Komunikaty PR

GlaxoSmithKline zarządza czasem pracy dzięki nowoczesnym narzędziom od Gavdi

2021-01-12  |  14:20
Kontakt
Monday PR
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.

Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl

Polski oddział GlaxoSmithKline, będący częścią globalnej firmy z sektora ochrony zdrowia, wdrożył we współpracy z Gavdi Polska nowoczesne i przyjazne użytkownikom narzędzia zarządzania czasem pracy. Firma zdecydowała się na implementację takich rozwiązań jak Gavdi TM Box, Gavdi Time Management Platform, Gavdi Self Service Platform oraz udostępnienie wewnętrznego Portalu HR na urządzeniach mobilnych. Wdrożenie zakończyło się w lipcu 2020 r. i objęło ok. 2,5 tys. użytkowników w czterech spółkach: GlaxoSmithKline Pharmaceuticals, GSK Services, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare oraz GSK Commercial.

Celem projektu było podniesienie efektywności zarządzania oraz umożliwienie samoobsługi pracowniczej, co udało się osiągnąć poprzez implementację nowoczesnych narzędzi Gavdi. GlaxoSmithKline zależało też na dostępie do aplikacji z poziomu urządzeń mobilnych oraz przeglądarki internetowej bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na stacjach roboczych.

Wdrożenie objęło autorskie narzędzie Gavdi TM Box – prekonfigurowany pakiet rozwiązań do obsługi procesów planowania, ewidencji i analizy czasu pracy w zgodzie z przepisami prawa wynikającymi z Kodeksu Pracy oraz wewnętrznymi regulaminami klienta, stworzony  w oparciu o standard SAP ERP HCM. Dzięki temu rozwiązaniu menedżerowie mogą na bieżąco kontrolować grafik swojego zespołu oraz niezwłocznie reagować w przypadku niespodziewanych nieobecności, aktualizując harmonogram i informując o zmianach pracowników. System rozszerzono o zestaw aplikacji samoobsługowych Gavdi Time Management Platform umożliwiających menedżerom i kierownikom kompleksowe zarządzanie danymi czasu pracy, samodzielne planowanie harmonogramów oraz rozliczanie czasu pracy pracowników. Platforma funkcjonuje w oparciu o technologię chmurową z wykorzystaniem intuicyjnego interfejsu Fiori, co pozwala użytkownikom na dostęp do systemu poprzez różne typy urządzeń i z dowolnego miejsca.

Zarządzanie czasem pracy w spółkach prowadzących globalną działalność to istotny element dla prawidłowego funkcjonowania firmy. Dlatego tak ważna jest implementacja nowoczesnych narzędzi pozwalających na optymalizację procesów związanych z planowaniem i ewidencją czasu pracy oraz łatwo dostępnych z dowolnego urządzenia. Niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania procesów jest również zapewnienie narzędzia dostosowanego do aktualnych wymogów prawnych obowiązujących w danym kraju – mówi Bogdan Siwiński, Kierownik Projektu ze strony Gavdi Polska.

Istotnym elementem projektu zrealizowanego dla GlaxoSmithKline było wdrożenie rozwiązania Gavdi Self Service Platform. Firmie zależało na dostępie do platformy pozwalającej na samoobsługę pracowniczą i menedżerską umożliwiającą kompleksowe zarządzanie danymi pracowników z poziomu dowolnego urządzenia.

– Jednym z ważniejszych elementów wdrożenia było dla nas uruchomienie narzędzia Gavdi Self Service Platform, które pozwala pracownikom na samoobsługę w zakresie m.in. aktualizacji danych osobowych. Platforma jest dostępna z poziomu przeglądarki internetowej oraz urządzeń mobilnych i zastąpiła narzędzie, które w GlaxoSmithKline wykorzystywaliśmy do tej pory. To wygodne rozwiązanie, szczególnie dla pracowników, którzy często podróżują służbowo – dzięki mobilnemu dostępowi do aplikacji mogą w dowolnym momencie dopełnić formalności bez konieczności kontaktu z działem kadr czy instalowania na komputerze dodatkowego oprogramowania – mówi Marek Mazur, HR Service & Payroll Lead, Poland, Nordics, Baltics & Adriatics, GlaxoSmithKline.

GlaxoSmithKline to jedna z wiodących firm prowadzących działalność w zakresie ochrony zdrowia. GSK dostarcza polskim pacjentom ponad 300 leków i produktów ochrony zdrowia oraz prowadzi działalność badawczą i rozwojową w zakresie badań klinicznych nad nowymi lekami. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł

Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek

Polityka

Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– ​Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro.  Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.

Handel

Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.