„Głodny Tradycji?”. Oferta wielkanocna już dostępna w Żabce!
Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, co widać również na sklepowych półkach w placówkach sieci Żabka. Wielbiciele sezonowych przysmaków będą mogli skorzystać z oferty „Głodny Tradycji?”. W jej ramach dostępne będą m.in. nowości marek własnych: Tomcio Paluch – nowa Kanapka Trójkąt Wielkanocna, limitowana edycja popularnej przekąski na ciepło z asortymentu Żabka Café, czyli Hot Dog MAX z kiełbasą jałowcową oraz żurek z boczkiem i białą kiełbasą Szamamm. Klienci mogą również liczyć na atrakcyjne zniżki oferowane przez sieć w ramach akcji „Żabkobranie” i „Wiosenna eksplozja promocji”.
Żabka w nadchodzącym okresie świątecznym proponuje swoim klientom m.in. wielkanocne, limitowane produkty marek własnych. W tym celu przygotowała m.in. kolejną odsłonę akcji „Głodny?”. W ramach oferty „Głodny Tradycji?” będzie można spróbować znanych, jak i całkiem nowych świątecznych przysmaków.
Do tegorocznych nowości należy Kanapka Trójkąt Wielkanocna Tomcio Paluch. To kanapka z szynką wędzoną i jajkiem, wzbogacona dressingiem chrzanowym. Produkt dostępny będzie w sklepach Żabka (do 9 kwietnia lub wyprzedania) w promocyjnej cenie 8,99 zł z aplikacją Żappka.
W asortymencie Żabka Café pojawił się też Hot Dog MAX z kiełbasą jałowcową. Ta limitowana wersja hot doga z sosem chrzanowym jest dostępna w sklepach Żabka (do 9 kwietnia lub do wyprzedania) w promocyjnej cenie 7,50 zł z aplikacją Żappka.
Osobom „głodnym tradycji” atmosferę Świąt Wielkanocnych poczuć pozwoli z pewnością żurek z boczkiem i białą kiełbasą Szamamm. Przy zakupie dwóch sztuk z aplikacją Żappka tę tradycyjną wielkanocną zupę od 27 marca będzie można nabyć już w cenie 6,50 zł przy zakupie dwóch sztuk.
Oprócz produktów spożywczych, w sklepach Żabka od 26 marca będą dostępne także bukiety składające się z 10 szt. pięknych tulipanów do udekorowania wielkanocnego stołu, w cenie 19,99 zł.
Wielkanocne zakupy tańsze dzięki promocjom
W tygodniu poprzedzającym Wielkanoc, tj. od 25 do 30 marca, w ramach akcji „Żabkobranie w super cenie dobieranie” klienci, robiąc zakupy za co najmniej 10 zł, będą mogli kupić w niższej cenie – za jedyne 5 zł za sztukę – wielkanocne produkty, takie jak: jajka, majonez, kiełbasę białą czy olej rzepakowy.
Z kolei w ramach akcji „Wiosenna eksplozja promocji”, w sklepach Żabka dostępna będzie codziennie nowa promocja z codziennie innym produktem z kategorii napojów, słonych przekąsek, słodyczy impulsowych, familijnych i prezentowych.
Szczegółową ofertę Żabki można znaleźć na stronie: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

S. Cichanouska: Białorusini żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich. Jednak nie poddają się mimo represji i brutalności reżimu
Przedstawiciele białoruskiej opozycji podkreślają, sytuacja w kraju jest bardzo poważna. Z jednej strony od niemal pięciu lat ludzie na Białorusi żyją jak w gułagach z czasów stalinowskich, doświadczają represji, są codzienne zatrzymania. – Co najmniej pół miliona ludzi musiało uciec z kraju – mówi agencji informacyjnej Newseria Swiatłana Cichanouska, liderka białoruskiej opozycji, która w 2020 roku kandydowała na stanowisko prezydenta Białorusi.
Handel
Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.