkcjonowania firmy. Dlatego tak ważna jest implementacja nowoczesnych narzędzi pozwalających na optymalizację procesów związanych z planowaniem i ewidencją czasu pracy oraz łatwo dostępnych z dowolnego urządzenia. Niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania procesów jest również zapewnienie narzędzia dostosowanego do aktualnych wymogów prawnych obowiązujących w danym kraju – mówi Bogdan Siwiński, Kierownik Projektu ze strony Gavdi Polska.
Istotnym elementem projektu zrealizowanego dla GlaxoSmithKline było wdrożenie rozwiązania Gavdi Self Service Platform. Firmie zależało na dostępie do platformy pozwalającej na samoobsługę pracowniczą i menedżerską umożliwiającą kompleksowe zarządzanie danymi pracowników z poziomu dowolnego urządzenia.
– Jednym z ważniejszych elementów wdrożenia było dla nas uruchomienie narzędzia Gavdi Self Service Platform, które pozwala pracownikom na samoobsługę w zakresie m.in. aktualizacji danych osobowych. Platforma jest dostępna z poziomu przeglądarki internetowej oraz urządzeń mobilnych i zastąpiła narzędzie, które w GlaxoSmithKline wykorzystywaliśmy do tej pory. To wygodne rozwiązanie, szczególnie dla pracowników, którzy często podróżują służbowo – dzięki mobilnemu dostępowi do aplikacji mogą w dowolnym momencie dopełnić formalności bez konieczności kontaktu z działem kadr czy instalowania na komputerze dodatkowego oprogramowania – mówi Marek Mazur, HR Service & Payroll Lead, Poland, Nordics, Baltics & Adriatics, GlaxoSmithKline.
GlaxoSmithKline to jedna z wiodących firm prowadzących działalność w zakresie ochrony zdrowia. GSK dostarcza polskim pacjentom ponad 300 leków i produktów ochrony zdrowia oraz prowadzi działalność badawczą i rozwojową w zakresie badań klinicznych nad nowymi lekami.

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.