Głodny Świąt i zimowych okazji? Mniam to w Żabce!
Żabka przygotowała dla swoich klientów na koniec roku mnóstwo smacznych niespodzianek, które dostępne są tylko w sklepach sieci. Teraz można w nich nabyć sycące przekąski, takie jak burger Wołowiner Po Zbóju i Zapiekanka Po Zbóju. Na sklepowych półkach pojawiły się także tradycyjne świąteczne produkty marki Szamamm. Z kolei już w drugiej połowie grudnia do żabkowych pieców trafią dwie nowe pizze w stylu neapolitańskim – Quattro Formaggi i Capricciosa.
Jesienno-zimowe dni to czas, kiedy syty posiłek jest szczególnie pożądany. Osoby, które chcą się rozgrzać, zjeść ciepłą przekąskę lub szukają gotowych świątecznych dań, dzięki ofercie dostępnej w Żabce mogą zaspokoić swoje potrzeby szybko i wygodnie. A zaoszczędzony czas spędzić jak tylko chcą.
W chłodne dni z pomocą przyjdzie także rozgrzewająca kawa, w tym okresie serwowana w kubkach o zmienionej zimowej szacie graficznej.
Zbójnickie nowości i moc wyłączności
W tym roku w sklepach sieci kupić można jeszcze większego niż dotychczas burgera – Wołowinera Po Zbóju, w cenie 14,99 zł (z aplikacją Żappka w cenie 12,99 zł/szt.). W skład zbójnickiej kanapki wchodzi 100% polskiej wołowiny, placek ziemniaczany, kruchy bekon i wędzony ser. Mięsno-serowa kombinacja uzupełniona została oryginalnym Sosem po Zbóju i zamknięta w bułce z cheddarem i kawałkami bekonu.
Poza sezonowym burgerem głód zaspokoi także chrupiąca Zapiekanka po Zbóju, w promocyjnej cenie 9,99 zł/szt. z aplikacją Żappka (cena standardowa 10,99 zł/szt.). Zbójnickiego smaku nadaje jej kombinacja wędzonego boczku, pieczarek, czerwonej cebuli oraz wędzonego sera gouda. Zapiekanka Po Zbóju stanowi nowy wariant kultowej przekąski Prosto z Pieca.
Głodny Świąt? Mniam to w Żabce!
Aż 98% respondentów według badania CBOS[1] deklaruje, że spożywa tradycyjne potrawy wigilijne. Mając to na uwadze, Żabka zadbała o świąteczną atmosferę także na sklepowych półkach. W zimowej odsłonie akcji „Głodny? Mniam to w Żabce!”, kupić można tradycyjne świąteczne produkty sygnowane marką Szamamm. Przedsmak wigilijnej kolacji będzie można poczuć próbując pierogów z kapustą i grzybami oraz zupy grzybowej, na której smak składa się połączenie aromatycznych, leśnych grzybów – podgrzybka i borowika – z delikatnym makaronem.
Świąteczne pierogi w sklepach sieci są do kupienia w cenie 7,99 zł/opakowanie. Z kolei zupę grzybową nabyć można w promocyjnej cenie 6,99 zł przy zakupie 2 sztuk (cena standardowa 8,99 zł/szt.). Ponadto, w dniach 18-24 grudnia kupując oba produkty w zestawie (pierogi z kapustą i grzybami + zupa grzybowa), zapłacimy za nie tylko 14,00 zł.
Nowe smaki pizzy na wynos
Sieć nie ustaje w zaskakiwaniu swoich klientów i już niebawem rozszerzy menu o dwie nowe pizze w stylu neapolitańskim.
Pierwszą z nich jest pizza Quattro Formaggi. Smak wypiekanego w kamiennym piecu długo dojrzewającego ciasta uzupełniony został w niej o kompozycję aż 4 serów: mozzarelli, ementalera, czerwonego sera cheddar oraz jedwabistego sera z mleka owczego – roquefort. Druga pizza to Capricciosa. Smak tej gorącej przekąsce nadaje szynka jałowcowa wędzona dymem z drewna bukowego, wkomponowana w cienkie długo dojrzewające ciasto w stylu neapolitańskim.
Wszystkie warianty pizzy oferowane w Żabce (Margherita, Pepperoni, Quattro Formaggi, Capricciosa) – można zakupić na wynos (ciepłą lub mrożoną) albo poprosić o ich przygotowanie w sklepie[2] i po 3 minutach od zamówienia cieszyć się ich smakiem.
Codziennie inna okazja z aplikacją Żappka
To jednak nie koniec wyjątkowych promocji dostępnych w sieci. Warto śledzić oferty przygotowane specjalnie dla użytkowników aplikacji Żappka, gdzie aż do 26.12.2024 r. czekają wyjątkowe Zimowe Hity Dnia, czyli produkty z kategorii: słodyczy, słonych przekąsek, napojów i lodów. To kolejny powód by odwiedzić sklep Żabka!
Szczegóły oferty dotyczącej zimowych produktów dostępne pod adresem: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna/
[1] Komunikat z badań „Boże Narodzenie 2023” dostępny: https://www.cbos.pl/SPISKOM.POL/2023/K_155_23.PDF
[2] Pizza na ciepło jest dostępna w ponad 7000 sklepach wyposażonych w piec hybrydowy.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Przed Europą wiele lat zwiększonych wydatków na zbrojenia. To obciąży krajowe budżety
– Bezpieczeństwo militarne trzeba finansować bezpiecznie, uwzględniając bezpieczeństwo finansów publicznych, bezpieczeństwo ekonomiczne – mówi dr Sławomir Dudek, prezes Instytutu Finansów Publicznych. Proponowane przez KE poluzowanie reguły fiskalnej pozwalającej na mocniejsze zadłużanie się rządów to zdaniem ekonomistów krok we właściwym kierunku, ale skuteczny na krótką metę. W dłuższej perspektywie konieczne jest wspólne unijne finansowanie, np. w ramach nowego budżetu UE, i wspólne programy zbrojeniowe, a także szukanie kapitału na rynkach finansowych.
Prawo
Duże projekty fotowoltaiczne w Polsce mocno spowolnione. Największymi problemami nadmierna biurokracja i chaos interpretacyjny

Długotrwałe procedury, nadmierna biurokracja i często niejednoznaczne interpretacje przepisów hamują rozwój fotowoltaiki w Polsce – wynika z raportu Polskiego Stowarzyszenia Fotowoltaiki. Inwestorzy wskazują uzyskanie warunków przyłączenia jako najbardziej problematyczny etap procesu inwestycyjnego. Barierą jest też skala wydanych odmów przyłączenia do sieci, co odstrasza inwestorów. Zmiany są konieczne, zwłaszcza w kontekście dyrektywy RED III, która wskazuje na konieczność przyspieszenia, uproszczenia i ujednolicenia procedur administracyjnych dla inwestycji w OZE.
Konsument
Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.