„Głodny Tradycji?”. Oferta wielkanocna już dostępna w Żabce!
Wielkanoc zbliża się wielkimi krokami, co widać również na sklepowych półkach w placówkach sieci Żabka. Wielbiciele sezonowych przysmaków będą mogli skorzystać z oferty „Głodny Tradycji?”. W jej ramach dostępne będą m.in. nowości marek własnych: Tomcio Paluch – nowa Kanapka Trójkąt Wielkanocna, limitowana edycja popularnej przekąski na ciepło z asortymentu Żabka Café, czyli Hot Dog MAX z kiełbasą jałowcową oraz żurek z boczkiem i białą kiełbasą Szamamm. Klienci mogą również liczyć na atrakcyjne zniżki oferowane przez sieć w ramach akcji „Żabkobranie” i „Wiosenna eksplozja promocji”.
Żabka w nadchodzącym okresie świątecznym proponuje swoim klientom m.in. wielkanocne, limitowane produkty marek własnych. W tym celu przygotowała m.in. kolejną odsłonę akcji „Głodny?”. W ramach oferty „Głodny Tradycji?” będzie można spróbować znanych, jak i całkiem nowych świątecznych przysmaków.
Do tegorocznych nowości należy Kanapka Trójkąt Wielkanocna Tomcio Paluch. To kanapka z szynką wędzoną i jajkiem, wzbogacona dressingiem chrzanowym. Produkt dostępny będzie w sklepach Żabka (do 9 kwietnia lub wyprzedania) w promocyjnej cenie 8,99 zł z aplikacją Żappka.
W asortymencie Żabka Café pojawił się też Hot Dog MAX z kiełbasą jałowcową. Ta limitowana wersja hot doga z sosem chrzanowym jest dostępna w sklepach Żabka (do 9 kwietnia lub do wyprzedania) w promocyjnej cenie 7,50 zł z aplikacją Żappka.
Osobom „głodnym tradycji” atmosferę Świąt Wielkanocnych poczuć pozwoli z pewnością żurek z boczkiem i białą kiełbasą Szamamm. Przy zakupie dwóch sztuk z aplikacją Żappka tę tradycyjną wielkanocną zupę od 27 marca będzie można nabyć już w cenie 6,50 zł przy zakupie dwóch sztuk.
Oprócz produktów spożywczych, w sklepach Żabka od 26 marca będą dostępne także bukiety składające się z 10 szt. pięknych tulipanów do udekorowania wielkanocnego stołu, w cenie 19,99 zł.
Wielkanocne zakupy tańsze dzięki promocjom
W tygodniu poprzedzającym Wielkanoc, tj. od 25 do 30 marca, w ramach akcji „Żabkobranie w super cenie dobieranie” klienci, robiąc zakupy za co najmniej 10 zł, będą mogli kupić w niższej cenie – za jedyne 5 zł za sztukę – wielkanocne produkty, takie jak: jajka, majonez, kiełbasę białą czy olej rzepakowy.
Z kolei w ramach akcji „Wiosenna eksplozja promocji”, w sklepach Żabka dostępna będzie codziennie nowa promocja z codziennie innym produktem z kategorii napojów, słonych przekąsek, słodyczy impulsowych, familijnych i prezentowych.
Szczegółową ofertę Żabki można znaleźć na stronie: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków
Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.
Polityka
Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.
Konsument
Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.