Komunikaty PR

Glovo Prime – abonament na dostawy już dostępny w Polsce

2021-07-02  |  01:00
Biuro prasowe

Glovo ogłasza start nowej usługi – Glovo Prime. To miesięczny abonament, dzięki któremu użytkownicy mogą korzystać z darmowych dostaw oraz szytych na miarę ofert z ulubionych restauracji czy sklepów partnerskich. Od dzisiaj mogą skorzystać z niej także polscy użytkownicy.

W Glovo nieustannie poszukujemy sposobów na poprawę przystępności naszych usług. Dzięki Prime użytkownicy będą mogli otrzymać nieograniczone darmowe dostawy z ponad 5000 sklepów w zamian za niewielką miesięczną opłatę abonamentową. Prime sprawia, że ​​Glovo jest bardziej dostępne i wygodne niż kiedykolwiek wcześniej, a także przybliża nas do bycia codzienną opcją dla naszych użytkowników - mówi Carlos Silvan, menedżer generalny Glovo na Polskę.

Glovo Prime – co zawiera abonament i jak z niego skorzystać?

Glovo Prime to usługa gwarantująca nie tylko nieograniczoną darmową dostawę, ale także wachlarz specjalnych ofert dedykowanych restauracjom oraz sklepom partnerskim. To świetne rozwiązanie dla osób regularnie korzystających z dostaw jedzenia oraz zakupów wprost pod drzwi domu. Skorzystanie z abonamentu jest proste – wystarczy wybrać tę opcję w pasku bocznym aplikacji, opłacić pierwszy miesiąc i... gotowe. Sklepy oraz punkty partnerskie, które objęte są pakietem Glovo Prime, zostały wyróżnione w aplikacji fioletowym znaczkiem.

Komfort na elastycznych warunkach

Z usług abonamentowych Glovo można zrezygnować w dowolnej chwili, bez konieczności dodatkowych formalności, co daje użytkownikom maksymalny komfort korzystania z aplikacji bez zobowiązań. Miesięczna subskrypcja to koszt 12,99zł. Obejmuje dostawy na terenie całej Polski, a lista sklepów i punktów partnerskich zależna jest od lokalizacji użytkownika.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Konsument Andrzej Gałdecki, Key Account Manager w DPD Polska
2025-07-21 | 13:00

Komentarz rynkowy DPD Polska: efekt rekompensaty szansą dla e-commerce w sezonie letnim

Sezon wakacyjny niesie ze sobą nie tylko wzmożony ruch turystyczny, ale i ciekawe zmiany w zachowaniach konsumenckich.  Gdy z różnych powodów –
Konsument Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Konsument Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.